Outlander II GEN Techniczne - Kratka odgradzająca i szyny w bagażniku
rezon - 08-03-2010, 09:08
niedzwiedz30 napisał/a: | Czy jak jadę na narty do Włoch to muszę je mieć na dachu? Do środka nie wolno? Trpchę ta kratka to nieporęczność. | JEżeli nie masz przegrody to mogą się przyczepić. Kratka jest zdecyowanie mniejszą nieporęcznością niż box na dachu, jeżeli planujesz jechać autostradą. Przy prędkości 130 już sam Outek robi wystarczająco dużo szumu, a box tylko zwiększa. Dlatego wolałem kupić kratkę niż zamontować posiadany box, który w Polsce świetnie się sprawdzał.
mitsu00 - 08-03-2010, 10:06
rezon napisał/a: | Kratka jest zdecyowanie mniejszą nieporęcznością niż box na dachu, jeżeli planujesz jechać autostradą. Przy prędkości 130 już sam Outek robi wystarczająco dużo szumu, a box tylko zwiększa. |
Sa boxy i są boxy Tak jak są maluchy i Mercedesy Mój Thule spirit 780 hałasuje tak samo przy 50 km/h jak i przy 140 km/h tzn prawie wcale. natomiast wczesniejszy Thule atlantis 600 huczał jak stado rumaków.
pretor - 08-03-2010, 10:22
Kwestia przyzwyczajenia, jak np ktoś jeździ z otwartym oknem, czy radiem na full, to mu to ryba.. U mnie same poprzeczki (oryginalne) na relingach zaczynają buczeć przy 70 km/h, co mnie strasznie wnerwia. Wyjechałem tak z salonu, ale już po pierwszej dłuższej trasie natychmiast zdemontowałem.
13zbyszek13 - 08-03-2010, 11:28
same relingi rzeczywiście dosyć mocno słychać powyżej 70 km/h ale tak jak pisze mitsu00 box thule spirit jest bardzo cichy.Mam Thule spirita 820 i mogę powiedzieć że z tym boxem jest ciszej niż bez boxa same relingi
rezon - 08-03-2010, 14:57
pretor napisał/a: | Kwestia przyzwyczajenia, jak np ktoś jeździ z otwartym oknem, czy radiem na full, to mu to ryba | tu chyba jest pies pogrzebany. mitsu00 napisał/a: | Mój Thule spirit 780 hałasuje tak samo przy 50 km/h jak i przy 140 km/h tzn prawie wcale | mitsu00, sam się gdzieś chwaliłeś, że lubisz muzyki słuchać . Ja raczej mam cichutko nastawiony sprzęt. To i różnica większa. Ale zgadzam się, że boxy różnie hałasują. Ale fizyki też nic nie zmieni - box podnosi środek ciężkości i stwarza dodatkowy opór, chociażby z uwagi na pole powierzchni przekroju czołowego. Mnie lepiej się jechało bez boxa.
mitsu00 - 08-03-2010, 15:05
rezon napisał/a: | To i różnica większa. Ale zgadzam się, że boxy różnie hałasują. Ale fizyki też nic nie zmieni - box podnosi środek ciężkości i stwarza dodatkowy opór, chociażby z uwagi na pole powierzchni przekroju czołowego. Mnie lepiej się jechało bez boxa. |
Co do praw fizyki to się całkowicie zgadzam. Weźmy jednak pod uwagę fakt ze misiek stawia opór niczym kiosk Ruchu a tym samym słychać wyraźnie szum wiatru juz podczas jazdy "gołym" autem. Ja bardziej miałem na mysli fakt ze jakościowy, aerodynamiczny box z porządnymi kanałami odprowadzającymi strugi powietrza, nie będzie hałasował wyraxnie bardziej niz auto bez. Dla porównania: jak jeździłem z samymi belkami Thula becią to wir powietrza wpadał w straszny rezonans. Jak założyłem Thula spirita to wszystko ucichło i komfort/hałas na 90% był jak bez boxa.
13zbyszek13 - 08-03-2010, 15:10
zgadzam się z mitsu00 przy 160 z boxem czy bez to ten sam chałas
kolak - 09-03-2010, 20:39
[quote="13zbyszek13"]ja mam zamontowanego " tłuka" po swoich modyfikacjach /wymontowałem cały duł 2 poprzeczki metalowe + deska , podłożyłem pod wszystkie śruby uszczelki hydrauliczne gumowe / i nic się nie telepie jest Ok.
quote]
mozesz zapodac jakies zdjecia jak to wyglada u Ciebie ?
co to za uszczelki hydrauliczne ?
bo u mnie teleepie to jak cholera
Steff - 09-03-2010, 22:54
a macie u siebie te dolne mocowania które idą wzdłuż nadwozia tak jak na fotce ??
mitsu00 - 09-03-2010, 23:03
Mistrzu...... Weź zrób fotę z lampą Na tej nic nie widać gdzie zaznaczyłeś.
Steff - 09-03-2010, 23:49
trzeba kliknąć na fote to sie robi trochę większa
chodzi mi o takie metalowe poprzeczki które idą wzdłuż fury
13zbyszek13 - 10-03-2010, 07:25
kratę mam ta samą tylko inaczej zamocowaną.W górnej części mam dwie poprzeczki od kraty do miejsca mocowania pasów w 3 rzędzie siedzeń a dołem po podłodze dwa płaskowniki od kraty do miejsca gdzie w podłodze był przykręcony 3 rząd siedzeń.Wykręciłem wszystkie śruby w kracie i w mocowaniu do nadwozia / 4 punkty o których pisałem wyżej / Śruby wymieniłem na trochę dłuższe i pod każdą śrubę z obydwu stron podłożyłem uszczelki hydrauliczne i skręciłem od nowa . Przy okazji pozbyłem się tej dolnej deski i dwóch poprzeczek/rurki wyciąłem je diaxem grube rury wyszlifowałem i przetarłem papierkiem ściernym,pomalowałem sprayem/
a tak to wygląda ;
http://www.fotosik.pl/pok...9081a32628.html
http://www.fotosik.pl/pok...aeb859c910.html
http://www.fotosik.pl/pok...4523406c55.html
http://www.fotosik.pl/pok...d0fe5a7ce8.html
http://www.fotosik.pl/pok...27a3a14a3f.html
http://www.fotosik.pl/pok...99c1ba5b81.html
KowaliK - 10-03-2010, 14:14
13zbyszek13, wrzucaj miniaturki.
Anonymous - 10-03-2010, 15:24
Steff napisał/a: | a macie u siebie te dolne mocowania które idą wzdłuż nadwozia tak jak na fotce ?? |
Niestety tak.
Steff - 10-03-2010, 15:30
Dziaders napisał/a: | Steff napisał/a: | a macie u siebie te dolne mocowania które idą wzdłuż nadwozia tak jak na fotce ?? |
Niestety tak. | no właśnie i w takim wypadku robią te dziurska w nadwoziu
|
|
|