Pajero Pinin - [1.8 MPI] Rury wlewu paliwa
jelonek81 - 01-03-2014, 19:03
Dzięki wielkie za informację na temat All Japanese, doczekałem się. Klasycznie i w moim "kaczaku" rura się zużyła. Dokładnie rzecz biorąc rozpadła się po zaciśnięciu na niej dłoni a ratowałem się starą dętką i opaskami plastikowymi. I dla mnie oryginał jest za drogi, chociaż po takiej wpadce Mitsu.... powinno rozdawać te części za darmo. Niestety, zdążyłem załatwić układ dolotowy paliwa syfami zaciąganymi przez dziury. Mechanik głowił się pół roku (słowo honoru!!!!) ale doszedł w czym problem i założył filtr paliwa, którego w oryginale nie ma.
czortunio - 01-03-2014, 23:14
Cytat: | Mechanik głowił się pół roku (słowo honoru!!!!) ale doszedł w czym problem i założył filtr paliwa, którego w oryginale nie ma. |
No, czy to był aby na pewno mechanik ? Może jakiś znachor ?
yanes - 02-03-2014, 07:43
czortunio to już Twój kolejny złośliwy i prześmiewczy post,może pisz to sobie na forum Pajero IV tam masz więcej słuchaczy.
cezare - 02-03-2014, 10:14
Jelonek : przeglądnij stan filtrów w baku i jego samego. u mnie musiałem czyscić bak + wymiana pompy niskiego ciśnienia + wymiana filtra głównego w baku : http://www.miparts.com/im...999db7decbb.jpg
Wilman - 01-05-2014, 20:59
Wszystkim którzy nie chcą przepłacać, polecam sklep z częściami do japończyków https://partsouq.com .
Za rurę wlewu paliwa zapłaciłem 78$ + 32$ za wysyłkę. Dotarła w 6 dni, chociaż sklep jest w Zjednoczonych Emiratach Arabskich.
Uwaga, części o wartości do 150EUR są zwolnione z opłat celnych.
pozdrawiam
cezare - 02-05-2014, 11:21
Wilman napisał/a: | Wszystkim którzy nie chcą przepłacać, polecam sklep z częściami do japończyków https://partsouq.com .
Za rurę wlewu paliwa zapłaciłem 78$ + 32$ za wysyłkę. Dotarła w 6 dni, chociaż sklep jest w Zjednoczonych Emiratach Arabskich.
Uwaga, części o wartości do 150EUR są zwolnione z opłat celnych.
pozdrawiam |
w Dubaju za NOWE PAJERO płacisz 88 tys pln BRUTO
polecam : https://www.youtube.com/watch?v=KagnSuKzu0w
od 0:37 sek jakby się całości NIE chciało oglądać...
oraz 1:45 sek - ile kosztuje FULL opcja Pajero 3,6l
zbyszekm2 - 04-05-2014, 21:52
Tylko, że one odbiegają od wersji europejskiej. Np 3,2 did nie da się modyfikować, bo turbinę bez regulowanych łopatek.
Kordesky - 11-04-2016, 10:21
Koledzy powazne pytanie. Po zdjeciu rury rude rude... Ale wyprostowalem ja jak bog przykazal i wyglada jak nowa. Pytanie brzmi czy jesli nie zalozylem tej oslony ktora nie ma sensu wgle wedlug mnie to moze cos sie jej stac? Ew moglbym zabezpieczyc wezem olejoodp bo kamienie niby beda obijac. Ktos wgle ja zalozyl spowrotem? Ta oslone oczywiscie.
Piotrek4 - 11-04-2016, 18:15
Ja nie zakładałem na tą zimę, ale zamierzam się wsiąść i zrobić nową w najblizszym czasie. Jak Twoja jest dobra to nie zaszkodziłoby założyć na nią węża i uszczelnić od góry żeby się brud nie sypał do środka, dobrze zabezpiecz górną część bo tam nagromadzone błotko robi swoje.
Kordesky - 12-04-2016, 09:02
Dzieki kolego za odpowiedz. Postaram sie wrzucic dzis zdjecie jak to rozwiazalem. Ale oslony nie zaloze bo to strzal w kolano;)
dareqq - 12-04-2016, 19:33
A dlaczego nikt nie używa silikonowych węży paliwoodporny h? Ja bym w życiu nie kupił oryginalnej rury a właśnie taki wąż.
Kordesky - 13-04-2016, 07:55
Kolego u mnie rurka byla tylko z wierzchu pokryta nalotem. Wiec nie bylo sensu wymieniac a tylko oczyscilem i zakonserwowalem. Wyglada solidniej niz nowa. Tylko na przejsciu przez rame musze zastosowac patent z oslona drozoa audi 80. Bedzie idealnie. Dzis przyjda oponki nowe atki yokohamy wiec bedzie tescik jak to gra;) pozdrawiam.
Piotrek4 - 13-04-2016, 12:27
dareqq napisał/a: | A dlaczego nikt nie używa silikonowych węży paliwoodporny h? Ja bym w życiu nie kupił oryginalnej rury a właśnie taki wąż. |
W sumie to właśnie wężem zamierzałem to zrobić, jedynie samą górę trzeba będzie zrobić i pewnie dać do cynkowania. Ma ktoś patent na nadanie kształtu wężowi?? Planuję dać drut nierdzewny 5mm do środka węża ale nie jestem przekonany czy to najlepszy pomysł. Jakieś sugestie??
mstrucz - 13-04-2016, 13:52
Wąż olejoodporny przerobiłem. On trzyma, ale końcówki przy klapie i wejściu zbiornika już nie i syf leci a problem nierozwiązany. U mnie jak pisałem blacharz jak robił tył to dociął i dopasował z Mondeo. Wygląda ok i spisuje się dobrze, nie chlapie, tankuje ok.
Kordesky - 13-04-2016, 14:41
Z tym drutem to bym nie kombinowal ew jest wyjscie z zewnatrz dac na opaski zaciskowe, jesli dasz do srodka i wymodelujesz to pod wplywem drgan moze Ci przetrzec ta rure. Tak mnie sie to widzi. Ew wpadlo mi do glowy zebys poprostu na przejsciu przez bude dal kolanko plastikowe np z syfonu i przelozyl przez nie waz.
|
|
|