To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II GEN Techniczne - Wrażenia z jazdy w zimie

sylb - 05-03-2010, 11:21

U mnie przycisk od ACS nie świeci się, wniosek nie jest podświetlany lub podłączony.
Cos z nim jest nie tak, bo kombinowałem i nie udało mi się wyłączyć ACS.
Czy komuś jeszcze niw udało się wył. ACS ?

Anonymous - 05-03-2010, 11:46

sylb napisał/a:
U mnie przycisk od ACS nie świeci się, wniosek nie jest podświetlany lub podłączony.
Cos z nim jest nie tak, bo kombinowałem i nie udało mi się wyłączyć ACS.
Czy komuś jeszcze niw udało się wył. ACS ?


Musisz go długo przytrzymać.I na zegarze powinno sie pojawić ASC OFF.

sylb - 05-03-2010, 13:22

Wiem, że musze go dłużej przytrzymać , trzymałem i z 15 skund w różnych pozycjach przekręconej stacyjki i nic, z wł. I wył. silnikiem nawet w czasie jazdy( czego instrukcja zabrania :) )

Apropo, po porannym opadzie śniegu u mnie jest po prostu sajgon. Miałem prze zabawną sytuację, ruszam na skrzyżowaniu i chce skręcić a samochód dalej prosto, no to ja na max. kierownice w lewo, samochód skręciła jak się odbiłem o krawężnika.

zibi21 - 05-03-2010, 13:32

Miałem te same objawy ,na przeglądzie mi to naprawili
Andrex - 05-03-2010, 13:33

U mnie nie jest podświetlony ale po 3-4 sekundach trzymania na włączonym silniku na wyświetlaczu pokazuje się ASC OFF.

Radzę sprawdzić w ASO lub samodzielnie czy nie spadła kostka przyłączeniowa do przycisku ( u mnie wypadł wtyk panelu podnośnika szyb w drzwiach i w MOTO w Katowicach zrobili to na poczekaniu )

[ Dodano: 05-03-2010, 13:42 ]
Cytat:

Apropo, po porannym opadzie śniegu u mnie jest po prostu sajgon. Miałem prze zabawną sytuację, ruszam na skrzyżowaniu i chce skręcić a samochód dalej prosto, no to ja na max. kierownice w lewo, samochód skręciła jak się odbiłem o krawężnika.


Więc chyba nie masz opon zimowych ( M+S to jeszcze nie zimówki ) mój Outek też był podsterowny w takich warunkach na oryginalnych Yokohamach G033.
BTW raczej jak nie skręca nie nie dokręcaj na max bo to tylko sprawę pogarsza ... warto poświęcić trochę czasu i zrobić 'trial' na pustym parkingu ...

DJ Fazi - 04-12-2010, 20:28

Dziś wyjechałem z letnimi oponkami sprawdzić jak Outek się bedzie zachowywał na średnio ubitym śniegu na asfalcie. Zjeżdzałem powoli ze stromej górki na końcu której musiałem bardzo ostro skręcić w lewo i zmieścić sie w bardzo wąską uliczkę. Outek poślizgnął się jak na skórce od banana. Żadne ASC i 4WD Auto nie pomogły. Opony były oblepione śniegiem. Jutro spróbuję z 4WD Lock.
Podobnie było ze skrętem w prawo na skrzyżowaniu osiedlowym, pojechał jak przednionapędówka, no może troszkę tył zarzuciło i z kontrą łatwiej wyszedłem, ale mimo wszystko zniosło na przeciwległy pas ruchu.

Jednak dobre zimówki to podstawa:-)

Pozdrawiam

AxeD - 04-12-2010, 20:34

DJ Fazi, ja ze swojego doświadczenia muszę powiedzieć, że na standardowych oponkach jeżdżę od 3 lat i zero dowcipów na drodze. Oczywiście ASC OFF :)
looc - 05-01-2011, 23:07

Oponki Nokian GR2suv r16, jazda po mieście, śnieg, tryb 4WD. Jest to moje pierwsze auto z napędem 4x4, jestem bardzo zadowolony z outka, auto bardzo dobrze trzyma się drogi jedynie na zakręcie jak lekko hamuję i mam skręcone koła odczuwam lekki poślizg ale generalnie im więcej śniegu tym lepiej, w mieście jest dużo nie odśniezonych parkingów więc zawsze znajdę miejsce do zaparkowania.
rezon - 06-01-2011, 17:51

looc napisał/a:
jedynie na zakręcie jak lekko hamuję i mam skręcone koła odczuwam lekki poślizg
sprawdź jak zareaguje na dodanie gazu na ośnieżonym zakręcie, albo przy skręcie na śliskim skrzyżowaniu - poślizg może wcale nie być lekki
ramzesw11 - 06-01-2011, 18:59

....posty z " pani domu "...


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group