To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CAxA] Rdza na nadkolach tylnych JaChyl

Anonymous - 27-07-2008, 10:05

Hugo napisał/a:
Jak czytam lokalizację tej "lakierni" to aż strach pomyśleć o efekcie końcowym.


Czesto te warsztaty na wioskach sa lepsze niz te niby profesjonalne w miastach :P

rosomak1983 - 27-07-2008, 17:36

A nie da rady zrobic samemu tej konserwacji? Domyslam sie ze potrzebny jest garaz i kanał ale co jeszcze?
wojtas20 - 28-07-2008, 16:27

kompresor będzie Ci potrzebny.
stary alfer - 28-07-2008, 16:41

wojtas20 napisał/a:
kompresor będzie Ci potrzebny.


Co masz na myśli?

Misiek :) - 28-07-2008, 19:50

SlaVkoEg napisał/a:
Czesto te warsztaty na wioskach sa lepsze niz te niby profesjonalne w miastach :P

Czasem te w miastach robią po taniopści i na odwal się, nie położenie a lakiernik się liczy
pozatym koszty utrzymania warszatu w mieście i w "stodole" są inne (tak samo urządzone lakiernie)

Kiedyś słyszałem o jakimś lakierze bezbarwnym, który zmniejsza/likwiduje odpryski (jak by jakiś kauczuk), ale szczegułów nie pamiętam :P

rafq - 29-07-2008, 18:43

stary alfer napisał/a:

Pozostają jeszcze profile zamknięte czyli np. progi. Tam wlewa się od starych, zużytych olejów, poprzez specjalne płyny m.in na bazie wosku.


a jak je tam wlać, aby pokryły całą powierzchnię od środka ?

Jogurt - 29-07-2008, 21:53

rafq napisał/a:
a jak je tam wlać, aby pokryły całą powierzchnię od środka ?

bardzo prosto. potrzebujesz pistolet np taki jak do baranka ale z inną końcówką tzn z taka elastyczną rurka o długości ok 20 cm zakończona dyszą z kilkoma otworkami. wtedy środek konserwujący pryska we wszystkie strony świata tzn profilu :)

rafq - 30-07-2008, 15:40

Jogurt napisał/a:
rafq napisał/a:
a jak je tam wlać, aby pokryły całą powierzchnię od środka ?

bardzo prosto. potrzebujesz pistolet np taki jak do baranka ale z inną końcówką tzn z taka elastyczną rurka o długości ok 20 cm zakończona dyszą z kilkoma otworkami. wtedy środek konserwujący pryska we wszystkie strony świata tzn profilu :)


Pomysłowe :) Takie rzeczy powinni już w fabryce. Teraz wiem co Josie miał na myśli pisząc w innym temacie o konserwacji nadkoli przez oryginalne dziurki w karoserii, bo zastanowiało mnie "how to hell he wants to do it" :twisted:


Tylko co to jest ten baranek ? :rolleyes:

Jogurt - 30-07-2008, 17:26

rafq napisał/a:
Tylko co to jest ten baranek ? :rolleyes:
zabiłeś mnie tym pytaniem. to jest taka konserwacja jak np fabrycznie jest na progach pod lakierem
saphire - 30-07-2008, 22:59

pomarszczona warstwa ochronna ciut elastyczna i wygląda jak... baranek :)
rafq - 31-07-2008, 02:27

no co.... :? człowiek się uczy całe życie :D a mówiąc baranek macie na myśli jego futerko :?: :)
saphire - 31-07-2008, 09:53

Powierzchnię futra baranka - też taka pofalowanie-zakręcona ;) choć lepiej by chyba było powiedzieć "murzynek" w sensie podobieństwa do krótko ściętej fryzury murzynka tyle że to niepolityczne :badgrin:
rafq - 31-07-2008, 12:00

Dzięki Szafir :)
JayChyl - 01-09-2008, 00:50
Temat postu: [CA1A 1.3] Zdjęcia rdzy na nadkolach Przemka Colta
I oto one:







Co o tym myślicie? Reperaturki od Fiesty czy coś da się jeszcze z tego zrobić?

Hugo - 01-09-2008, 17:35

JayChyl napisał/a:
Co o tym myślicie?
Będę szczery. Fatalnie to wygląda. Błotnik jest matowy. Sam go podmalowywałeś czy taki już był? Nie jestem pewien, ale moim zdaniem było tam coś grzebane nieudolnie i teraz Rdza "podnosi" lakier. Kiepsko widzę możliwość uratowania tych nadkoli. Chyba tylko przeszczep innych reperaturek.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group