To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Galant E3xA i starsze - [E33A 2.0] Moje Mitsubishi i jego choroby

Crosby - 17-05-2010, 17:33

Ja mam MD173635 E2T36279
oran - 18-05-2010, 16:09

Cashpir, o to jakiś inny, hmm, masz 8 zaworów SOHC? Bo w sumie jeżeli tak to by było miło - trzeci komputerek pasujący (bo 3 wtyczki masz?).
Crosby - 18-05-2010, 17:39

tak mam 3 wtyczki 8 zaworów SOHC poszukuje rownież liste pasujących kompów bo ostatnio mi sie spalił i szukalem z tym samym oznaczeniem ciężko było ale zdobyłem używany z rozbitego gala, a nowy kosztuje w serwisie 8700zł <wow> szok cenowy. jakby ktos posiadał liste tych kompów jakie były stosowane w tych galach proszę o podanie bo nawet serwis nie udziela takich info. Pozdrawiam
oran - 21-05-2010, 02:41

Ja robiąc "risercz" dopasowałem trzy kompy póki co:

MD161184 - na allegro mi pisali, że taki będzie pasował + rudi pisał, że mu chodził gal na takim
MD167736 - taki kupiłem, ale mi się spalił, teraz idzie taki sam nowy
MD173635 - no i to ten Twój

waldi-1 - 25-10-2010, 17:00

e2t 36274a oraz w2t 14474 a
oran - 08-11-2010, 11:47

Dobra, teraz ładowania nie mam. Nie wiem od kiedy, ale wiem kiedy mi aku padło - wczoraj. Zauważyłem natomiast taki kabelek zwisający od alternatora - ale nie wiem gdzie go podpiąć, więc wklejam zdjęcie i proszę pomóżcie :]





Uploaded with ImageShack.us

waldi-1 - 08-11-2010, 14:56

u mnie jest podłączony do pompy wspomaganie, od przodu miedzy chłodnica a pompa jest taki jak by okrągy bolec i na nim jest to osadzone. ale to chyba nic niema do ładowania, poprostu poszedł ci chyba regulator napiecia, albo juz sie skończyły szczotki
Zysiuu - 08-11-2010, 14:58

Jeżeli się nie mylę to ten kabel ma iść do pompy wspomagania.
oran - 08-11-2010, 15:39

Dzięki panowie, a jeszcze pytanie mam - bo mi nagle się to stało i nie chce mi się wierzyć, że po prostu się alternator skończył (a lepiej się upewnić). Czy nie ma jakiegoś przekaźnika od ładowania, czy coś?

Bo patrzyłem na schematy to jest to połączone chyba ze skrzynką na bezpieczniki. Ale bezpieczniki wszystkie cacy, tylko przekaźniki mogłyby w takim razie wchodzić w grę.

Coś tam czytałem i to niby powinien być ten na którym na obudowie jest oznaczenie "auto choke ignition coś tam coś". Ale to by było... Bez sensu? Mowa o tej skrzynce pod maską.

ps. a co ten przewód tam przy tej pompie robi ? Bo mi to ciągle dyndało...

Krzyzak - 08-11-2010, 20:31

oran napisał/a:
ps. a co ten przewód tam przy tej pompie robi ?

podbija obroty, gdy kręcisz kierownicą

oran - 12-12-2010, 17:50

Jak się dostać do pompy paliwa? Trzeba odkręcać bak?
Krzyzak - 13-12-2010, 08:18

nie trzeba - jest dostępna na tylnej pionowej ściance zbiornika


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group