To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

ASX Ogólne - ASX -zapisy

krzychu - 19-04-2010, 11:02

sampler napisał/a:
Diesel zawsze bedzie mial swoj procent w sprzedazy. Ale od conajmniej roku z absolutnej dominacji na rynku stal sie obecnie mniej wiecej 40-50% sprzedaza w calkowitej liczbie.


Czyli nie mając diesla albo mając turboklekota w zaporowej cenie tracili 40-50% rynku... Mało?

sampler napisał/a:
Wystarczy poszukac. Nie chodzilo mi o podzial typu downsizing czy nie ale ogolnie o silniki z besp. wtryskiem. Oczywiscie wiekszosc stanowia downsizingi z uwagi na spalanie.
Fiat- JTS, Renault- IDE.


JTS chyba nie jest montowane w fiacie (przynajmniej nie w punto, bravo czy cromie). Chyba że uważasz zamiennie nazwy Alfa i Fiat.
Dalej uważam że na razie przekonanie do zakupu takich jednostek jest marne... po co VW który z tego co widzę przeszedł tylko na te jednostki TSI.

[ Dodano: 19-04-2010, 11:11 ]
Paweł_BB napisał/a:
W takim aucie powinna być w ofercie benzyna 2.0 lub 1.5 turbo.


Mogli by i dać 2,4 MIVEC bo mają takie silniki na USA tak samo jak 2.0... My sobie tutaj gadu gadu a mogło by się okazać że jednak 1,5 i 1,8 ma większe szanse na sprzedać (gdybam bo ciężko sprawdzić czy takie silniki by się przyjeły to że parę osób by je kupiło za X tys więcej to nie znaczy że większość też tak myśli).

Paweł_BB napisał/a:
Lancer też moim zdaniem powinien mieć silnik 1.5 turbo - moc ciut większa niż 1.8 ale kultura jazdy zupełnie inna.


Z 1,5T by nie wyciągi większej mocy niż z 1,8 jeśli chcieli by zachować w miarę bezawaryjność. Za to pomysł na 1,8T już jest całkiem fajny :mrgreen: (wystarczyło by uciąć trochę blok od 2.0 z RA).

Silniki w ASX wydają się być ciekawe i dopasowane do gustów europejskich (wydaje się że przy podobnej masie będzie szybciej pomykał jak Lancer). Może powinni wprowadzić jeszcze 2.0 benzynkę.

Ja też bym wolał jakiś fajny 1,8T (takie 200-240Nm i ze 160-180 koni) w Lancerze do tego 4x4 ze sprzęgłem wielkopłytowym jak w ASX-ie czy Lancerze na Rosje.

Morfi - 19-04-2010, 12:12

Tak jak w Hyundaiu. http://paultan.org/2008/1...-turbo-engine/.
http://www.hyundaifanklub...ik_2_4_GDI.html

http://www.autokrata.pl/a...ocy-280-km-8300

sampler - 19-04-2010, 13:04

tak naprawde Hyundai to technologia Mitsu wiec bezbolesnie bedzie mozna zmienic Galanta na Sonate ;)
irekmiecz - 19-04-2010, 21:41

j-rules napisał/a:
Bo przeciez Toyota to gigant na rynku swiatowym - i nie bawia sie w Kaszkaje tylko robia auta popularnych segmentow

A ten wynalazek? http://www.autogaleria.pl/news/index.php?id=2021
http://www.autogaleria.pl...x4-sol,390.html
w Polsce na ulicy jeszcze nie widziałem za to w Norwegii wiele razy.
"Automatic Stop&Go" jak ten wynalazek oceniacie? a może ktoś z Was miał okazję jeździć z takim ustrojstwem?

jaca71 - 19-04-2010, 23:24

Kumpel maił golfa III z dieslem 1.9 bez turbo prawie 15 lat temu. Miało to półautomatyczną skrzynię. Machało się lewarkiem ale nie było sprzęgła. Silnik tam gasł jak się stało i na luz wrzucało. Co ciekaw działało to świetnie.
tomusn - 20-04-2010, 00:24

jak zapisy, to poproszę: rocznik 2010, wersja wyposażenia średnia, koniecznie automat w tym czerwonawym kolorze, niech ma przejechane 82tys w 6 lat

składam kasę :lol:

Paweł_BB - 20-04-2010, 17:01

krzychu napisał/a:
Z 1,5T by nie wyciągi większej mocy niż z 1,8 jeśli chcieli by zachować w miarę bezawaryjność.

