To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Cieknący olej spod korka

Andrew - 29-10-2011, 21:07

marcin.art napisał/a:

Witam mam pytanie będzie ten korek pasował do galanta 2.5v6 97 rok bo cieknie mi strasznie chwilowo mam wycietą uszczelkę z gumy ale chce to szybko zmienić żeby miało ręce i nogi http://moto.allegro.pl/ko...1903166077.html


Na 100% podejdzie :wink:

marcin.art - 29-10-2011, 21:20

dzieki za pomoc nie spodziewałem sie tak szybkiej odpowiedzi :D
Tomek - 29-10-2011, 21:31

marcin.art napisał/a:
Witam mam pytanie będzie ten korek pasował do galanta 2.5v6 97 rok bo cieknie mi strasznie chwilowo mam wycietą uszczelkę z gumy ale chce to szybko zmienić żeby miało ręce i nogi http://moto.allegro.pl/ko...1903166077.html


ja mam taki hyundaiowski
pasuje jak ulał, ale mam wrażenie, że już troche puszcza
a mam go może z 3 miesiące

u157 - 29-10-2011, 21:44

Można dorobić nową uszczelkę z korka, dorobiłem z takiego specjalnego na uszczelki i w galu już chyba ze dwa lata jeździ i jest sucho pod korkiem.
Krzyzak - 29-10-2011, 23:28

u157 napisał/a:
Można dorobić nową uszczelkę z korka

ja kupuję oryginał - kilka pln w ASO kosztuje, nie warto dorabiać

bbandi - 30-10-2011, 13:10

tomek84 napisał/a:
ja mam taki hyundaiowski
pasuje jak ulał, ale mam wrażenie, że już troche puszcza
a mam go może z 3 miesiące


Potwierdzam - również miałem problem z "poceniem" się z pod korka, wczoraj zakupiłem ten od accenta i jak narazie spoko, zrobiłem jakieś 300KM i sucho dodam że po wytarciu wycieku na starym korku i zrobieniu również 300 było juz dość mokro, korek trochę się różni od ory mitsu, nie jest identyczny, jednak ciasno się wkręca dodatkowo po dokręceniu na max trochę popuściłem tak 2-3mm (przeczytałem na forum taką radę, dotyczyła oryginału) zobaczymy z czasem co z tego będzie.


Koszt w Rzeszowie 19zł (sklep FOX okolice tesco)

koliber124 - 02-11-2011, 23:53

Jeśli mogę doradzić to należy oryginalny korek nie dokręcać na max tylko tak na 90%. Ten przypadek dotyczy tylko silnika 2.5 V6. Czyli dokręcamy korek na maks a potem cofamy go około 3-4 mm.
Pozdrawiam :mrgreen:

Krzyzak - 03-11-2011, 07:17

sposoby, sposobiki :) - a wystarczy uszczelkę zmienić
u siebie w 4 autach już 5 uszczelek zmieniłem i zawsze dokręcam korek na max. i nic się nie dzieje
stara uszczelka w rekinach robi się twarda jak plastiki i dlatego puszcza
w starych Misiach - z lat 80 i pocz. 90 jest lepsza jakość części i nie trzeba było zmieniać - tu profilaktyka zadziałała

koliber124 - 03-11-2011, 19:50

Krzyzak napisał/a:
sposoby, sposobiki :) - a wystarczy uszczelkę zmienić

Uważam że każdy sposób jest dobry na sprawdzenie defektu o którym mówimy.
A cieszyć się należy tym że tych sposobów jest kilka :finga:

MixhaL - 16-05-2012, 12:26

Witam
Gdize mogę dostać taki korek lub uszczelkę wysyłkowo?
Interesuje mnie tylko od mitsu, nie chcę po podniesieniu maski widzieć hultaja lub inną firmę.
Pozdrawiam

Tomek - 16-05-2012, 12:49

Marek Malik - Japaneze
w ASO uszczelka też w granicach 13-15 zł
ale wystarczy sama uszczelka
korek w ASO to około 100 zł, bo kiedyś pytałem

czekoladka_1981 - 16-05-2012, 18:05

Dokładnie m-c temu kupiłam uszczelkę korka u Marka Malika , wraz z płatnością przy odbiorze 30 złociszy.


MixhaL - 16-05-2012, 23:36

Dziękuję, uszczelka zamówiona.
Koszt 15zł +7 zł przesyłka
Pozdrawiam

matklasa - 31-07-2013, 16:51

Drodzy koledzy gdzie mogę dostać uszczelkę pod korek wlewu oleju? Szukam już jakiś czas i nie mogą znaleźć. Byłbym wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam :)
fj_mike - 31-07-2013, 17:41

matklasa napisał/a:
Drodzy koledzy gdzie mogę dostać uszczelkę pod korek wlewu oleju? Szukam już jakiś czas i nie mogą znaleźć. Byłbym wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam

Zamów w ASO lub Japaneze/All Parts.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group