| 
				
					| Nasze Miśki - Frost's Galant E88A
 
 Frost - 23-04-2010, 09:07
 
 hehe, to też jest myśl. Zobaczymy narazie musze znależć cas na mody, bo ten weekend znów odpada (Rothenburg w sobote i DMP w niedziele na torze Poznań do tego jeszcze jest zlot Bentley and Rollce) wiedziałem zawsze że znaczki albo motylki były by lepszym hobby
 mitsu_pl - 23-04-2010, 22:52
 
 Nagranie filmiku przeciągnie się na następny tydzień, ponieważ narazie nie mam czym nagrać..., a telefonem to można se nagrywać
  W przyszłym tygodniu załatwię sobie jakąś kamerkę to może jakoś wyjdzie, chodź i tak nie odda to realiów...   Frost - 26-04-2010, 12:38
 
 sprawy się skomplikowały
  rozwaliłem alternator hehe z głupoty i niewiedzy. Ale już jedzie do mnie nowy i w środe znów będzie składanie/rozkładanie Gala. Ogólnie to na razie był odpalany (z urz. rozruchowego) i jest wszystko SI chodż musi poczekać na maj i zakup nowych gratów, a do tego czasu bede grzebał w tylnym moście i może w końcu w skrzyni.
 Frost - 30-04-2010, 12:34
 
 Dziś jest ten dzień
  zaraz kończe robote i do niedzieli nikt mnie nie wyciągnie z warsztatu. 
 Fotki będę dodawał na bieżąco - albo po zakończeniu prac
  żeby się nie rozpraszać niepotrzebnie. 
 Dotarłem po znajomości do kilku kontaktów, które pozwolą mi zbliżyć Gala do ziemi
  oj będzie gleba   Frost - 01-05-2010, 07:24
 
 I niech ktoś powie że nie pasują części od 3kGT vr4
  łapa i alternator - idealnie 
 
   
 Miejsce na aku - made by me
 
 
   
 
   
 
   
 Niestety nadal jest jakiś kłopot z ładowaniem, po odpaleniu było dobrze a potem alternator przestał ładować ..........
 mkm - 01-05-2010, 11:54
 
 
  	  | frost83 napisał/a: |  	  | Miejsce na aku - made by me
 
 | 
 Elegancki „koszyczek”.
 Dwie rzeczy wg. mnie do delikatnej poprawki.
 Odleglosc klem od „koszyka” wg. mnie za mala. Albo tam obniz wysokosc, albo wloz jakas izolacje.
 Zabezpieczenie aku na wypadek jakbys chcial na dwoch kolach jechac.
 Dodalbym albo pas, albo zwykle dolne mocowanie chocby z Seicento.
 
 Moze gdzies kabla nie zaizolowales i wywala alternator?
 Frost - 01-05-2010, 13:38
 
 mkm,  górne mocownaie już jest zrobione, z gumy z bagażnika od gala
   
 nad odległościa od klem też już myślałem ale zabrakło mi tarczek do cieńcia ale będzie poprawione.
 
 CO do alternatora to wymiękam - trzyma napięcie z aku i nie ładuje więcej ale i też nie pobiera prądu, cały czas pokazuje 11,4   jak powłączam wszystko to spada do 9, a jak wyłącze to znów na 11 i ani grama więcej.
 
 Co do dnia dzisiejszego:
 
 niestety dyfra od 3kGT vr4 nie da rady założyć, prezłożyć ani w jakikolwiek sposób spasować.
 
 Info dla Michała - po montaży kolektora (w Twoim może nie być tego bo stroiłeś)  Galuś jakby wcześniej łapał wysoki moment, co do mocy, to bez różnicy
  ale udało sie upalić troche 225/45 R17 hehe wiec jakiś efekt jest Frost - 08-05-2010, 20:12
 
 8.05.2010r to dzień dobry do pracy przy galu
   
 1. Alternator naprawiony !!! nareszcie
  oczywiście przeze mnie 
 2. rozpoczęty projekt doprowadzania zimnego powietrza do filtra
 
 po kolei etapami:
 
 
   
 wstępne wyliczenia na papierze
   
 
   
 arkusz ocynku
 
 
   
 po wstępnej obróbce
 
 
   
 
   
 jutro jeszcze będzie wszystko nitowane i malowane, dzień zamknąłem kilka kroków dalej, obejrzało projekt kilka osób i będzie wyglądało finalnie całkiem ładnie.
 
 Resztki arkuszu pójdą pod auto blacha jest cieniutka i będzie służyła jako osłona przed wodą.
 Wszyc - 08-05-2010, 20:27
 
 wymierzyłeś czy wejdą potem rury od obu turbin? czy puki nie ma silnika się nie przejmujesz?
  Wybacz ale jakoś nie przemawia do mnie Twoja konstrukcja sądzę że wystarczy pucha nie wychodząca dalej niż nadkole będzie dalej od silnika i nie będzie od niego przenosić tyle ciepła  nie ma raczej sensu aż taka wielka pucha   Frost - 08-05-2010, 20:40
 
 :d póki nie mam silnika TT to się nie przejmuje, jak wjedzie nowy to będzimy myśleć i rzeźbić, miejsca jest jeszcze duuużo
   Wszyc - 08-05-2010, 20:43
 
 a chyba że takie podejście to luz
  ale zobaczysz jak przy TT się zrobi baaardzo mało miejsca  będziesz walczył o każdy centymetr sądzę   
 Będzie wolna odma czy nie i będziesz brudził nowy dolot tym co silnik wypluje?
   Frost - 08-05-2010, 20:49
 
 odma już jest wolna
  oleju nie wypluwa przez rurkę więc jest puszczona swobodnie w ziemie londolut - 08-05-2010, 21:17
 
 frost83, aleś karmnik wyrzeźbił
   Frost - 08-05-2010, 21:30
 
 hehehe nie da się ukryć że wizualnie to wygląda jakbym szawke z pokoju wstawił do komory, ale całoś nie będzie ważyła nawet 1kg a u mnie wiatrak jest na wprost dolotu i pcha wręcz gorące powietrze do środka wkładki  i tym samym do silnika. jeszcze będzie zrobiony dolot do tej puchy z zewnątrz ze świeżym powietrzem.  Jak ukończe i pomaluje powinno to lepiej wyglądać do tego malne pokrywe i kolektor ssący tak zeby miało wszystko ręce i nogi
 jacek11 - 09-05-2010, 12:03
 
 frost83, a nie dało się zrobić nakładki na filtr,z okrągłym wyjściem?A powietrze doprowadzić rurą PCV?Po wymalowaniu powinno wyglądać nieźle
   
 |  | 
 |  |