Nasze Miśki - Colt Kawu
Pafab - 08-02-2012, 17:05
Dzięki Derpin,
KaWu - 09-02-2012, 11:18
Pafab napisał/a: | A możesz rozwinąć ?? |
Chodziło m.in. o zrobienie dobrego odpowietrzenia "odmy" i jej podgrzewanie.
Miało to zapobiegać zamarzaniu.
Kawu napisał/a: | Narazie musi stać, bo nie będę grzebał przy -13 i padającym śniegu |
Ale nie wytrzymałem i tak zaczałem grzebać jak spadła temp. do -7.
Świece przeczyszcone-były ok.
Kopułka sprawdzona - ok, nie było wilgoci.
Na zaciąg auto zaskoczyło z czkawką.
Po podgrzaniu odpuściło i auto już 3 dzień znowu pali z półobrotu.
Wychodzi na to, że przy minus 2x °C zamarzło paliwo.
Sprawdziłem i ostatnie tankowanie w grudniu było w stacji no name - o której już ktoś mi wspominał że mają chrzczone paliwo.
Pamiętam, że na Orlenie była kolejka i zalałem obok.
Pafab - 09-02-2012, 22:23
Świeca widzę że wiekowa, zardzewiała dobrze widzę?
Z tym paliwkiem to możliwe że zamarzło, a raczej woda w paliwku.
Ja to bym dla spokojności filterek paliwny zmienił.
Tovija - 09-02-2012, 22:35
KaWu wlej na pełny bak 100 ml denaturatu - nie będziesz mial problemu z zamrozonym paliwem.
KaWu - 09-02-2012, 22:37
Pafab napisał/a: | Świeca widzę że wiekowa, zardzewiała |
Elektroda ma sie dobrze. A zardzewiala jest w tym miejscu gdzie w gniezdzie moze zebrac sie woda i stac. Jest to ponizej fajki przewodu WN, i swieca z jednej strony tak ma.
Wychodzi malo jezdzenia autem
Pafab napisał/a: | Z tym paliwkiem to możliwe że zamarzło, a raczej woda w paliwku. |
narazie 300ml denaturatu zrobilo swoje.
m6riano - 09-02-2012, 23:17
KaWu napisał/a: | narazie 300ml denaturatu zrobilo swoje. |
to sie nazywa samochód małolitrażowy...;-)
KaWu - 24-05-2012, 08:14
Trzeba coś wpisać bo temat już na piątej stronie
Colt nadal mało jeździ. Aktualny przebieg na wczoraj to: 149250 km.
Od lutego były 2 myjnie i jedno woskowanie. Od marca jeździ już na letnim ogumieniu.
Dzisiaj akurat mija równo 2 lata i 5 miesięcy jak jest z nami.
Przez ten czas zrobiliśmy nim 6793 km
Wczoraj wziąłem go żeby rozruszać (ma teraz czerwony lakier z zieloną trawą bo trawniki kosili na osiedlu) i okazało się, że niestety klima nie chłodzi
Wiatrak działa i załącza się sprężarka a z nawiewów leci powietrze o temperaturze zewnętrznej lub większe-zależy gdzie ustawię pokrętło tempertury.
Możliwe, że skończył się czynnik, ale wydaje mi się, że przy braku czynnika nie powinna się sprężarka załączać.
Jakieś sugestie
areksz121 - 24-05-2012, 09:04
Być może jest minimum czynnika, pozwalające na załączenie sprężarki, ale nie nabija większego ciśnienia. Z tego co pamiętam, przy średnio zużytej sprężarce (np moja) ciśnienie dochodzi do min 12bar... więc sprężarka też ma trochę roboty, ale musi mieć co sprężać
KaWu - 24-05-2012, 10:59
areksz121, obyś mial rację. Przekonamy się gdzieś za tydzień po wypłacie.
Jeszcze w sobotę rzucę okiem dokładnie na połączenia klimatyzacji.
Marcin-Krak - 24-05-2012, 12:38
Miło poczytać, że nie tylko moja Maździuchna robi takie przebiegi
Ale ostatnio większe robię na rowerze niż autem
KaWu - 24-05-2012, 14:24
Marcin-Krak napisał/a: | Miło poczytać, że nie tylko moja Maździuchna robi takie przebiegi |
Przy takich przebiegach jak nasze to stacje CPN chyba by zbankrutowały
Marcin-Krak napisał/a: | Ale ostatnio większe robię na rowerze niż autem |
Na pewno wyjdzie to na zdrowie.
W poniedziałek właśnie też zamontowałem nową manetkę przednich przerzutek bo stara (Deore LX) już swoje wyjeździla i sprężyny popękały z miesiąc temu.
KaWu - 26-05-2012, 23:16
KaWu napisał/a: | Jeszcze w sobotę rzucę okiem dokładnie na połączenia klimatyzacji |
Połaczenia wyglądają na szczelne. Byłem także dziś w serwisie klimatyzacji.
Ściągnięto mi czynnik, podobno zeszło tylko 30
Następnie próżnia i dobicie czynnika w ilości 560.
Auto w cieniu i klima nie chłodzi mniej niż do 15 stopni C. Czyli nic się nie zmieniło.
Szczelnośc sprawdzona, ciśnienie dochodzi do 25 bar
Podejrzenie pada na osuszacz, w którym widać, że jakiś olej się szyba tak jakby gotował.
Pewnie nie puszcza ciśnienia dalej.
Dlatego kazałem odessać czynnik i po założeniu nowego osuszacza zobaczymy czy to dobry trop.
Może we wtorek się już wyjaśni.
deejay - 26-05-2012, 23:28
KaWu napisał/a: | Auto w cieniu i klima nie chłodzi mniej niż do 15 stopni C. Czyli nic się nie zmieniło.
Szczelnośc sprawdzona, ciśnienie dochodzi do 25 bar
Podejrzenie pada na osuszacz, w którym widać, że jakiś olej się szyba tak jakby gotował. |
wentylator pracuje ? , skraplacz robi cie ciepły ?
KaWu - 26-05-2012, 23:43
deejay napisał/a: | wentylator pracuje ? |
Tak oczywiście.
deejay napisał/a: | skraplacz robi cie ciepły ? |
Chyba tak-bo z tego wszystkiego zapomniałem
Ale rurki na pewno się zaczynają grzać i parzyć ...
deejay - 26-05-2012, 23:57
KaWu napisał/a: | Chyba tak-bo z tego wszystkiego zapomniałem
Ale rurki na pewno się zaczynają grzać i parzyć ... |
Sprawdz wszystkie rurki klimy czy nie sa przypadkiem gdzies zagięte itp. .
Wzrost cis. w ukladzie świadczy o zatkaniu któregoś z wezy , zapchanym skraplaczu ( owady itp. ) lub uszkodzeniu zaworu rozprężnego .
Najważniejsze to jakie były i sa cisnienia na manometrach , pamietasz ?
Krzysiu tu ci podsylam lekturę do przeczytania
http://www.warsztat.pl/pl...-klimatyzacji/0
|
|
|