To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Galant E3xA i starsze - [E33A 2.0] Problemów moc - mocy brak

Serek - 11-08-2009, 19:24

Dziś sprawdzałem tę przepustnicę, którą mam w zapasie. Niestety silnika krokowego brak :shock: . Nawet o tym nie wiedziałem.
macia - 12-08-2009, 21:05

No dobra, jedyny problem, który póki co pozostaje do załatwienia, to obroty... wysokie jak Czumulungma :lol: Być może powodem był brak małej, prawie niewidocznej gumki przy jego mocowaniu... Jutro okaże się, jak pracuje z tą gumeczką i kroczem z vr4 :rolleyes:
Anonymous - 25-08-2009, 08:25

I jak z tą gumeczką w kroczu? :D
macia - 25-08-2009, 22:24

No dobra, temat ogarnięty, choć nie do końca :lol: Obroty w tej chwili na poziomie 1100 i nie chcą niżej, słychać też jak walczy krokowy (takie buczenie celem obniżenia obrotów, falowanie delikatne). Przy okazji znaleziony został pod maską pewien diwajsik, którego pochodzenie oraz cel jest mi nieznane zupełnie. Zresztą wszystkim pozostałym magikom, którzy mieli go przed oczami także. Jak mi się uda, to wkleję zdjęcia, może jakaś mądra głowa się wypowie :wink:
Anonymous - 25-08-2009, 22:58

Dawaj Macia foty bo ciekaw jestem co to za ustrojstwo jest bo ja tego nie wiem :(
Ogólnie łatwiej byłoby zrobić swapa u Maci na 2.4 niż walczyć z tym co tam ma on pod maską :wink:

macia - 26-08-2009, 08:20

No to pół królestwa za żonę dla śmiałka, który odgadnie co to jest i do czego służy...










Krzyzak - 26-08-2009, 09:52

wyglada na silniczek krokowy z IAC stosowany do maja 1990 r
Anonymous - 26-08-2009, 15:31

to cos w srrodku ani nie jest ruchome ani nie ma kontantu z czym kolwiek co mogło by poruszac. Jest to cos co zastepuje sande lambda taka moja teoria
Maretzky85 - 26-08-2009, 15:38

Jak dla mnie jest to swego rodzaju silniczek krokowy, nawet wtyczka jest podpięta tam gdzie silniczek krokowy być powinien.
Anonymous - 26-08-2009, 17:51

no to wytlumacz zasade dzialanie tegoz niby silniczka, czym steruje?
Anonymous - 26-08-2009, 17:56

Wydaje mi sie ze moze to byc silniczek.Rysunek przedstawiający R<->L mowi że cos tam musi sie obracać.Czy ta koncówka jest do czegos przykrecona?Jak odpalisz silnik to cos w tym sie obraca,kręci,wibruje,słychac z tego jakies dzwięki?
macia - 27-08-2009, 09:21

Vlad napisał/a:
to cos w srrodku ani nie jest ruchome ani nie ma kontantu z czym kolwiek co mogło by poruszac

Właśnie ta metalowa główka się obraca tak, jak wskazuje strzałka na obudowie. Można to sprawdzić np. kombinerkami :lol: Pytanie co to jest i za co odpowiada jest zatem nadal aktualne. Kostka siedzi obok krokowego, a to ustrojstwo wisi teraz sobie samopas nie podłączone do niczego i nikt nie chce powiedzieć gdzie i po co się to mocuje :roll: Troszkę dziwne jak na tak popularne autko, nieprawdaż :P
Cytat:
Jak odpalisz silnik to cos w tym sie obraca,kręci,wibruje,słychac z tego jakies dzwięki?

nie, nie, nie, nie :?
Maretzky85 napisał/a:
wtyczka jest podpięta tam gdzie silniczek krokowy być powinien

Krokowy jest normalnie założony na i podłączony gdzie trzeba.

Krzyzak - 27-08-2009, 09:34

macia, a tego, co napisalem juz nie czytasz - to silniczek i IAC czyli Iddle Air Control
inaczej czujnik puszczenia nogi z gazu z silniczkiem sterujacym dodatkowym powietrzem

Maretzky85 - 27-08-2009, 09:43

Faktycznie, albo IAC, w sensie sam czujnik puszczenia nogi z gazu ;) Albo nie wiem, Krzyzak, ma pewnie rację :)
Wtyczka obok krokowego to chyba TPS, ale to na tps średnio wygląda ;)

Krzyzak - 27-08-2009, 10:42

TPS jest tam malutki - taki byl stosowany do polowy 1990 r


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group