To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Forum ogólne - Zanim zaczniecie narzekać na swoje stare auta- przeczytajcie

Anonymous - 28-12-2009, 00:15

krzychu, chce Ci sie takie bzdety cytowac? poszukalbys jakis konkretow.
j-rules - 28-12-2009, 01:15

(nie)wesoło maja chlopaki z VW ;)
krzychu - 28-12-2009, 09:19

arturro napisał/a:
krzychu, chce Ci sie takie bzdety cytowac? poszukalbys jakis konkretow.


A tam przecież:
1. To nie dział techniczny więc mogą być bzdety
2. Po drugie to temat o VW więc nie OT :p
3. Śmieszne w każdym razie coś w stylu jak temat na forum trabanta "ranking klejów do papieru"

jaca71 - 28-12-2009, 09:24

arturro napisał/a:
krzychu, chce Ci sie takie bzdety cytowac? poszukalbys jakis konkretow.

Mała chwila szukania i bum:
Cytat:
Pojawiła się opcja zakupu dla domowników nowego golfa 1,4 tsi 160 KM. Mniejsza o to, dlaczego akurat to auto. Ale skoro już, to swoim zwyczajem zaparzyłem kawę, nalałem szklaneczkę Dimple i zabrałem się do wertowania dostępnych w sieci opinii polsko- i anglojęzycznych (nie znam niestety niemieckiego). Z radością, bo przecież ten twincharger to megachampion: wielokrotnie nagradzany (najlepszy nowy silnik, najlepszy "zielony" silnik itp.), no i przede wszystkim Silnik Roku 2009. Stosowany m. in. we wszystkich odmianach golfa, touranie, tiguanie, scirocco, eosie i Bóg wie gdzie jeszcze. Jednak kiedy skończyłem tę kwerendę, byłem mocno zaniepokojony: nawet na autocentrum.pl, gdzie generalnie obowiązuje zasada "Dobre to je, co je moje", narzekają na miszcza.
1. Wielu użytkowników doświadcza permanentnych awarii elektroniki (układów wtryskowych?), objawiających się zapaleniem lampki EPC (Electronic Power Control) i przejściem silnika w tryb awaryjny. Auta na gwarancji stoją tygodniami w bezradnych serwisach:
www.scirocco.pl/component...limitstart,100/
Oczywiście problem występuje nie tylko w Polsce:
www.tyresmoke.net/forum/v...ger-engine.html
2. Hałasy dobiegające spod maski podczas przyspieszania dostały już nawet nazwę "mysi pisk". Ponoć odpowiedzialna jest za to pompa wody. Serwisy pompę wymieniają, usterka powraca:
www.autogolf.pl/forum/viewtopic.php?f=5&t=67
3. Większość użytkowników zgodnie twierdzi, że dynamika tego silnika rozczarowuje. Szczególnie w dolnym zakresie obrotów, za który "odpowiada" kompresor. Ci, którzy jeździli wersjami 122 KM i 160 KM twierdzą, że trudno zauważyć różnicę. Jakiś brytyjski tester napisał, że te 160 koni uciekło Volkswagenowi w pole.
4. Dowiedziałem się też, że VW oferuje w niektórych państwach UE golfy ze sprawdzonymi silnikami 1,8 tsi (też 160 KM) zamiast twinchargerów. Ponieważ palą trochę więcej, koncern daje upust kilkuset euro. Oficjalnie powodem jest chęć rozładowania kolejek (na MK6 czeka się średnio 5 miesięcy, na niektóre wersje nawet pół roku). Ale wielu internautów ma w tej sprawie podejrzenia ...
5. Nie ma narzekań na prostszą i słabszą wersję 122 KM.
Tak więc gdy ucichło kolektywne cmokanie żurnalistów, do głosu doszła szara rzeczywistość. Ja w każdym razie megachampiona nie kupię.
Pozdrawiam

