[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Brzeczacy zacisk hamulcowy
Voltron - 15-01-2011, 16:04
Dzięki za trop poszperam dalej co i jak.
robertdg - 15-01-2011, 16:09
Voltron, Chcesz zrobić pełny SWAP na np, zaciski Brembo z EVKI, to przednie zwrotnice musisz mieć poliftowe, zestaw piast z łozyskami na 5 śrub, zmienić osłony tarcz, albo zmodyfikować, zakupić zestaw zacisków od EVKI, zakupić komplet hamulcowy przód i tył - tarcze i klocki, zakupić nowy zestaw kół z wymaganymi parametrami montazowymi, no i dłubać
Voltron - 15-01-2011, 17:08
Brzmi zachęcająco xD Dzięki za odpowiedź.
Jarcev - 03-05-2011, 11:28
a z czego dorobić tą gumke na pinie ? bo ja jej w ogóle nie mam ;/
marcinzam - 08-03-2012, 10:27
swinks_UK napisał/a: | Częstą przyczyną niewłaściwego działania zacisków jest pomylenie obu pinów w zaciskach. A więc:
- pin górny zw. "lock pin" ma gumkę". Jeśli gumka jest sflaczała, sparciała itp. należy ją wymienić na nową.
- pin dolny (prowadzący), tzw. "guide pin" nie ma gumki.
Oba piny mają inne oznaczenie literowe na łbach.
Po wyciągnięciu, jeśli jest smar na pinach, to należy ich nie wycierać i zostawić jak jest. Jak nie ma smaru, to używamy tylko specjalnego smaru do hamulców odpornego na wysokie temperatury (smar zwykły lub miedziany powodują zapiekanie się zacisków i blokowanie kół). |
czy tak samo jest w tylnych zaciskach ,czyli pin z gumką na górze ?
Hugo - 08-03-2012, 14:31
marcinzam napisał/a: | czy tak samo jest w tylnych zaciskach ,czyli pin z gumką na górze ? | Tak.
fergul11 - 08-03-2012, 14:59
marcinzam napisał/a: | używamy tylko specjalnego smaru do hamulców odpornego na wysokie temperatury |
--Podaj jakiegoś przykładowego producenta i konkretny wyrób (nazwę) bo jak zacznę tłumaczyć tutejszym ..sprzedawcom.. co potrzebuję to dostanę maść do promów kosmicznych , może się to wam wydawać śmieszne ale czasami ich niekompetencja poraża .
Hugo - 08-03-2012, 15:15
fergul11 napisał/a: | Podaj jakiegoś przykładowego producenta i konkretny wyrób (nazwę) | Producent: Ate, nazwa: Pasta montażowa klocków hamulcowych.
fergul11 - 08-03-2012, 18:54
Hugo dzięki
marcinzam - 09-03-2012, 09:28
Hugo napisał/a: | marcinzam napisał/a: | czy tak samo jest w tylnych zaciskach ,czyli pin z gumką na górze ? | Tak. |
dzięki
sampler - 30-07-2012, 08:22
wie ktos gdzie mozna kupic same blaszki pod klocki? MR527676
maju81 - 10-02-2014, 09:21
Odnowię trochę temat skoro już kiedyś założony.
Ostatnio wykryłem u siebie stukający zacisk. Kupiłem zestawy naprawcze. Po ocenie wizualnej prowadnic zdecydowałem się kupić zestaw tylko z gumkami i smarem bez prowadnic. Po wyczyszczeniu ze starego smaru założeniu nowych gumek okazało się, że jest gorzej niż było przed czyszczeniem.
Po tej stronie gdzie stuka były źle założone prowadnice. Ta z gumką była na dole. Nie wiem jak duże ma to znaczenie dla ewentualnego zużywania się elementów zacisku?
Zastanawiam się teraz czy może prowadnice wyglądają ładnie ale może są w jakiś sposób zużyte i czy nie zakupić zestawu z prowadnicami, czy raczej nowe prowadnice nic tu nie pomogą bo wyrobiło się jarzmo?
Wynalazłem też coś takiego jak Disk Break Quiet firmy CRC i zastanawiam się żeby użyć tego do wygłuszenia stuków.
mar111cin - 26-07-2015, 11:21
a który numer zestawu jest do poliftowego zacisku z jednym tłoczkiem?
intercars wyświetla mi ten numer: QB113-1445X
muscle_car - 30-09-2015, 22:36
To ja też mam problem. Zregenerowałem cały układ hamulcowy z przodu i najprawdopodobniej mam już za duże otwory na prowadnice w jarzmie.
Chciałem wymienić jarzma na nowe w zamienniku nie żadne używane ale nigdzie nie ma. Serwis woła za jeden 430 zł a to trochę dużo.
Poszukałem może któryś z modeli innych mitsu przypisanych razem z galantem do tych samych zacisków będzie pasował. Od outlandera nie pasuje to już wiem:) I teraz czy jest jakiś zamiennik np pasujący z innego mitsu czy zostaje serwis lub toczenie nowych prowadnic?
|
|
|