To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Lekka maska.

kochajj - 30-09-2010, 19:49

niestety kolega Autor robi nas delikatnie mówiąc w jajo... nie odbiera telefonów... wypisuje smsy ze za chwilke oddzwoni, a nie udało mi sie z nim porozmawiać od 2 miesięcy, dlatego postaram się poszukać innej firmy która wykona nam podobny projekt... jeśli się nie uda to zwracam zaliczki... koledze Autorowi życze szybkiego zwinięcia interesu co by nie robił ludzi na szaro... czekam na maske ktorą wysłałen jako model...
mike951 - 01-10-2010, 02:53

Kochajj Jeśli. Będziesz robił zamówienie dla mnie 2 poproszę maseczki.
Anonymous - 01-10-2010, 13:45

To napiszę tyle:
jeżeli dowiem się w końcu ile jest osób chętnych i kto wpłacił zaliczki to umieszczę fotki i projekt ruszy z miejsca - niestety kolega Kochaj przyjął dziwną taktykę - informacja od niego:
"mam zaliczki lecz Ci ich nie wpłacę cobyś szybciej zrealizował zamówienie"-
nie wiem o co chodzi...
mam dużo na magazynie towaru, który wyprodukowałem na podstawie obietnic...

kochajj - 01-10-2010, 19:17

o prosze z martwych wstanie... szkoda że nie odbierasz telefonów od kilku tygodni... a odpowiedzialnosc za kase ponosze ja wiec postanowiłem Ci jej nie przelewać znając sposób twojego działania... i ciesze sie strasznie że tego nie zrobiłem... jakoś dziwnie dopiero teraz zaczeło Ci to przeszkadzać... a znasz moje powody ( chociażby temat przemka, rocha...) też dziwnie przedłużało Ci sie wykonanie pewnych prac o kilka miesięcy...
o ilości osób wiedziałeś od dawna wiec daj sobie spokój głupimi tłumaczeniami... liste masz w tym temacie - 5 osób...

Wpłaty 4 osób mam więc nie widzę powodów twojego tłumaczenia... warunki znałeś od początku... jako potwierdzenie otrzymałeś ode mnie maskę z dużym garbem którą kupiłem z własnych pieniedzy jako wzór co by innych nie naciagać na wieksze koszta...

jeśli pozostali się zgodzą to jestem w stanie poczekać na maskę jeszcze tydzień... ale tylko po opublikowaniu zdjęć... jak zobaczę gotowy wzór przeleje zaliczki... przed wysyłką reszta kasy...

Anonymous - 02-10-2010, 07:57

O widzisz na forum łatwiej nam się zgadać :lol:
Z tymi telefonami to u Ciebie też jest najczęściej zajęte, ja od kiedy mam synka(teraz 4 tygodnie) od godziny 17 nie istnieje - przykro mi + ostatni miesiąc jeżdże po różnych szpitalach, etc. - mam chorobę, która bardzo komplikuje już moje życie...
Mówisz mamy tydzień? Model powinien być skończony lecz z formą gorzej - potrzebujemy w sumie 3 tygodni.
I nie przytaczaj mi tu żadnych Przemków :wink:
A zakupy grupowe przerabiałem już na tym forum i listy chętnych nijak się mają do ilości potem sprzedanych.

kochajj - 02-10-2010, 08:14

lista chętnych to 5 osób które wpłaciły zaliczkę więc ryzyka nie ma... czekamy na model do końca tygodnia... :roll: a jak sam widzisz chętnych dodatkowych nie brakuje, jednak lista którą ja zorganizowałem jest zamknięta...
usmiech82 - 04-10-2010, 21:46

autoR napisał/a:
Mówisz mamy tydzień? Model powinien być skończony lecz z formą gorzej - potrzebujemy w sumie 3 tygodni.


z mojej strony jestem gotów poczekać jeszcze te 3 tygodnie ale jeśli za ten okres będzie pewne wykonanie masek i musieli by się wypowiedzieć inni zamawiający czy przystają na to

a poza tym w sytuacji jaka zaistniała autoR powinieneś się postarać aby wykonać to zlecenie dla odzyskania swojej reputacji i jak pisałeś od czterech tygodni masz synka a wiec podejrzewam ze każdy grosz by się przydał i gratuluje spadkobiercy

