To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

MMC Car Poland & Dilerzy Mitsubishi - RM Filipowicz Kraków

wojzi - 27-07-2011, 20:47

ramzes napisał/a:
Czy slowo "zlodziej" tez jest zakazane? Jest na to jakis zamiennik, bo przeciez jakos trzeba nazwac kogos, kto kradnie.


prywatyzator :D , przywłaszczyciel - ewentualnie Filipowicz :twisted: :P .

Anonymous - 28-07-2011, 18:14

Dj Lexus napisał/a:
A z tą stroną to tak na poważnie, czy rzeczywiście masz zamiar coś stworzyć?

Tak, na 100%. Na ta chwile kupilem juz domene, ale nie chce sobie psuc nastroju na wakacjach, wiec strone uruchomie pod koniec sierpnia.
Do tego czasu przemysle jak to zrobic rozsadnie, uczciwie (w przeciwienstwie do ASO Pana Filipowicza) i jak skutecznie rozreklamowac, aby robota nie poszla w bloto.
Chetnie dorzuce tam opinie wszystkich, ktorzy zostali w jakis sposob oszukani przez ta wspaniala firme.

rezon - 29-07-2011, 08:23

Znam jeszcze co najmniej jedno ASO, które zasługuje na taką reklamę - sam poczytaj http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=46762
wojzi - 29-07-2011, 17:15

ramzes napisał/a:
Do tego czasu przemysle jak to zrobic rozsadnie (...) i jak skutecznie rozreklamowac, aby robota nie poszla w bloto.


Grunt to dobra nazwa strony. Swego czasu jak pracowałem w spedycji trafiłem na stronę www.transport.pl, która na ten czas wyglądała mniej więcej tak:

"Ta strona nie istnieje, ale korzystając z jej ulotnego charakteru chcaiałbym się poskarżyć na wojewodę zakopiańskiego, który mnie okradł" - cytuję z pamięci - i potem opis całej sytuacji.

Może tego spróbować - coś w miarę chodliwego, ale bez przegięć :twisted: :P .

Anonymous - 29-07-2011, 18:43

wojzi napisał/a:
Ta strona nie istnieje, ale korzystając z jej ulotnego charakteru chcaiałbym się poskarżyć na wojewodę zakopiańskiego, który mnie okradł"

Tez trafilem kilka razy na domene z taka zawartoscia.
Mysle, ze moja domena jest dobra i latwa do zapamietania. Wlasciwie to chyba nie ogranicze sie do jednej domeny, ale czas pokaze. Nie wiem czy moge tutaj podac adres tej strony.

Marianekk - 30-07-2011, 09:47

ramzes napisał/a:
Nie wiem czy moge tutaj podac adres tej strony

Pewnie nikt ci tego nie zabroni (to chyba nie reklama) ale najpierw zrób potem pokaz.
Pozdrawiam
Marian

Dj Lexus - 30-07-2011, 17:14

Hmmm, trochę zastanawiające ale RM.... jest nr 1 http://www.youtube.com/watch?v=vvoC23ELJd4
Co prawda Kia, ale pojawia się też logo Mitsubishi 2:15 i to jest chyba ten sam obiekt. Wśród salonów Mitsubishi 6 miejsce, dodam tylko że te dane są z 2010 r.

Mavciooo - 23-10-2013, 22:35

Chyba jestem kolejnym nie zadowolonym klientem :)
A wiec do rzeczy...

W skali od 1-10 oceniam serwis na max 2 :)

Wszystko zaczeło się od szkody w której na pierwszą myśl, jak najbliżej i najrozsądniej wydawało się odstawić auto do autoryzowanego serwisu a że padło na miasto Kraków to samochód trafił do RM FILIPOWICZ :) Cudownie nieporadny serwis :)

Kompletnie nie potrafia zdiagnozować usterki, oddają samochód po rzekomo wykonanej pracy nie skończony i z wieloma niedociągnięciami. Nawet nie raczyli wsiąść do samochodu i wykonać jazdy testowej po naprawach. W ten sposób wymiana amortyzatora, wahacza i felgi zajeło im az 2 miesiące :) Samochód do serwisu wracał w ciagu 2 miesiecy jakies 10 razy...

Reasumujac negatywnie podchodze do tego serwisu i dla czystej zasady nie kupie u nich nawet choinki zapachowej bo tez zapewne trzeba by było czekać 2 tyg :)

Zauwazam w tej firmie same minusy...
- nieterminowość
- nieumiejętność naprawy usterek
- wydawanie klientowi nie sprawnego samochodu narażając go na życie
- po naprawie z AC nie udostepniaja klientowi zadnego wgladu w dokumentacje

Jeden post nie wystarczy do opisania calej sytuacji jaka dotknela mnie korzystajac z uslug tej firmy :)

Wystarcza słowa: NIE POLECAM !!! Z dala od tego serwisu !!!

PS. Zapomniałem dodać ze po odbiorze auta z ASO zauważyłem iż dykta która odgradza część bagażnika od koła zapasowego jest delikatnie mówiąc "uwalona" cała w oleju...

