Carisma - Ogólne - Jakie paliwo do GDI??
skull - 13-06-2009, 09:59
ostatnio naprawiałem auto w ASO, i podczas krótkiej dyskusji o silnikach GDI powiedziano mi, że do tej pory produkowane są w Japonii te jednostki i dobrze się mają, a to dzięki jakości paliwa w Japonii. Niby najsłabsze paliwo ma tam 99 oktan. Spotkał się ktoś z taką teorią
laki-14 - 13-06-2009, 10:45
ja tankuje tylko na BP i nie mam problemów, czasami również tankuje w czestochowie luk-oil chyba tak się pisze? tęż nie mam żadnych problemów i w dodatku jest najtańsze wśród innych, zawsze ok. 20groszy pozdo.
Robson86 - 13-06-2009, 12:23
Ja od zawsze tankuje na shellu i tez nie mam odpukac zadnych problemow, nigdy sie nie zawiodlem na ich paliwie. Nie wiem jak jest z oktanowatoscia ale ja jestem zadowolony Mysle ze okolice 95 napewno tankuje
Pozdroo
SHARK1979 - 13-06-2009, 12:54
Ostatnio zalałem cały bak na Shellu - V-Power Racing 4.79zł za litr i powiem jest nieźle, zrobiłem narazie ponad 500km i mam jeszcze w baku ponad te pierwszą grubszą kreske, jazda zróżnicowan, czyli nieraz 2500 i bieg ale jak mnie co podkręci na trasie jak wczoraj Rover to wtedy
Morfi - 13-06-2009, 14:51
Saphire może byc na PW. Jak sie trzyma shell v-power bo tylko taki tankuje i czuje, że jest ok
Co do Japoni to maja paliwo wyższej jakości (nie wiem ile tam oktan mają) i tak GDI jest dalej w japoni produkowane
Raffil - 13-06-2009, 15:53
saphire napisał/a: | gdybyście pooglądali na moich wykresach z EvoScan oktanowości dla różnych paliw... |
Jeśli chodzi o Twoje wykresy w galerii to chyba ich tam nie ma co?
Morfi napisał/a: | Saphire może byc na PW. Jak sie trzyma shell v-power bo tylko taki tankuje i czuje, że jest ok |
Piwor napisał/a: | saphire, to może pochwal się w na FRK lub gdziekolwiek. Jeśli oczywiście chcesz przedstawić wyniki swoich testów. |
Również jestem ogromnie tym faktem zainteresowany; jesli to nie tajemnica
Pozdrawiam
sterydzik - 13-06-2009, 18:09
saphire no na priva wal
Robson86 - 13-06-2009, 18:33
Bartek, a moze dalbys sie przekonac i podal te dane na forum Duzo osob to interesuje, chociaz trzeba wziasc pod uwage ze dysksji bedzie co niemiara
Pozdroo
vidus19790805 - 13-06-2009, 21:47
panowie dziwne sa te przekamarzania gdzie kto tu dobrze tu zle ja zatankowalem dzis rano przed wyjazdem nad soline pelny bak na statoil 95 i spalanie pieknie spadlo do 5,8 l na trasie z predkoscia do 100 nie wiecej ...wiec statoil niby niepolecany a jednak nie dalo sie odczuc spdku mocy bylo oki albo moja carii nieczula albo wszystko z tym paliwem oki ...pozdrawiam
saphire - 14-06-2009, 09:33
Ależ są wykresy oktanowości tyle że wespół z innym danymi na wykresach - jedna z "kresek" to oktanowość - wystarczy pooglądać a jak ktoś podrąży głębiej to może sprawdzić date wykresu z datą mojego tankowania w moim spritmonitorze i będzie wiedział co miałem wlane - co więcej może nawet sprawdzić na czym teraz aktualnie jeżdżę i czego się będę trzymał póki co niestety najnowszego wykresu tam nie ma bo był robiony dla kolegi Seby a nie dla mnie i tam wyszło 100% oktanowości a jeśli on zechce to sam napisze co tankuje grunt że ja juz od paru tankowań leję to samo i jakoś nie narzekam teraz na paliwo.
HINT: wykresy w mojej galerii + moje spalanie i mój sprit monitor - w komentarzach w dymkach jest nazwa stacji z której tankowałem...
PS. Szelowego nie testowałem bo w zasięgo 50km nie mam tej stacji.
Morfi - 14-06-2009, 21:49
saphire, Statoil 95
sterydzik - 14-06-2009, 23:07
no jak wspominałem statoila też polecam. dawniej tankowałem tylko na nim i pamiętam średnie spalanie na dłuższych trasach 5,6l
michalz - 14-06-2009, 23:31
szafirze, przeto ty tankujesz na bp, paliwo o liczbie oktanowej 95.
Student - 15-06-2009, 08:17
Powiem wam jak było u Mnie:
zawsze tankowałem na Shell , przeważnie 95 z tego samego dystrybutora przez 5 lat, ale zawsze przed zimą i po zimie kilka tankowań 98 i nie miałem problemów i dodatek Shella do czyszczenia wtrysków.
Przy sprzedaży GDI poleciłem BP co prawda nigdy na niej nie tankowałem ale uznałem że marka OK. a moja stacja nie była po drodze więc czemu nie.
I co , po zatankowaniu ok. 45l (do pełna) w trasie było wszystko piknie 400 km ale po ponownym odpaleniu na ciepłym silniczku pojawiły się problemy z obrotami, silniczek nie chodzi równo jak sie rozgrzeje.
Na pewno nie jest to wina przepustnicy bo była czyszczona przed sprzedażą a silniczek potem chodził chyba 30 min. na wolnych i było wszystko ok.
Więc stawiam na badziewne paliwko BP.
Anonymous - 15-06-2009, 08:34
Na BP to ja tankowalem 2 razy. Pierwszy raz sie zawiodlem, drugi raz bo myslalem ze za pierwszym razem sie pomylilem. Zdecydowanie trzeciego razu juz nie bedzie
|
|
|