NYSAN - 05-10-2010, 08:26

Wyluzujcie deko
Maseczki dawno temu mielibyście na wozach jakby było 100 % pewności że je odbierzecie.
Niejednokrotnie miała miejsce sytuacja ( na mitsumaniakach również - maska CAO ),
że na listę chętnych wpisują się osoby w celu zamknięcia listy a jak przychodzi do odbioru to albo sprzedałem wóz albo funduszy brakuje albo poważne problemy finansowe. Bez jaj , autoR to nie caritas i jeżeli po kilku zamówieniach grupowych łapie się minus to chyba można się wahać co by robić kolejne zamówienie bez otrzymania choćby zaliczek ?

Anonymous - 05-10-2010, 10:25

Witam,
Oto foto:











Długość otworu we wlocie 11,5 cm, zmniejszać? zmieniać kształt?

marcinzam - 05-10-2010, 10:38

NYSAN napisał/a:

Cytat:
Wyluzujcie deko
Maseczki dawno temu mielibyście na wozach jakby było 100 % pewności że je odbierzecie.
Niejednokrotnie miała miejsce sytuacja ( na mitsumaniakach również - maska CAO ),
że na listę chętnych wpisują się osoby w celu zamknięcia listy a jak przychodzi do odbioru to albo sprzedałem wóz albo funduszy brakuje albo poważne problemy finansowe. Bez jaj , autoR to nie caritas i jeżeli po kilku zamówieniach grupowych łapie się minus to chyba można się wahać co by robić kolejne zamówienie bez otrzymania choćby zaliczek ?


kochajj napisał/a:
Cytat:
lista chętnych to 5 osób które wpłaciły zaliczkę więc ryzyka nie ma...


więc w tym wypadku to nie było dopisywanie się na zasadzie zamknięcia listy

Anonymous - 05-10-2010, 10:46

Dobra chłopaki zero OT.
Mam jeszcze jeden temat a mianowicie chłodzenie drugiej strony. Co Wy na to aby przy podszybiu zrobić również wylot powietrza?Chłodzić trzeba dwie strony V6?

swinks_UK - 05-10-2010, 11:24

Czarek, ten wentyl co teraz jest wydaje mi się za duży i za bardzo z przodu. Wysysający ciąg powietrza jest mniej więcej nad przednim bankiem. Maski z wentylem na dużo większą turbinę TD05 w Evo mają mniejsze otwory (węższe) ale dłuższe (trapezy bardziej "kwadratowe" niż "prostokątne") i są umieszczone bardziej na środku (nad silnikiem).
No więc drugi wentyl z tyłu to dobra sprawa dla vr-ki na tylne turbo. Musi być jednak "łapaczem" a nie wentylem, tak by ciąg powietrza wpadał górą a odchodził dołem (coś jak dolot intercoolera w Skubich).
Dla n/a wentyl tak duży i drugi z tyłu jest niepotrzebny. Zresztą w przypadku posiadaczy aut non-turbo to i wielkość tego obecnie zaprojektowanego wentyla trochę za duża. Taki ogromny wentyl może być dobry tylko w przypadku VR4. Głównym problemem jest odprowadzanie gorąca z turbin. Sam silnik w sobie nie grzeje się tak bardzo.

Tyle na temat :D

Anonymous - 05-10-2010, 12:16

Dawaj przykładowe foto
mitsu_pl - 05-10-2010, 12:34

swinks_UK napisał/a:
Maski z wentylem na dużo większą turbinę TD05 w Evo mają mniejsze otwory (węższe) ale dłuższe (trapezy bardziej "kwadratowe" niż "prostokątne") i są umieszczone bardziej na środku (nad silnikiem).


