[07-XX]Lancer CYxA Techniczne - Problem z odpalaniem lancera - przyczyny i diagnoza.
mkm - 16-12-2009, 14:12
A jaki czas krecenia na rozruszniku przewiduje instrukcja obslugi?
1.6 w BMW zaklada 3sek.
Przy „niekorzystnych warunkach” Nie dluzej niz 10(!) sek.
Jak nie odpala zalecaja wcisniecie gazu do polowy.
Mitsubishi nic nie informuje o „poprawnej procedurze startowej”?
macior - 16-12-2009, 14:24
w instrukcji, krórą pobrałem z naszego miśkowego downloada coś chyba jednak jest (nie mam przy sobie sprawdzę w chacie)
Lestat - 16-12-2009, 14:59
W instrukcji jest zapis tylko o trzech rzeczach:
1) Nie dopuszczać do ciąglej pracy rozrusznika przez ponad 10 sekund, poniewaz moze to doprowadzić do rozladowania akumulatora. jezeli silinik sie nie uruchamia, nalezy ponownie ustawic wlacznik zaplonu w polozeniu LOCK odczekac kilka sekund i sprobowac ponownie
2)Po ustawieniu wlacznika zpalonu w polozeniu "ON" przed uruchominiem silnika nalezy upewnic sie ze wszystkie lampki ostrzegawcze funkcjonuja prawidlowo
3) Przy bardzo niskich temp otoczenia - jezzeli silnik nie uruchamia sie podczas pracy rozrusznika nalezy do polowy wcisnac pedal przyspieszenia...
to sa oczywiscie fragmenty wyciete z instrukcji ktore moga miec jakis tam wplyw na poprawne odpalanie lub mowia o procedurze samego zaplonu...
krzycho81 - 20-12-2009, 19:45
Godzina 22:50. Na wyświetlaczu pokazała się temperatura -25 stopni. Pełny trwogi przekręcam kluczyk i ... odpala bez problemu. Wyskakuje więc poskrobać szybki a na zewnątrz smród paliwa. Zauważyłem coś podobnego przy -10 i zaraz po tym jak odpalę i silnik wskakuje na wyższe obroty. Normalne ? Czy u kogoś coś takiego występuje ?
fenix726 - 20-12-2009, 21:02
U mnie coś takiego występuje, po odpaleniu obroty okolo 1,8 i po pewnym czasie spadają
krzycho81 - 21-12-2009, 20:07
Ale czy śmierdzi ? Czy śmierdzi fenix726 paliwem ?
avangarda - 21-12-2009, 20:21
krzycho81 napisał/a: | Czy u kogoś coś takiego występuje ? | ja też to zauważyłam, nie wiem również czy to normalne, ale zdecydowanie czuć benzynkę po odpaleniu przy mrozach większych...
mkrawcz1 - 21-12-2009, 20:48
Być może niespalone paliwo z kilku pierwszych cykli, które nie dopaliło się w zimnym katalizatorze. W Lanosie/Nubirze miałem to samo (w 206 nie).
Lestat - 22-12-2009, 07:45
Tez bym podejrzewal nie dopalone paliwo w kat. Wyciek jakis zostawiacie? W aucie tez smierdzi?Jak nie mozecie byc raczej spokojni.
fenix726 - 22-12-2009, 13:31
krzycho81,
Jak miałem przyjemność odśnieżać auto przy - 16 to było czuć paliwo.
mkrawcz1 - 22-12-2009, 14:09
Wczoraj przy odpalaniu o 17:00 (ok. -8 st. C) kręcił z 7-8 sekund (znacznie dłużej niż zwykle), ale odpalił z pierwszego razu
Lestat - 22-12-2009, 14:14
Moj tam odpala od razu...pohalasuje jak to VW ale pan kaze sluga musi
Trik - 22-12-2009, 21:17
Dzisiaj udało mi sie nie odpalić za pierwszą razą. Za szybko chciałem uruchomić silnik po włożeniu kluczyka. Założyłem że immo nie ruszył. Wyjąłem kluczyk odczekałem ok 1 min. I po głąbszym kręceniu ok 5-8sec. odpałił z małym problemem, tak jakby się zająknął na którymś cylindrze. Potem nastał aromat paliwa. Wygląda na to że przy pierwszej razie został podtopiony i potem musiał to przepchnąć. Szczęście że nie zalało świeczek i prund był dobry.
krzycho81 - 23-12-2009, 21:19
ulrik,
Wycieku brak. Zapachu w środku też brak. Dzięki za zainteresowanie.
tomaszekk7 - 09-02-2010, 13:16
Trik napisał/a: | Dzisiaj udało mi sie nie odpalić za pierwszą razą. Za szybko chciałem uruchomić silnik po włożeniu kluczyka. Założyłem że immo nie ruszył. Wyjąłem kluczyk odczekałem ok 1 min. I po głąbszym kręceniu ok 5-8sec. odpałił z małym problemem, tak jakby się zająknął na którymś cylindrze. Potem nastał aromat paliwa. Wygląda na to że przy pierwszej razie został podtopiony i potem musiał to przepchnąć. Szczęście że nie zalało świeczek i prund był dobry. |
Mam te same problemy. Jak byłem na przeglądzie poprosiłem o ponowne zakodowanie kluczyków. Niestety to nic nie pomogło. Problem z odpalaniem istnieje nadal.
|
|
|