Brakuje mi okresleń...

robertdg - 24-10-2013, 08:47

Mavciooo napisał/a:
- wydawanie klientowi nie sprawnego samochodu narażając go na życie


Coś tu chyba nie gra bo się kłuci z resztą ;-)

Mavciooo - 24-10-2013, 23:43

No chyba nie do końca kolego :)
To jest auto sprawne do jazdy? :)

Tak zostało wydane po wymianie amortyzatora :)

Wystarczy spojrzeć na sprężyne :)



Nie wspominam o tym że nawet za pierwszym oddali auto twierdząc iż ustawili zbiezność i jest wszystko ok :) Po czym wrócił znów do serwisu i nagle sie okazało, że zbieżności nie da sie ustawić gdyż jest skrzywiony amorek :)

robertdg - 25-10-2013, 08:13

Mavciooo napisał/a:
No chyba nie do końca kolego :)
To jest auto sprawne do jazdy? :)
Nie pisze o aucie, a o formie wypowiedzi, która wyrażona w ten sposób
Mavciooo napisał/a:
- wydawanie klientowi nie sprawnego samochodu narażając go na życie

jest conajmniej niezrozumiała
Bardziej poprawne chyba byłoby:
"- wydawanie klientowi nie sprawnego auta narażając go na utrate życia"
Twoja forma wypowiedzi sugeruje, że ktoś kto Ci wydał niesprawne auto skazuje Cię na życie w negatywnym punkcie odniesienia.

Mavciooo - 25-10-2013, 21:31

Zostań nauczycielem jezyka polskiego ;) !
W dalszym ciągu stwierdzam, iż firma RM FILIPOWICZ to kompletnie nieporadny serwis, jakość usług zerowa !!

Nie polecam !! Z dala od tej firmy !!

tutoslaw - 16-10-2014, 11:52

Ja również odradzam serwis RMFilipowicz.

tytułem wstępu:

Byłem wczoraj na umówionej wizycie w celu wymiany czujników uderzeniowych w Lancerze (akcja serwisowa). Wcześniej czujniki dla mnie zamówili.
Zastrzeżenia mam do niekompetencji Pana w recepcji serwisu....a może to nie była niekompetencja, tylko próba naciągnięcia mnie na $$...kto to wie.

Byłem wcześniej na diagnostyce (nie w ASO) i wiedziałem, że świecąca kontrolka poduszek spowodowana jest błędem czujnika po stronie pasażera (czyli objętego akcją).

1. Na wstępie zapytałem czy wymieniane są w ramach akcji dwa czy tylko jeden czujnik. Odpowiedź:
Cytat:
W Pana aucie jest tylko 1 czujnik z przodu, więc jeden wymienimy

Myślę sobie, są dwie poduszki, to chyba są dwa czujniki..., no ale ok chyba wiedzą ile ich dla mnie zamówili i ile tam ich jest... kto ma wiedzieć jak nie facet w serwisie ASO..

2. Informuję, że po włączeniu zapłonu komputer wyświetla ikonę poduszki i napis "service required", a potem kontrolka się świeci cały czas. Pytam (zakładając że to tylko pytanie retoryczne...) czy skasują mi ten błąd, ponieważ on jest spowodowany nieprawidłową pracą czujnika który podlega wymianie. Odpowiedź powinna być oczywista prawda? Nic bardziej mylnego... rozmowa mniej więcej taka:

Cytat:
Akcji serwisowej podlega tylko wymiana czujnika, a nie kasowanie usterek


JA: Rozumiem, ale czujniki są wadliwe, czyli mogą pracować nieprawidłowo i powodować błędy, chyba dlatego je wymieniacie?

Cytat:
rzeczywiście mogą się utleniać, ale na pewno to nie może powodować błędów. Możemy panu błąd skasować, ale to kosztuje 180zł. Poza tym "service reuired' oznacza, że czas na okresową wymianę oleju, kiedy Pan wymieniał olej?..


No ręce mi opadły...i nie dało się gościa przekonać, że wyświetlana poduszka nad "service required" chyba jednak coś oznacza..., że już o kontrolce nie wspomnę.. Nie wiem może ja się w ASO zatrudnię? bo po dwóch tygodniach czytania forum i szybkim przegląnięciu instrukcji chyba więcej wiem od Pana z RMFilipowicz...

Przy odbiorze auta tekst
Cytat:
jednak tam były dwa czujniki i obydwa wymieniliśmy, błąd też skasowaliśmy w ramach dobrej współpracy


Sam nie wiem czy gość chciał mnie naciągnąć na to 180zł, czy jest tak niedouczony...z reszta bez znaczenia, tak czy inaczej następnym razem pojadę do konkurencji.

Anonymous - 16-10-2014, 14:11

tutoslaw napisał/a:
... tak czy inaczej następnym razem pojadę do konkurencji.

To bedziesz musial przejechac sie do innego miasta, bo w Krk nie ma innej konkurencji jesli chodzi o serwis autoryzowany.

Ponadto z doswiadczenia juz doradzic tylko moge, ze jesli auto nie jest na gwaracji, to serwisy "autoryzowane" nalezy omijac jak najwiekszym lukiem.

[ Dodano: 16-10-2014, 14:13 ]
tutoslaw napisał/a:
Sam nie wiem czy gość chciał mnie naciągnąć na to 180zł, czy jest tak niedouczony...

Stawiam, ze jedno i drugie, ale z przewaga pierwszego.

Tomek - 16-10-2014, 14:18

ramzes napisał/a:

To bedziesz musial przejechac sie do innego miasta, bo w Krk nie ma innej konkurencji jesli chodzi o serwis autoryzowany.


jest Gabra (czyli nie konkurencja) i Auto-Krak, czyli konkurencja



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group