Nie wiem czy wersje które ja spotykam na KJS-ach mają zmieniane maski, ale w tych miśkach otwory są głównie nad turbiną i tylko po części nad silnikiem. Oglądałem też wersję typowo rajdową (od Dytki) i miał o wiele większe dziury w masce, chodź moc to "tylko" 300KM było.

swinks_UK napisał/a:
No więc drugi wentyl z tyłu to dobra sprawa dla vr-ki na tylne turbo. Musi być jednak "łapaczem" a nie wentylem, tak by ciąg powietrza wpadał górą a odchodził dołem (coś jak dolot intercoolera w Skubich).


Z tego co się dowiedziałem od ludzi serwisujących Lancery rajdowe (np. Kamila Butruka czy Zbyszka Staniszewskiego) w takich autach lepiej działa "wyciąg" ciepła niż nadmuch, ponieważ przy osłoniętym spodzie nie ma to zbytnio sensu, natomiast powietrze wpadające przez zderzak jest "wyciągane" na szybę co jest skuteczniejszą metodą chłodzenia - ma to swoją zalete i wadę, 1. darmowe ogrzewanie, 2. w razie draki mamy zasyfioną szybę zawartością z pod maski (olej silnikowy, płyn chłodniczy itp.)
To tylko moje skromne zdanie i wiedza zdobyta u fachowców, więc proszę o wyrozumiałość...

swinks_UK napisał/a:
Dla n/a wentyl tak duży i drugi z tyłu jest niepotrzebny. Zresztą w przypadku posiadaczy aut non-turbo to i wielkość tego obecnie zaprojektowanego wentyla trochę za duża. Taki ogromny wentyl może być dobry tylko w przypadku VR4. Głównym problemem jest odprowadzanie gorąca z turbin. Sam silnik w sobie nie grzeje się tak bardzo.


Zgadzam się z Tobą w 100%, ale fajnie wygląda :D

swinks_UK - 05-10-2010, 13:15

mitsu_pl napisał/a:

Nie wiem czy wersje które ja spotykam na KJS-ach mają zmieniane maski, ale w tych miśkach otwory są głównie nad turbiną i tylko po części nad silnikiem. Oglądałem też wersję typowo rajdową (od Dytki) i miał o wiele większe dziury w masce, chodź moc to "tylko" 300KM było.


Chodzi o to że obecny projekt wentu jest "za szeroki i "za wąski". Biorąc pod uwagę kształ strumienia powietrza który przypomina literę "S" w poziomie, obecny kształ wymusza dwa załamania 90°. W evo-style ten kształt jest łagodniejszy bo went sięga dalej w głąb maski. Nie każde zwiększenie wentu spowoduje lepszy przepły powietrza, ważny jest jeszcze strumień.
Nie wiem, czy teraz wyraziłem się jasno (wątpię, bo sam ze swojej gadaniny niewiele rozumiem :wink: ).

mitsu_pl napisał/a:

Z tego co się dowiedziałem od ludzi serwisujących Lancery rajdowe (np. Kamila Butruka czy Zbyszka Staniszewskiego) w takich autach lepiej działa "wyciąg" ciepła niż nadmuch, ponieważ przy osłoniętym spodzie nie ma to zbytnio sensu, natomiast powietrze wpadające przez zderzak jest "wyciągane" na szybę co jest skuteczniejszą metodą chłodzenia - ma to swoją zalete i wadę


Ja tego nie neguję. Swietnie się sprawdza w przednim turbo. Tak jest też w przypadku aut z 1 turbiną. Lub w przypadku silników 2 turbinowych wzdłużnych (obie turbuny z przodu lub na środku), np. Skyline. Went na masce rozwiązuje cały problem.
Specyfika VR4 to turbina prawie na grodzi. Obecnie tutaj wentylacja już jest poprzez podniesiony garb. Jednak nie spełnia roli bo jest ograniczony dostęp powietrza od spodu. Jedynym rozwiązanie jest wymuszone odwrócenie ciągu (z góry do dołu), bo łatwiej zrobić scoopa na masce, a odpływ powietrza dołem do tyłu nie jest ograniczony niczym.
Chyba teraz jaśniej się wyraziłem.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group