Nawet nie o zwiększenie mocy mi chodzi, już sam silnik z turbiną zapewnia świetną elastyczność, sporo jeździłem Abarthem 500 i naprawdę taki mały silniczek zapewnią dużą przyjemność z jazdy, moim zdaniem taki silnik w Lancerze czy ASX byłby dobrym pomysłem.

krzychu napisał/a:
Za to pomysł na 1,8T już jest całkiem fajny :mrgreen:

No jasne że fajny :D

krzychu - 22-04-2010, 11:37

Zauważyliście że ASX będzie oferował trochę więcej jak Lancer np. Invite vs Invite:
- o 4x4 nie wspominam...
- Auto Stop & Go - ale tutaj wątpliwy +
- System wspomagający ruszanie pod górę (HSA) - od informa
- Tylne lampy zespolone wykonane w technologii LED
- Przednie oświetlenie z lampkami do czytania - tego chyba w nowym Lancerze nie ma a w moim jest
- Kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach
- Światła "Coming home"
- Światła "Welcome light"
- Światła dzienne - w końcu

I teraz zmiana w Intense ksenony ale Rockford Fosgate dopiero w Instyle :? W sumie może lepiej system 2din + głośniki kosztuje mniej jak kseony i ma więcej funkcji jak goły Rockford bez navi i dysku.

Mogli by zrobić już lekkiego lifta Lancera takie drobiazgi by się przydały i do tego mała zmiana w silnikach od razu mogła by nastąpić szczególnie że silniki są i można je wykorzystać.

Paweł_BB - 22-04-2010, 18:21

Właśnie miałem zapytać czy ma dzienne światła, czyli ma? LED ? w każdej wersji?
krzychu - 22-04-2010, 18:27

Paweł_BB napisał/a:
Właśnie miałem zapytać czy ma dzienne światła, czyli ma? LED ? w każdej wersji?


Nie koniecznie to muszą być LED... Od invita więc można powiedzieć od podstawowej sensownej.

jaca71 - 22-04-2010, 18:29

krzychu napisał/a:
- Przednie oświetlenie z lampkami do czytania - tego chyba w nowym Lancerze nie ma a w moim jest

Lnacer CY posiada takie udogodnienia
krzychu napisał/a:
- Światła "Coming home"

Lancer CY posiada takie udogodnienia - do włączenia w MUT. Jeśli najpierw otwierasz drzwi a potem gasisz silnik - światła świecą przed 2 minuty.
krzychu napisał/a:
- Światła "Welcome light"

Jeśli to jest taki bajer że po otwarciu z pilota rygli zapala się światło w środku to Lancer CY posiada takie bajery.
krzychu napisał/a:
- Światła dzienne - w końcu

Mój Lancer CY posiada takie bajery :)


EDIT:
Zapomniałeś napisać o kolorowym wyświetlaczu vs. dwukolorowy w Lancerze.

krzychu - 22-04-2010, 19:08

[quote="jaca71"]
krzychu napisał/a:
- Przednie oświetlenie z lampkami do czytania - tego chyba w nowym Lancerze nie ma a w moim jest


Eeee tam są 2 jakieś lampki w Lancerze a ja mam 2 od drzwi (przód i tył) i 2 niezależne do czytanie które mają skupione światło.

jaca71 napisał/a:
krzychu napisał/a:
- Światła "Welcome light"

Jeśli to jest taki bajer że po otwarciu z pilota rygli zapala się światło w środku to Lancer CY posiada takie bajery.


:shock: Myślisz że tym się reklamują? W Audi widziałem że jak jest ciemno i odblokowujesz zamki pilotem to zaświeca światła....

jaca71 - 22-04-2010, 19:31

krzychu napisał/a:
Eeee tam są 2 jakieś lampki w Lancerze a ja mam 2 od drzwi (przód i tył) i 2 niezależne do czytanie które mają skupione światło.

Z przodu masz skupione prawo lub lewo. Z tyłu jest mniej skupione (ale nie przeszkadza w jeździe jak się świeci) światło. Wszystkie trzy niezależne.
krzychu napisał/a:
:shock: Myślisz że tym się reklamują? W Audi widziałem że jak jest ciemno i odblokowujesz zamki pilotem to zaświeca światła....

Myślę że tak - tym się chwalili w amerykańskim prospekcie. Światło we wnętrzu samochodu płynnie zapala się po odblokowaniu zamków pilotem i gaśnie po jakimś czasie tez płynnie po zamknięciu zamków pilotem.

Paweł_BB - 22-04-2010, 21:33

jaca71 napisał/a:
Zapomniałeś napisać o kolorowym wyświetlaczu vs. dwukolorowy w Lancerze.

Ale teraz chyba wszędzie są już kolorowe (np. Outek po lifcie czy Evo X 2010).

j-rules - 22-04-2010, 23:35

Cytat:
W Audi widziałem że jak jest ciemno i odblokowujesz zamki pilotem to zaświeca światła....
mondeło tyż ma taką bajerkę, ale nie przesadzjamy, ze taki duperel przesądzi o kupnie auta?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group