To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Colt C58 GTi :)

rosomak1983 - 12-08-2011, 15:42

mirc23, a masz luzy na turbinie ??? Wszystko szczelne ???
Generalnie ilosc spalin idaca do turba reguluje sie bodajze westgatem.

PS mam takiego seryjnego 6 bolta turbo w laserze RS , tam turbina bije maxymalnie 0.7 bara, ma delikany luz no ale to normalne.

Zielu - 12-08-2011, 15:43

Domyślam się że jeszcze nie testowałeś silnika na pełnych możliwościach, ale powiedz, w porównaniu do 4G67, jest aż taka przepaść jak mówią? :D

Powodzenia!

rosomak1983 - 12-08-2011, 15:45

Zielu175 napisał/a:
jest aż taka przepaść jak mówią? :D

no musi byc róznica turbo daje sporo Nm wiecej.
ale pod warunkiem ze 4g63T jest zdrowe...

Anonymous - 12-08-2011, 15:49

4g63t z eclipse 1 gen?
rosomak1983 - 12-08-2011, 15:50

kuzi napisał/a:
4g63t z eclipse 1 gen?

skoro 6 bolt to tak teoretycznie taki silnik był jeszcze w galancie VR-4

Hubeeert - 12-08-2011, 15:53

Zielu175 napisał/a:
w porównaniu do 4G67, jest aż taka przepaść jak mówią?
przepaść jest przy 4G61T a przy 4G63T to już kanion Kolorado.
mirc23 - 12-08-2011, 16:03

Silnik dokladnie z eclipse 1gen, Colt jeszcze nie testowany ale czuć te delikatne doładowanie, doczytałem że ta turbina powinna wstawac przy około 1800 obr a maksymalnie dmuchać już przy 2800, więc będę musial szukać co jest nie tak.
Spadam do garażu jak się uporam ze środkiem to może znajdę dojdę do tego przez co jest takie doładowanie.

Hubeeert - 12-08-2011, 16:08

To nie tak.
Przy 4G61T pełne ciśnienie masz przy 2800, w Twoim przypadku będzie to około 3500. Większe turbo i IC robią swoje.

mirc23 - 12-08-2011, 19:35

Hubeeert, dzięki za info a ty dokładnie jaką masz turbine??

Dzięki kumplowi udało się zlokalizować problem z doładowaniem a mianowicie mam nieszczelności w dolocie, opaski niestety nie trzymają tak jak powinny. Jutro więc będzie zabawa z dolotem aby to wszystko było szczelne.
Może też uda się skończyć wydech, wtedy będę mógł poruszać się już normalnie.

Jak dziś sprawdziłem pozostał mi problem z wentylatorem chłodnicy, muszę pozaglądać na schematy i może sam dojdę co jest nie tak, a jak nie to będzie trzeba odwiedzić elektryka.

Hubeeert - 12-08-2011, 20:28

TD04-11b4 maleństwo i dlatego tak wczesnie daje full ale nie da sie na niej poszaleć. Wykres mam jak w dieslu :-)
mirc23 - 12-08-2011, 21:29

Hubeeert, a jak sprawa z poli coś działasz czy narazie odpuszczasz??

jak dojdę do ladu z doładowaniem i z wydechem to będę mógł trochę potestować i sprawdzić jak to jedzie, ale juz teraz widać i czuć jak coś dmuchnie :)

rosomak1983 - 12-08-2011, 22:00

Hubeeert napisał/a:
Przy 4G61T pełne ciśnienie masz przy 2800, w Twoim przypadku będzie to około 3500. Większe turbo i IC robią swoje.

dokładnie tak
.
mirc23 napisał/a:
Jak dziś sprawdziłem pozostał mi problem z wentylatorem chłodnicy, muszę pozaglądać na schematy i może sam dojdę co jest nie tak, a jak nie to będzie trzeba odwiedzić elektryka.

Zrób swój obwód z pominieciem ECU na jednym przekazniku, Ja tak mam.

Hubeeert - 13-08-2011, 09:49

mirc23 napisał/a:
Hubeeert, a jak sprawa z poli coś działasz czy narazie odpuszczasz??
Wg autoRa można je zamawiać w Olkuszu bez problemu bo mają formy po tym jak on zamawiał do Colta brata.
mirc23 napisał/a:
Może też uda się skończyć wydech, wtedy będę mógł poruszać się już normalnie
Zrób wydech na wzór serii, powiększ średnicę do minimum 2,5 cala i daj kata o dużym przepływie. U mnie dzięki przelotówce zdecydowanie poprawiła się "góra".
mirc23 napisał/a:
Jak dziś sprawdziłem pozostał mi problem z wentylatorem chłodnicy, muszę pozaglądać na schematy i może sam dojdę co jest nie tak, a jak nie to będzie trzeba odwiedzić elektryka.
Nie rób tego co radzi Ci rosomak. :P
rosomak1983 - 13-08-2011, 10:53

Hubeeert napisał/a:
Nie rób tego co radzi Ci rosomak. :P

powiedz jeszcze dlaczego :wink:

Hubeeert - 13-08-2011, 10:59

Bo to powinno działac tak jak przewidziała fabryka a nie być drutowane :P
Denerwują mnie takie rady jak Twoja. Zamiast naprawić - zróbmy druta...
Bez dalszych komentarzy.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group