To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - Zmiana felg z 16-stek na 18-stki i większe...

Trik - 08-04-2010, 19:19

grzes napisał/a:
U mnie w instrukcji
A u mnie w instrukcji strona 8-17 podaje do 16" 2,2 P/T lub 2,4 P/T auto obciążone lub dla prędkości >160km/h i dla 18" 2,5 P/T. Nie ma nic o DID.
Co do rozmiarów felg to strona 9-13 podaje - 6,5*16" ET 46 i 7*18" ET 46 (ET podane jest jako jedno dla obu kolumn)

olsztyniak - 11-04-2010, 20:36

Tak btw, wrzuciłby ktoś fotki 18nastek w lancerku jak się prezentują:) :D
mkrawcz1 - 11-04-2010, 20:57

^^ Mówisz -> masz :-)


MARIO 100 - 11-04-2010, 22:30

http://www.fotosik.pl/pok...0457cb63fe.html
olsztyniak - 12-04-2010, 09:52

hm..no na tych zdjęciach co pokazaliście to wyglada rzeczywiście fantastycznie:), ale jak się prowadzi? w statystycznym Polskim mieście da radę wytrzymać wszystkie "uroki" Polskich dróg? Zastanawiam się nad założeniem 18 na lato(pod względem prezencji, jak teraz widzę, biją jednak 16 na głowę), ale obawiam się troche tego, że komfort takiej jazdy bedzie o wiele niższy. :?
mkrawcz1 - 12-04-2010, 09:57

Da się przeżyć, trzeba uważać przy parkowaniu pod krawężnik :-)
grzees - 15-04-2010, 23:38

Trzeba rozdzielić bo oczywiście jak w mieście pojawiają się dziurki too trzeba bardziej skupić na jeździe i uważać, za to na gładziutkim asfalcie na trasie przy większych prędkościach to jak dla mnie jedzie się lepiej i wygodniej - po prostu auto płynie :D :D
racer1972 - 27-04-2010, 00:55

Dzisiaj przetestowałem rekinka na krętych górskich drogach i muszę przyznać,że po zmianie stalówek na alu (16) z ET40 autko prowadzi się genialnie! Niby tylko 12mm szerzej a lekka nerwowość gdzieś zniknęła... To auto jest stworzone w góry :biggrin: cofam krytykę trakcji :P
Pawcho - 27-04-2010, 09:02

Mnie na 18 w sumie jeżdzi się chyba ciut lepiej niż na 16/ miałem na zimę/Na 16 trochę bardziej miękko ale na 18 mam takie /subiektywne/ odczucie jakby się lepiej drogi trzymał. Minus uważac trzeba na wzdłużnych koleinach/ mocniej trzymac kierownicę/ no i mycie felg oryginalnych zajmuje trochę czasu :mrgreen: No oczywiści jak naapisał Mkrawcz1 uwżac na krawwężnik.
baszek - 02-05-2010, 03:56

Pawcho napisał/a:
Mnie na 18 w sumie jeżdzi się chyba ciut lepiej niż na 16/ miałem na zimę/Na 16 trochę bardziej miękko ale na 18 mam takie /subiektywne/ odczucie jakby się lepiej drogi trzymał. Minus uważac trzeba na wzdłużnych koleinach/ mocniej trzymac kierownicę/ no i mycie felg oryginalnych zajmuje trochę czasu :mrgreen: No oczywiści jak naapisał Mkrawcz1 uwżac na krawwężnik.

Heh no drogi to się musi trzymać lepiej - przecież to aż 1cm szersze opony i 15mm niższy profil w stosunku do 16-stek.

piker - 26-04-2013, 18:28

Witam. Odświeżę starego kotleta :) Jako, że jestem "na kupnie" Lancera i zapewne oprze się na wersji Invite, prosiłbym o opinie osób, które przesiadły się z 16 na 18. Czy montowanie 18 w Lancerze bez "sportowego zawieszenia" odbija się negatywnie na elementach zawieszenia? Czy powoduje szybsze zużywanie się? Czy Invite+18 będzie tak samo twardy jak Intense+18? Pomijam tu kwestię wyglądu oczywiście :) Może ktoś ma fotki po przekładce? chciałbym zobaczyć jak to wygląda bez progów.
wiewioor - 26-04-2013, 19:45

piker napisał/a:
odbija się negatywnie na elementach zawieszenia?


na pewno większe i cięższe koło może przyśpieszyć zużycie elementów zawiechy, ale nie przesadzajmy. Jak będziemy dbać i nie jeździć non stop po dziurach to można śmiało zakładać.

16``

18``


PS. Pozdrowienia dla tyku za alu

MarkS - 12-05-2013, 00:26

To jeszcze 17 do kompletu:


maniax86 - 12-05-2013, 01:45

no i nie zapominajmy że komfort jazdy się obniży.... bardziesz będziesz odczuwać wszystkie nierówności....
piker - 15-05-2013, 12:44

Dzięki Panowie za poglądowe fotki. Wiewioor: na 16" zdjęcie jest w gorszych warunkach a misiek jest bardziej brudny :) Ale na 18" elegancko. MarkS też ładnie. Chociaż wg mnie do miśka bardziej pasują gęstsze szprychy czyli coś jak fabryczne.
Na pewno po zmianie obniży się komfort. Ale mamy też coraz więcej równych dróg. Trzeba też zachować większą ostrożność na krawężnikach itp. No i wzrastają koszty :) A czy po takiej zmianie progi są bardziej narażone na uszkodzenia?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group