To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Colt Kawu

Pafab - 08-02-2012, 17:05

Dzięki Derpin, :)
KaWu - 09-02-2012, 11:18

Pafab napisał/a:
A możesz rozwinąć ??


Chodziło m.in. o zrobienie dobrego odpowietrzenia "odmy" i jej podgrzewanie.
Miało to zapobiegać zamarzaniu.

Kawu napisał/a:
Narazie musi stać, bo nie będę grzebał przy -13 i padającym śniegu


Ale nie wytrzymałem i tak zaczałem grzebać jak spadła temp. do -7.
Świece przeczyszcone-były ok.
Kopułka sprawdzona - ok, nie było wilgoci.



Na zaciąg auto zaskoczyło z czkawką.

Po podgrzaniu odpuściło i auto już 3 dzień znowu pali z półobrotu.

Wychodzi na to, że przy minus 2x °C zamarzło paliwo.
Sprawdziłem i ostatnie tankowanie w grudniu było w stacji no name - o której już ktoś mi wspominał że mają chrzczone paliwo.
Pamiętam, że na Orlenie była kolejka i zalałem obok.

Pafab - 09-02-2012, 22:23

Świeca widzę że wiekowa, zardzewiała :D dobrze widzę?
Z tym paliwkiem to możliwe że zamarzło, a raczej woda w paliwku.
Ja to bym dla spokojności filterek paliwny zmienił.

Tovija - 09-02-2012, 22:35

KaWu wlej na pełny bak 100 ml denaturatu - nie będziesz mial problemu z zamrozonym paliwem.
KaWu - 09-02-2012, 22:37

Pafab napisał/a:
Świeca widzę że wiekowa, zardzewiała


Elektroda ma sie dobrze. A zardzewiala jest w tym miejscu gdzie w gniezdzie moze zebrac sie woda i stac. Jest to ponizej fajki przewodu WN, i swieca z jednej strony tak ma.
Wychodzi malo jezdzenia autem :D

Pafab napisał/a:
Z tym paliwkiem to możliwe że zamarzło, a raczej woda w paliwku.

narazie 300ml denaturatu zrobilo swoje.

m6riano - 09-02-2012, 23:17

KaWu napisał/a:
narazie 300ml denaturatu zrobilo swoje.

to sie nazywa samochód małolitrażowy...;-)

KaWu - 24-05-2012, 08:14

Trzeba coś wpisać bo temat już na piątej stronie 8)

Colt nadal mało jeździ. Aktualny przebieg na wczoraj to: 149250 km.
Od lutego były 2 myjnie i jedno woskowanie. Od marca jeździ już na letnim ogumieniu.

Dzisiaj akurat mija równo 2 lata i 5 miesięcy jak jest z nami.
Przez ten czas zrobiliśmy nim 6793 km :mrgreen:

Wczoraj wziąłem go żeby rozruszać (ma teraz czerwony lakier z zieloną trawą :) bo trawniki kosili na osiedlu) i okazało się, że niestety klima nie chłodzi :(

Wiatrak działa i załącza się sprężarka a z nawiewów leci powietrze o temperaturze zewnętrznej lub większe-zależy gdzie ustawię pokrętło tempertury.

Możliwe, że skończył się czynnik, ale wydaje mi się, że przy braku czynnika nie powinna się sprężarka załączać.

Jakieś sugestie :?:

areksz121 - 24-05-2012, 09:04

Być może jest minimum czynnika, pozwalające na załączenie sprężarki, ale nie nabija większego ciśnienia. Z tego co pamiętam, przy średnio zużytej sprężarce (np moja) ciśnienie dochodzi do min 12bar... więc sprężarka też ma trochę roboty, ale musi mieć co sprężać :wink:
KaWu - 24-05-2012, 10:59

areksz121, obyś mial rację. Przekonamy się gdzieś za tydzień po wypłacie.

Jeszcze w sobotę rzucę okiem dokładnie na połączenia klimatyzacji.

Marcin-Krak - 24-05-2012, 12:38

Miło poczytać, że nie tylko moja Maździuchna robi takie przebiegi :mrgreen:
Ale ostatnio większe robię na rowerze niż autem ;)

KaWu - 24-05-2012, 14:24

Marcin-Krak napisał/a:
Miło poczytać, że nie tylko moja Maździuchna robi takie przebiegi


Przy takich przebiegach jak nasze to stacje CPN chyba by zbankrutowały :)

Marcin-Krak napisał/a:
Ale ostatnio większe robię na rowerze niż autem


Na pewno wyjdzie to na zdrowie.
W poniedziałek właśnie też zamontowałem nową manetkę przednich przerzutek bo stara (Deore LX) już swoje wyjeździla i sprężyny popękały z miesiąc temu.

KaWu - 26-05-2012, 23:16

KaWu napisał/a:
Jeszcze w sobotę rzucę okiem dokładnie na połączenia klimatyzacji


Połaczenia wyglądają na szczelne. Byłem także dziś w serwisie klimatyzacji.
Ściągnięto mi czynnik, podobno zeszło tylko 30 :!: :?:
Następnie próżnia i dobicie czynnika w ilości 560.

Auto w cieniu i klima nie chłodzi mniej niż do 15 stopni C. Czyli nic się nie zmieniło.
Szczelnośc sprawdzona, ciśnienie dochodzi do 25 bar :shock:

Podejrzenie pada na osuszacz, w którym widać, że jakiś olej się szyba tak jakby gotował.
Pewnie nie puszcza ciśnienia dalej.

Dlatego kazałem odessać czynnik i po założeniu nowego osuszacza zobaczymy czy to dobry trop.
Może we wtorek się już wyjaśni.

deejay - 26-05-2012, 23:28

KaWu napisał/a:
Auto w cieniu i klima nie chłodzi mniej niż do 15 stopni C. Czyli nic się nie zmieniło.
Szczelnośc sprawdzona, ciśnienie dochodzi do 25 bar

Podejrzenie pada na osuszacz, w którym widać, że jakiś olej się szyba tak jakby gotował.


wentylator pracuje ? , skraplacz robi cie ciepły ?

KaWu - 26-05-2012, 23:43

deejay napisał/a:
wentylator pracuje ?


Tak oczywiście.

deejay napisał/a:
skraplacz robi cie ciepły ?


Chyba tak-bo z tego wszystkiego zapomniałem :oops:
Ale rurki na pewno się zaczynają grzać i parzyć ...

deejay - 26-05-2012, 23:57

KaWu napisał/a:
Chyba tak-bo z tego wszystkiego zapomniałem
Ale rurki na pewno się zaczynają grzać i parzyć ...


Sprawdz wszystkie rurki klimy czy nie sa przypadkiem gdzies zagięte itp. .
Wzrost cis. w ukladzie świadczy o zatkaniu któregoś z wezy , zapchanym skraplaczu ( owady itp. ) lub uszkodzeniu zaworu rozprężnego .

Najważniejsze to jakie były i sa cisnienia na manometrach , pamietasz ?

Krzysiu tu ci podsylam lekturę do przeczytania :wink:

http://www.warsztat.pl/pl...-klimatyzacji/0



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group