To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Problemy techniczne - biały dym, duuuuże spalanie

merlin - 03-04-2009, 09:01

Rano uzupełniłem płyn chłodniczy (przegotowana zimna woda) odpiąłem klemy poczekałem chwile i w drogę. Przejechałem 2 km i dalsza jazda nie była możliwa tak dymił odstawiłem wiec auto na parking a sam do pracy. Po pracy sprawdzam stan wody i oleju: olej bardzo rozcienczony a stan wody zmniejszył sie o jakies 200ml. No nic wiec mowie uszczelka. Odpalam auto co by je przestawic a tu po pierwszym zakreceniu silnika blokada - jak by ktos w koła włożył kij. Po przekreceniu silnika czuc szarpniecie silnika i nic poza tym. Koła zamachowe kręcą się ale bardzo ciezko. Więc mam nadzieje że to jednak nie zatarcie...
Owczar - 03-04-2009, 12:10

Miejmy nadzieje, ale brzmi poważnie. Niepotrzebnie próbowałeś nim jeździć :/
merlin - 03-04-2009, 12:24

To prawda, nie potrzebnie jeździłem :( ale tak samo było pół roku temu i się naprawiło. A teraz jeździł tylko że kopcił i słabszą moc miał.
Maretzky85 - 03-04-2009, 12:40

Nie chciałbym Cię straszyć, ale w moim przypadku cięższa praca i to, że praktycznie nie dało się ruszać kołem zamachowym oznaczało pęknięcie dwóch tłoków :/
teti21 - 06-04-2009, 12:01

wirtam mam taki problem.mam mitsubishi delice 2.8 turbo diesel i mam problem z ppaliwem bo nie dochodzi co mam zrobic.z gory dziekuje za pomoc
merlin - 06-04-2009, 12:32

Więc po przeglądzie otrzymałem wstępną diagnozę mojego Lancerka. Okazało się, że zawiesił się wtryskiwacz. A w oleju prawdopodobnie było paliwo a nie płyn chłodzący. Po pomiarze cisnienia na garach uszczelka okazała sie sprawna cisnienie ok. A nie chciał zakręcić bo cały czwarty cylinder zalany był mieszanką. Prawdopodobnie dzisiaj jeszcze dostanę szczegółowe informacje czy prócz tego coś jeszcze jest do naprawy. wiec jak na razie nie jest źle :)
Owczar - 06-04-2009, 16:38

I już wiadomo czemu wcześniej się nagle poprawiło... Dobre wieści jakby nie było :)
merlin - 13-04-2009, 10:14

Witam po przerwie :)
Więc do wymiany mam wtryskiwacze. Czy orientujecie się może ile kosztuje komplet nowy do Lancera 1,3? Czy mogę szukać również do Colta 1,3? Czy mogę kupić używane? Koleś za nowe zaśpiewał mi 1500zł za sztukę... co daje 6000 zł za komplet.... Czy taka cena faktycznie jest?

Przy okazji Wesołych świąt :)

Owczar - 13-04-2009, 22:09

Spróbuj u Japaneze. Używane też możesz, ale jeśli nowe nie będą strasznie dorgie to lepiej nówki.
Marek Malik Japaneze:
422154402

merlin - 20-04-2009, 13:20

No i jest ... Lancerek śmiga :)
Kupiłem używane wtryskiwacze po wymianie jak ręką odjął :)

Wielkie dzięki wszystkim za pomoc!

A Owczarowi dziękuję za kontakt do Japaneze. Pan Marek naprawdę super wytłumaczył i doradził. A części są u nich tańsze niż w innych sklepach:) (przynajmniej wtryskiwacze)

Owczar - 20-04-2009, 13:27

No właśnie za to kupuję u Japaneze, nie za ceny, bo pewnie znalazłbym taniej, ale jego wiedza nie raz okazała się bardzo pomocna. Poza tym mam zaufanie do Niego i wpłacam mu nawet kasę z góry.

Merlin dobrze, ze lancer już śmiga :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group