To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Brzeczacy zacisk hamulcowy

Voltron - 15-01-2011, 16:04

Dzięki za trop poszperam dalej co i jak.
robertdg - 15-01-2011, 16:09

Voltron, Chcesz zrobić pełny SWAP na np, zaciski Brembo z EVKI, to przednie zwrotnice musisz mieć poliftowe, zestaw piast z łozyskami na 5 śrub, zmienić osłony tarcz, albo zmodyfikować, zakupić zestaw zacisków od EVKI, zakupić komplet hamulcowy przód i tył - tarcze i klocki, zakupić nowy zestaw kół z wymaganymi parametrami montazowymi, no i dłubać ;-)
Voltron - 15-01-2011, 17:08

Brzmi zachęcająco xD Dzięki za odpowiedź.
Jarcev - 03-05-2011, 11:28

a z czego dorobić tą gumke na pinie ? bo ja jej w ogóle nie mam ;/
marcinzam - 08-03-2012, 10:27

swinks_UK napisał/a:
Częstą przyczyną niewłaściwego działania zacisków jest pomylenie obu pinów w zaciskach. A więc:
- pin górny zw. "lock pin" ma gumkę". Jeśli gumka jest sflaczała, sparciała itp. należy ją wymienić na nową.
- pin dolny (prowadzący), tzw. "guide pin" nie ma gumki.
Oba piny mają inne oznaczenie literowe na łbach.
Po wyciągnięciu, jeśli jest smar na pinach, to należy ich nie wycierać i zostawić jak jest. Jak nie ma smaru, to używamy tylko specjalnego smaru do hamulców odpornego na wysokie temperatury (smar zwykły lub miedziany powodują zapiekanie się zacisków i blokowanie kół).


czy tak samo jest w tylnych zaciskach ,czyli pin z gumką na górze ?

Hugo - 08-03-2012, 14:31

marcinzam napisał/a:
czy tak samo jest w tylnych zaciskach ,czyli pin z gumką na górze ?
Tak.
fergul11 - 08-03-2012, 14:59

marcinzam napisał/a:
używamy tylko specjalnego smaru do hamulców odpornego na wysokie temperatury

--Podaj jakiegoś przykładowego producenta i konkretny wyrób (nazwę) bo jak zacznę tłumaczyć tutejszym ..sprzedawcom.. co potrzebuję to dostanę maść do promów kosmicznych , może się to wam wydawać śmieszne ale czasami ich niekompetencja poraża .

Hugo - 08-03-2012, 15:15

fergul11 napisał/a:
Podaj jakiegoś przykładowego producenta i konkretny wyrób (nazwę)
Producent: Ate, nazwa: Pasta montażowa klocków hamulcowych.
fergul11 - 08-03-2012, 18:54

Hugo dzięki :)
marcinzam - 09-03-2012, 09:28

Hugo napisał/a:
marcinzam napisał/a:
czy tak samo jest w tylnych zaciskach ,czyli pin z gumką na górze ?
Tak.


dzięki

sampler - 30-07-2012, 08:22

wie ktos gdzie mozna kupic same blaszki pod klocki? MR527676


maju81 - 10-02-2014, 09:21

Odnowię trochę temat skoro już kiedyś założony.

Ostatnio wykryłem u siebie stukający zacisk. Kupiłem zestawy naprawcze. Po ocenie wizualnej prowadnic zdecydowałem się kupić zestaw tylko z gumkami i smarem bez prowadnic. Po wyczyszczeniu ze starego smaru założeniu nowych gumek okazało się, że jest gorzej niż było przed czyszczeniem.
Po tej stronie gdzie stuka były źle założone prowadnice. Ta z gumką była na dole. Nie wiem jak duże ma to znaczenie dla ewentualnego zużywania się elementów zacisku?
Zastanawiam się teraz czy może prowadnice wyglądają ładnie ale może są w jakiś sposób zużyte i czy nie zakupić zestawu z prowadnicami, czy raczej nowe prowadnice nic tu nie pomogą bo wyrobiło się jarzmo?
Wynalazłem też coś takiego jak Disk Break Quiet firmy CRC i zastanawiam się żeby użyć tego do wygłuszenia stuków.

mar111cin - 26-07-2015, 11:21

a który numer zestawu jest do poliftowego zacisku z jednym tłoczkiem?
intercars wyświetla mi ten numer: QB113-1445X

muscle_car - 30-09-2015, 22:36

To ja też mam problem. Zregenerowałem cały układ hamulcowy z przodu i najprawdopodobniej mam już za duże otwory na prowadnice w jarzmie.
Chciałem wymienić jarzma na nowe w zamienniku nie żadne używane ale nigdzie nie ma. Serwis woła za jeden 430 zł a to trochę dużo.
Poszukałem może któryś z modeli innych mitsu przypisanych razem z galantem do tych samych zacisków będzie pasował. Od outlandera nie pasuje to już wiem:) I teraz czy jest jakiś zamiennik np pasujący z innego mitsu czy zostaje serwis lub toczenie nowych prowadnic?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group