Outlander II GEN Techniczne - [II 2.0 DID] Pierwsze 10 tys. km sezon zima
Steff - 28-03-2010, 21:25
jaceksu25 napisał/a: | Steff napisał/a: | a jak diler wgrywa program przez złącze i kasuje za to 4 tysie to wózek ma homologacje czy jej nie ma ? |
nie wiem co masz teraz na myśli...(?) | editos banditos
Anonymous - 28-03-2010, 21:30
w tej kwesti nie będę dyskutować bo nie znam tematu - a jeżeli jeździłeś takim to było zapytać tej osoby jak to wygląda z punktu prawnego
Steff - 28-03-2010, 21:34
jakoś mnie to nie interesowało zbytnio
Anonymous - 28-03-2010, 21:37
dyskusja przeszła na charakter PW
Pozdrawiam
13zbyszek13 - 29-03-2010, 11:46
Pytanko do steffa
Wszystko się zgadza pamięć jest kasowalna.
Tylko załóżmy że zrobiłeś mapę w WAWIE pojechałeś do SZCZECINA coś Ci prykło trzeba go zaholować do servisu . To wieziesz go na lawecie do Wawy przegrywasz mapę i odstawiasz do servisu czy co robisz ?
Bo z tego co rozumie zakładasz że będzie zawsze sprawny i przed wizytą w ASO u tunera będziesz zmieniał mapę na fabryczną a po odwrotnie
sylb - 29-03-2010, 15:12
Pamiętam, że któryś tuner oferował takie sprytne urządzono, które pozwalało samodzielnie wgrać oprogramowanie. W rozbudowanej wersji mogłeś mieć kilka programów np. oryginalny, Eco, tuning i tuning do ścigania się. Otwartą kwestią pozostaje licznik oprogramowań w takim przypadku.
13zbyszek13 - 29-03-2010, 15:48
steff MASZ RACJĘ
byłem na chamowni koszt 150 złociszy
moc z Boxem mitsu ori to 138,2 KM przy 3428 obr./min , Max.moment 316 Nm przy 2419 obr./min. czyli nominalne osiągi motoru 2,0 DID
Nie da się zmierzyć motor przechodzi w tryb awaryjny po wypięciu Boxa.
Po chip tuningu powinno być co najmniej165 KM, 381 Nm.
rezon - 29-03-2010, 18:12
13zbyszek13 napisał/a: | Po chip tuningu powinno być co najmniej165 KM, 381 Nm. | to zależy o co poprosisz. Jak o delikatną poprawę kultury pracy silnika to jest 165,8KM/3795obr i 358,3Nm/2550obr. Jak o hardcore to może wyjśc znacznie więcej. 13zbyszek13 napisał/a: | moc z Boxem mitsu ori to 138,2 KM przy 3428 obr./min , Max.moment 316 Nm przy 2419 obr./min. czyli nominalne osiągi motoru 2,0 DID | a to dziwne, bo u mnie wyszło w serii 146,7KM/4040obr i 313,9Nm/2500obr. Czyli box mocy nie podniósł ale przeniósł ją niżej? Może faktycznie uaktywnia się w ściśle określonych warunkach - gwałtowne naciśnięcie pdeału gazu albo co?
Steff - 29-03-2010, 18:15
czyli porażka po całości
a na której hamowni byłeś ?
wywal ten szmelc bo szkoda silnika zalewać
to badziewie i tyle
mitsu00 - 29-03-2010, 18:56
13zbyszek13 napisał/a: | steff MASZ RACJĘ
byłem na chamowni koszt 150 złociszy
moc z Boxem mitsu ori to 138,2 KM przy 3428 obr./min , Max.moment 316 Nm przy 2419 obr./min. czyli nominalne osiągi motoru 2,0 DID
Nie da się zmierzyć motor przechodzi w tryb awaryjny po wypięciu Boxa.
Po chip tuningu powinno być co najmniej165 KM, 381 Nm. |
O ranyyyyyyy...... Ale kompromitacja I 4 klocka za taki badziew biorą. Przecież nawet jeśli ten box podnosi moc w przypadku gwałtownego przyspieszania to chyba urządzenie miernicze powinno wykazać to na wykresie????
[ Dodano: 29-03-2010, 19:01 ]
venglin napisał/a: | rezon napisał/a: | Steff napisał/a: | jak nie ma czujnika jak mi po zapaleniu pisze oil ok | to tylko zwykły czujnik ciśnienia oleju montowany od niepamiętnych czasów - nawet dużo poniżej min. będzie OK, dopóki pompa cokolwiek zasysa. Nie ma nic wspólnego z czujnikiem poziomu oleju. Maluch też miał taką czerwoną lampkę, która gasła po zapaleniu. |
To pytanie, w których wersjach wyposażenia (i czy w Polsce) występuje taki czujnik. Bo jest opisany z instrukcji jako opcja. |
Sprawdzilem instrukcję obslugi i moja wersja skandynawska posiada czujnik poziomu oleju. Nie ma wzmianki że to zależy od wersji... Są 2 kontrolki związane z olejem: Check informuje o niskim cisnieniu oleju i Check Oil Level
Steff - 29-03-2010, 19:25
więc pewnie 2.2 ma w serii
mitsu00, ten box działa w jednym cyklu tylko przez 30 sekund i kuniec dlatego tego nawet zmierzyć nie można
mitsu00 - 29-03-2010, 19:36
Steff napisał/a: | mitsu00, ten box działa w jednym cyklu tylko przez 30 sekund i kuniec dlatego tego nawet zmierzyć nie można |
A tak po polsku to o co chodzi....? np jest sytuacja kiedy chcę wyprzedzić 3 auta na raz, but i co? czasem będę mial 167 kuni a czasem nie? Kto lub co decyduje w jakim momencie będę mial deklarowane 380 NM? A co jesli np na 5/6 biegu chcę przyspieszyć mniej gwałtownie wykorzystując moment obrotowy? jeśli nie wdepnę do oporu to mam standardowe 300 Nm czy jak? Dla mnie to ściema i wyzysk ciężko zaropionych monet klientów....
Steff - 29-03-2010, 19:53
przeczytaj co napisał ten mąndry pan na forum mastersa albo tutaj został przytoczony , on raz działa a raz nie i jak dla mnie to powinno być wycofane ze sprzedaży bo stwarza zagrożenie w ruchu lądowym , ale trzeba sie pocieszyć tym że ten boks i tak nie dodaje żadnych wartości także sytuacji że nagle glon przestanie jechać raczej nie będzie .
Pomiar na hamowni powinien być wykonany w czasie 30 sekund lub krótszym. Przez ten czas moduł pracuje na 100% swoich możliwości, zwiększając moc silnika do 167 KM, po czym stopniowo moc spada.
trzeba się streszczać żeby zrobić pomiar w 30 s
13zbyszek13 - 30-03-2010, 11:23
tak wyglądał wykres z hamowni czerwony kolor to moje osiągi a niebieski to tak powinno być z boxem
mitsu00 - 30-03-2010, 11:26
O co chodzi z tym: Box Firmowy vs. Chip Tuning?
|
|
|