Anonymous - 28-12-2009, 09:33

jaca71 napisał/a:
Mała chwila szukania i bum:


czyli wiadomo ktorych silnikow unikac, a prawie kupilem 160KM Scirocco :)

Anonymous - 28-12-2009, 15:36

MITSUBISHI_GT napisał/a:
Widze że dalej z uporem maniaka bronisz VW, tylko nie pisz że tak nie jest.


hahaha ale sie usmialem, szkoda ze nie ma emotikonki "puknij sie w czolo" bo by idealnie tu pasowala :lol:

MITSUBISHI_GT napisał/a:
Mitsubishi są to przypadki bardzo rzadkie. I co by tu nie mówić Mitsubishi produkuję o niebo lepsze samochody pod względem niezawodności niż VW.


ejj mitsubishi produkuje NAJLEPSZE samochody w galaktyce, a VW najgorsze przeciez to kazdy wie.
MITSUBISHI_GT napisał/a:
Cytat (auto świat):

matko i corko, co sie stalo ze uzyles cytatu z tej przesiaknietej nienawiscia gazety do motoryzacji innej niz niemiecka, przeciez to jest obrazoburcza gazeta!!!!! opamietaj sie!!!! nie czytaj takich gazet :D :D :D

MITSUBISHI_GT napisał/a:
Narzekałeś na Mitsubishi że ci rdzewiało, ale to zdarza się najlepszym...


maaaatko juz zapomnialem o tym okresie mojego zycia, a Ty musisz mi to przypominac :?: :butthead:

Anonymous - 28-12-2009, 15:56

MITSUBISHI_GT napisał/a:
Narzekałeś na Mitsubishi że ci rdzewiało, ale to zdarza się najlepszym a w przypadku Mitsubishi są to przypadki bardzo rzadkie.


ta w mitsubishi to jest wyjatek a w innych markach to potwierdza regule i wszystkie sa ble :mrgreen:

piotras - 28-12-2009, 16:18

Widzisz Arturro - miałeś taki dobry samochód i go sprzedałeś i jeździsz teraz tą padliną Audi ;) (swego czasu w jednym z ASO Mitsu podsłuchałem że Carisma to był największy "syf" w produkowanych w tamtych latach mitsu). Sam mam samochód z grupy VW i złego słowa nie dam na niego powiedzieć. I mimo ze jest to skoda bije na głowę jakością wykończenia o wiele droższego Japończyka - Pathfindera. Nie ma się też czym podniecać że stare trupy z lat 90 jezdzą bezawaryjnie - ich konstrukcja i elektronika przy współczesnych samochodach jest tak prosta że tam poprostu nie ma się co psuć.
swinks_UK - 28-12-2009, 17:10

jaca71 napisał/a:

Cytat:

2. Hałasy dobiegające spod maski podczas przyspieszania dostały już nawet nazwę "mysi pisk". Ponoć odpowiedzialna jest za to pompa wody. Serwisy pompę wymieniają, usterka powraca:


To jest wada fabryczna kompresora. Wyważenie czy coś tam...
O tym już od pół roku wiadomo w UK.

Anonymous - 28-12-2009, 17:16

deenbe napisał/a:
ta w mitsubishi to jest wyjatek a w innych markach to potwierdza regule i wszystkie sa ble :mrgreen:


niestety tak to jest jak w tym przyslowiu "zapomnial wol jak cieleciem byl" bo w VW jak piszczy pompa wody to samochod najgorszy na swiecie tym bardziej ze serwis sobie nie radzi ale jak ja jezdzilem 3 lata do serwisu na stuki w tylnym zawieszeniu szczegolnie jak padal deszcz i rowniez serwis tego nie zlikwidowal to wszystko jest cacy.
tak jak pisalem wczesniej nie mam juz mitsu i prawdopodobnie nie bede juz miec, skonczylem tez z pisaniem i uzalaniem sie na ta marke bo nic mnie z nia nie laczy procz kilkudziesieciu wspanialych ludzi (ale i oni wiedze powoli sie uleczaja :) )

piotras napisał/a:
Widzisz Arturro - miałeś taki dobry samochód i go sprzedałeś i jeździsz teraz tą padliną Audi ;)


jest mi przykro i wstyd, a wstyd jest tym wiekszy bo rowniez jezdze czesto VW Golfem :)

piotras napisał/a:
Sam mam samochód z grupy VW i złego słowa nie dam na niego powiedzieć.


