Carisma - Techniczne - Check engine i wóz w trybie awaryjnym - Cari GDI
plecho1 - 09-09-2018, 07:39
Musi być i elastyczny i mocny zarazem. Jak chcesz mieć zrobione porządnie to pisz PW do Bartka.
Kojot13 - 09-09-2018, 23:23
Już mam wszystko rozebrane pod nosem, więc na tę chwilę wysyłać nikomu nie będę. Jeżeli to nie jest jakaś tajemnica to prosiłbym o informację - nie chciałbym 2 razy podchodzić do tematu.
Powiem szczerze to skleiłem Mamutem, ale coś czuję, że nie podoła na razie schnie - jutro mam zamiar przetestować czy magnes nie "przeskoczy"
[ Dodano: 11-09-2018, 19:31 ]
Jeszcze jedno pytanie odośnie przepustnic w GDI - czy ktoś wie czy w Galancie 2000 2.4 GDI można stosować zamiennie przepustnice EAC65-010 oraz EAC65-001? Podłączenie przewodów oraz wtyczek ze zdjęć wygląda tak samo.
plecho1 - 11-09-2018, 21:35
Podobno UHU dwuskładnikowy dobrze się sprawdza.
Kojot13 - 12-09-2018, 00:27
Ostatni update - Mamut daje radę Galant hasa prawie jak złoto
Ps. Przydatny filmik przy rozbieraniu przepustnicy tego typu.
https://youtu.be/6EK1vtuNluA
Bartek - 12-09-2018, 13:56
Mammut - ciekawa opcja - nie jest przypadkiem zbyt gęsty, przez co spoina nie jest za gruba?
Osobiście używam przemysłowego dwuskładnikowca 3M - po nagrzaniu do 200 st. leje się naj WD40 i penetruje wszystkie zakamarki, które po zastygnięciu są idealnie wypełnione, a spoina ma poniżej 0.5 mm grubości
|
|
|