To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EA6A/W 2.0TD] Pęknięta głowica TD

Ursus - 12-11-2009, 22:11

No to pewnie też zależy od samego pęknięcia, osobiście widziałem takowe w głowicy od golfa II td i z kolei zdziwiony byłem, że są aż tak duże i dobrze widoczne.
Damooo - 14-11-2009, 12:26

Czy ktoś z was już wykręcał wtryski w Miśku TD , bo dostałem już wykręcone wtryski i nie wiem czy kupować jakieś nowe podkładki ( o ile tak takowe są ) a i na gwincie zauwarzyłem tak jakby klej , uszczelnienie lub zabezpieczenie przed odkręceniem ??I właśnie nie wiem co mi będzie potrzebne by je znów :roll: :roll: Mile widziane jakieś foto, ewentualnie jakaś podpowiedz, dobra rada Pozdroo....
Owczar - 14-11-2009, 12:36

Jednorazowe podkładki dostępne u Japaneze. Nic więcej nie potrzeba, żaden klej tam nie idzie.
Damooo - 14-11-2009, 16:23

zbadałem dokładnie to nie KLEJ tylko jakiś ,,ZŁOTY,, smar , a co do japaneze to mi podpadł gościu zamawiałem zestaw naprawczy do wysprzęglika i pompy dwa tygodnie czekam i nic :|
a co do wtrysków wiadomo wam jaki jest system montażu tzn jak silno dokręcić i na ile razy ( na zimnym i na ciepłym dokręcić) ???? jakaś próba czy są szczelnie dokręcone ?? :rolleyes:

fj_mike - 14-11-2009, 17:15

Damooo napisał/a:
ZŁOTY,, smar

To pasta miedziana. Jest odporna na wysokie temperatury i zapobiega zapiekaniu się gwintu. Jeśli chcesz użyć takowej to polecam MOLYKOTE.

robertdg - 14-11-2009, 20:21

Damooo, wtrysk przykrecasz raz a dobrze, poprostu dokrecasz do oporu i troszke dociagasz, sprawdzenie na szczelnosc niekonieczne jezeli zastosujesz nowe podkladki, zakladajac ze gniazda osadcze sa wporzadku, ewentualnie, na odpalonym silniku pedeal i woda z mydlem, smarujesz w okolicach wtrysku.
Damooo - 15-11-2009, 01:19

Dzięki wielkie chłopaki :rolleyes: :rolleyes: stara metoda z mydłem napewno sie przyda , przedzwonie sobie jeszcze raz do japanezze żeby dołożył podkładki pod wtryski

[ Dodano: 19-11-2009, 16:40 ]
Panowie, z naprawy mojej głowicy chyba nie będzie nic :roll: więc poszukuje jakieś używki , jeśli ktoś coś słyszał dajcie znać Proszę !!!! POZDRO........

Radar850 - 19-04-2010, 21:02

Witam wszystkich :wink:
Mam problem z kupieniem głowicy do mojego Galanta 20TD z 99r. Nowa w serwisie jest trochę droga, a podróbek nowych nie ma. Z używaną boję się zaryzykować.
pomóżcie proszę :cry:
Proszę o jakieś adresy, kontakty, jeśli używka to może jakaś gwarancja na sprawdzenie szczelności?
Pozdrawiam

Andrew - 19-04-2010, 21:46

Radar850, a co jest z Twoją nie tak?? Nie da rady zregenerować?
Radar850 - 20-04-2010, 08:50

niestety nie da rady zregenerować :cry:
jakakolwiek pomoc z waszej strony rozjaśni światełko w tunelu.
mechanik stwierdził, a ja po obejrzeniu tej głowicy potwierdzam, że już nic nie da się z nią zrobić.

Owczar - 20-04-2010, 09:53

Radar850, niestety musisz zaryzykować z używką. Proś o gwarancję rozruchową. Albo umówi się że zabierzesz głowicę na sprawdzenie szczelności i pomiary. Bo tak czy inaczej przed założeniem musisz to zrobić.
Radar850 - 20-04-2010, 10:43

oczywiście, tylko w moim zasięgu, czyli Łódź i okolice nie ma takiej głowicy.
może macie lub znacie kogoś kto chce sprzedać?
a silnik z anglika by nie pasował?

Owczar - 20-04-2010, 10:54

Radar850, z tymi głowicami jest bardzo ciężko. Ceny też są astronomiczne. Uważaj też na podobne głowice od starszej wersji galanta produkowanego do 96-97 roku. One nie pasują mimo, że oznaczenie silnika jest takie samo.

Z anglika by pasowała, tyle że w Anglii tych TD było jak na lekarstwo. Najwięcej w krajach beneluxu i znacznie mniej w DE.

Andrew - 20-04-2010, 13:49

Radar850 user padaczka ma silnik na części. Wspominał mi coś o głowicy, najlepiej z nim pogadać...
przemor - 28-04-2010, 12:17

Objawy: znikający plyn . Zdecydowałem sie na zdjęcie głowicy licząc na to ,że to uszczelka bo jak juz wcześniej opisywałem autko było całe sprawdzane i nie było widać wycieku. Oczywiście pęknięta głowica w dwóch miejscach - nie da sie naprawić, a co gorsze jak juz sami wiecie brak dostępnej sprawnej głowicy. Moje pytanie do tych co mieli ten sam problem co zrobiliscie? Załozyliście starą czy udało Wam sie naprawić ? Powiem tak szkoda,że ją zdjąłem trzeba było jeździć dotąd aż będą inne obiawy prócz znikającego płynu.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group