a ja dam ale niech to bedzie rozsadna dyskusja, tak jak pisalem wczesniej 2.0tdi syf, multitronic syf, 2,5tdi syf itd itd tylko ze w VAG jest cala masa silnikow i ktos moze przyzwyczajony do wyboru wsrod 3 gora 4 jednostkach robi sobie obrazek o calej marce.

bumbum - 28-12-2009, 19:09

Kurcze!
Ciekawy temat !
Do momentu aż się tu zaczeliście przekomarzać jak dzieciaki w piaskownicy... "mój resorak jest lepszy bo ma otwierane drzwi" "a mój jest z Matchboxa"
wyluzujcie... arturro się zraził do marki Mitsu i nikt nie ma prawa go linczować za to że teraz jeździ Niemcem, skoro służy mu lepiej to chwała Dojczlandpipulom za wyprodukowanie takiego auta (nie awaryjnego - bo o takie chodzi)

Wielcy fani Micubiszi też nie macie się co szczycić posiadaną marką... Japoniec też człowiek i bubla strzeli. Co było pokazane na przykładzie nowego Outka co mu sprzęgło nawaliło... i oby to był pojedyńczy egzemplarz bubla :mrgreen:

Miło mi się czytało właśnie o problemach różnych marek z konkretnymi defektami jak ten Multitronic czy TDI. Wiele jest takich wad fabrycznych i z miłą chęcią bym poczytał o nich, nie tylko o VW czy Audi ale także Mitsu i wszystkich innych markach na rynku, żeby w przyszłości znać modele i rodzaje aut które omijać lub dokładnie sprawdzać konkretną fabryczną typową dla danego modelu usterkę.
:)

fj_mike - 28-12-2009, 19:12

bumbum, pięknie ujęte :wink:
sampler - 28-12-2009, 19:14

Najgorsze jest to ze ten szrot 2.0 tdi jest podstawowym silnikiem w Otlandku. A o 3.0 V6 ani sluchu w Polsce...Ale to pewnie przez akcyze
bumbum - 28-12-2009, 19:21

Jesli w Outku jest 2.0 TDI o którym taka mowa to może:
Cytat:
Patrząc na problemy z silnikiem postanowiłem dokupić jeszcze dodatkowe 3 lata gwarancji bo nic nie wiadomo......

O ile taka możliwość jest, bo ja sie tym nie interesowałem, ale użytkownicy Outka myśle że po przeczytaniu tych paru stron - zaczną :)

Anonymous - 28-12-2009, 19:21

bumbum napisał/a:
arturro się zraził do marki Mitsu


ej wcale sie nie zrazilem szybciej do MMC Poland jak mnie traktowali, poprostu podchodze do tej marki jak do kazdej innej: NA ZDROWO :)

sampler napisał/a:
Najgorsze jest to ze ten szrot 2.0 tdi jest podstawowym silnikiem w Otlandku.


moze sytuacja bedzie podobna jak z silnikiem diesla renault w carismie gdzie turbo padalo nagminnie, a w mitsu nie slyszalem o takim przypadku.

[ Dodano: 28-12-2009, 19:25 ]
bumbum napisał/a:
O ile taka możliwość jest, bo ja sie tym nie interesowałem, ale użytkownicy Outka myśle że po przeczytaniu tych paru stron - zaczną :)


nie ma takiej opcji,
audi i VW wespol z firma ubezpieczeniowa oferuje LifeTime jako oddzielny produkt http://www.vwbank.pl/vw/151.php



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group