To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CA5A 1.8] Colt 1.8 16v 92-96

pyjte - 05-05-2009, 19:07

Ictus
D15 to najbardziej oklepany silnik. z Powodu jego różnych wersji od dwóch gażników do jednego, różnych wtrysków zawsze się coś lekko w nich różniło, mieszając każda z tych odmian można zrobić z 90 ok 110konia, a dalej ani rusz. Siedziałem kiedyś sporo w silnikach Hondy.

raich napisał/a:
VTEC ma do setki katALlogowo 7.3


Cenzura


Liczyłem że ktoś zacznie coś modzić z 4g93 a szkoda.


P.S Byłem zważyć swojego Colta na złomie na wadze to pokazało 1000kg z wszystkimi gratami.

Ja póki nie mam większej kasy nic nie zdziałam, chociaż jak bym kupił 2 GTI'ka to może może. Tego mi szkoda na żylety, jeszcze nic nie wyjdzie i mnie Czerw zabije. :mrgreen:

ictus - 05-05-2009, 20:52

pyjte napisał/a:
D15 to najbardziej oklepany silnik. z Powodu jego różnych wersji od dwóch gażników do jednego, różnych wtrysków zawsze się coś lekko w nich różniło, mieszając każda z tych odmian można zrobić z 90 ok 110konia, a dalej ani rusz. Siedziałem kiedyś sporo w silnikach Hondy.

2 words 4 U: mini me
:)
ale koniec OT

raich - 05-05-2009, 23:09

kartomaniak-widze w avatarze ze silowniki od klapy zostaly,je tez mozesz wywalilc
Anonymous - 06-05-2009, 10:35

Zawsze to 500 gramów i 13 tysięcznych sekundy mniej ;-)
raich - 06-05-2009, 11:18

ja swoje clio bede czyscil ze wszystkiego w srodku;] zobaczymy ile mi sie uda urwac z wagi
harpagan - 06-05-2009, 11:45

Panowie przypominam, ze dopoki rozmawiamy o modach i koniach mechanicznych to wszystko gra, ale nie piszemy tutaj o killach z ulic ...
Misiek :) - 06-05-2009, 14:40

można by też wywalić niepotrzebne z deski, np wentylacje, klime... i nie zapomnijmy o odchudzeniu kierowcy:PP
raich - 06-05-2009, 15:12

misiek i nie zapominij o aku 45ah bo wiekszy tez jest ciezszy hehe.nie no ale takie rzeczy jak kola no 13 alu z tylu 14 alu z przodu caly srodek itp.u mnie w clio lewarek jest na przednim podszybiu.glosniki z deski instalacja radia hehe wszedzie mozna szukac masy hehe;]az dojdzie do tego ze kierowcy beda stosowac diete hehe;]
kartomaniak gti - 06-05-2009, 16:00

ja już stosuje diete :)
Rafal_Szczecin - 06-05-2009, 16:12

no i deska rozdzielcza rowniez trooooszke wazy :)
raich - 06-05-2009, 16:55

kartomaniak ja tez stosuje;] tylko ze na mase hehe;]
rafal-hmm no tak ale ten umiar trzeba zachowac hehe

Misiek :) - 07-05-2009, 13:35

coś kiedyś słyszałem o kalpie silnika z jakiegoś tworzywa, lżejsza od metalu, pozatym wersja z wyciętym dachem była w serii (taki duży szyberdach materiałowy) więc dach wyciąć, tylne szyby z plexi...
tylko po co to wszystko? dla kilku kg, co da może sekunde szybciej??

Rafal_Szczecin - 07-05-2009, 13:43

mozna rowniez zamiast bocznych szyb wstawic odpowiednik z plexi :)
jak to mowia najtansze konie mechaniczne to kilogramy drodzy panowie, ale pewno doskonale o tym wiecie

londolut - 07-05-2009, 13:43

Misiek :) napisał/a:
dla kilku kg, co da może sekunde szybciej??
W sporcie liczą się setne, nie zapominaj ;)

Wywalenie dachu i zastąpienie maski i tylnej klapy kawałkiem cieniutkiej blachy albo włóknem może dać spadek masy o ok 20-25kg więc to dużo. Do tego wymiana szyb na cienką pleksi i kolejne kg uciekają. Z pierdół można nazbierać nawet 50-60kg.

czarnuch23 - 07-05-2009, 14:07

jesli tak drastycznie odchudzamy colta to ja proponuje zamienic kierowce.
Z normalnego zdrowego "chlopa" 90kg na anorektyczke 40kg z ceglami w kieszeniach.
50 kilo odelzylismy do tego jezdzimy na oparach benzyny co daje nam dodatkowe -40kg
kola mozna dac 13 ze stopow lekkich do tego oponki 155 masa znowu uciekla ... a trakcja? a poco komu trakcja :D wywalamy jak leci instalacje elektryczna zostawiajac tylko wiazke silnika. (przeciez swiatla sa dla innych- z tylu na samochod nie patrzymy czyli po co mamy komus zycie ulatwiac a lampy to ze 2 kg)

OK pojechalem po bandzie ale jak czytam co mozna wywalic to mnei smiech bierze.
Po co komu 140 koni i 800 kg jak w colcie przy 120 koniach i masie 900kg mam problemy z tracja w zakrecie jak przeciagne?
I nie mam zlych opon czy waskich.... tylko fizyki nie oszukam.... chyba ze w to miejsce zamontujemy duze skrzydlo ktore becie cisnelo do asfaltu....

Masa w colcie jest niewielka i uciekanie z niej nie da wielkich efektow.... pozostaje tylko moc i nie sugerowac sie tym co tu pisza teoretycy... da sie wiele wycisnac byc moze moj silnik juz niedlugo pokaze jak wiele byle tylko czasu i kasy starczylo bo juz najwazniejsze elementy mam....



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group