Outlander Ogólne - Outlander 2007 ?
Anonymous - 10-04-2007, 23:59
Robson86 napisał/a: | Ja sobie dzisiaj pierwszy raz na zywo obejrzalem nowego Outlanderka w Kielcach
Samochod jak dla mnie prezentuje sie rewelacyjnie, jeszcze w tym czarnym kolorku... Wnetrze tez fajne, nareszcie ma swoj styl...
Teraz tylko czekac na nowe silniki (w tym benzynowe)...
pozdroo |
no tak, ale na te benzynowe to możemy i do 2008 poczekać, jeżeli w ogóle....
Jackie - 11-04-2007, 13:46
tommay, ponoć 2 litrowe beznynowe Intensy mają być już w czerwcu/lipcu (tak piszą na stoku) jak będzie nie wiem
Pozdrawiam
Anonymous - 11-04-2007, 21:46
Jackie napisał/a: | tommay, ponoć 2 litrowe beznynowe Intensy mają być już w czerwcu/lipcu (tak piszą na stoku) jak będzie nie wiem
Pozdrawiam |
a jaki to będzie motor? ile KM?
bo tak swoją drogą, to nigdzie nie podają silnika 2.0 benzynowego... Zapowiadane jest 3.0 V6 i 2.4, ale nie ma tam wariantu benzyna 2.0. Chyba, że to jakiś pochodny z poprzedniego 2.0turbo... Oj, byłoby ciekawie
Jackie - 12-04-2007, 09:32
Chyba 2.0 136 KM, taki jak był w poprzednim, ale na razie nie mam żadnych innych informacji. jak coś będę wiedział - dam znać.
Pozdrawiam
Anonymous - 12-04-2007, 21:48
Jackie napisał/a: | Chyba 2.0 136 KM, taki jak był w poprzednim, ale na razie nie mam żadnych innych informacji. jak coś będę wiedział - dam znać.
Pozdrawiam |
2.0 136KM to przecież diesel
benzyniaki to byli 2.4 i 3.0V6, i od poprzedniego turbo 2.0 202KM.
za Gazetą.pl: Outlandery DI-D trafią do nas w kwietniu. Pełnej gamy silników spodziewać się można pod koniec drugiego kwartału, kiedy pojawi się benzynowy silnik 2.4 (170 KM) i zupełnie nowy 3.0 V6 o mocy 220 KM, który ma zastąpić dotychczasową wersję 2.0 Turbo.
Ps. Drugi kwartał to jak się domyślam: kwiecień-czerwiec. Skąd oni biorą te informacje, skoro u dealerów i w centrali nic nie wiadomo o jakichkolwiek innych silnikach niż DI-D przynajmniej do końca roku, a co druga gazeta wypisuje zapowiedzi nowych silników już w drugim kwartale 2007 !!! To jakaś paranoja! (Paranoja to ulubione słowo jednego z piłkarzy mojej miejscowej drużyny, bo pozostali używają słowa ku...
Jackie - 12-04-2007, 21:57
tommay napisał/a: | 2.0 136KM to przecież diesel |
Dyszel ma 140KM a 4G63 (benzynka) ma 136 KM. 2.4 to MIVEC o mocy 165-179KM. O 3.0V6 nie wiem nic. Ale mam nadzieję
Pozdrawiam
Anonymous - 12-04-2007, 22:05
Pewnie chodzi o drugi kwartał 2008 tylko im się zapomniało napisać.
JCH - 12-04-2007, 22:15
Jackie napisał/a: | tommay napisał/a: | 2.0 136KM to przecież diesel |
Dyszel ma 140KM .... | Te dwie wartości (136 i 140) Mitsubishi używa zamiennie - http://www.moto.com.pl/mitsubishi/outlandernew.htm
Częściej chyba pojawia się te 140 KM.
stanik - 12-04-2007, 23:26
jakby nie było 136 KM do tego autka to moim zdaniem troszke mało... Rodzice mają GrandVitarę 2.0 140 KM w benzynie i jest to raczej właśnie auto dla moich rodziców niż dla mnie. Masakrycznie wolniejsze od mojej Carismy a powyżej 110-120 to już w ogóle nie jest jazda. Ogólnie nie ten silnik do tego autka. A do tego wszystko to okupione jest spalaniem przy mojej nodze nawet 12-13 litrów (moi rodzice dają radę wyciągnąć 10-10,5 litra/100).
Pozdrawiam
Anonymous - 13-04-2007, 07:37
stanik napisał/a: | jakby nie było 136 KM do tego autka to moim zdaniem troszke mało... Rodzice mają GrandVitarę 2.0 140 KM w benzynie i jest to raczej właśnie auto dla moich rodziców niż dla mnie. Masakrycznie wolniejsze od mojej Carismy a powyżej 110-120 to już w ogóle nie jest jazda. Ogólnie nie ten silnik do tego autka. A do tego wszystko to okupione jest spalaniem przy mojej nodze nawet 12-13 litrów (moi rodzice dają radę wyciągnąć 10-10,5 litra/100).
Pozdrawiam |
Jeździłem ta Vitarą z tym silnikiem rzeczywiście strasznie mułowaty. Outlander w dieslu tez jechałem - silnik o dziwo dla mnie sprawia o wiele lepsze wrażenie niz dane papierowe, jak dla mnie wystarczające przyspieszenie i elastyczność. Wiadomo, że subiektywne odczucia są lepsze w dieslach, ale w końcu o przyjemność z jazdy chodzi a nie o to, co podane na papierze.
Jechałem też ostatnimi dniami Mazdą 5 ze słabszym dieslem, który ma na papierze 12,9 s do setki, myślałem że będzie mułowaty, ale przyznam się, że byłem zaskoczony, może rzeczywiście przyspieszenie tyle zabierało, ale odczucia wewnątrz były o wiele lepsze.
Anonymous - 13-04-2007, 13:21
mułowaty, nie mułowaty... kwestia odczucia ...
jeśli komuś brakuje mocy, to można wstawić chip podnoszący moc na prawie 180KM, a jak już wcześniej pisał jeden z forumowiczów, silnik DI-D z Outlandera to to samo co Passatowski 2.0TD, którego można lekką ręką podkręcić nawet do 200KM !!! Co wy na to?
Niestety z tego co mi wiadomo, a za sprawą naszego Forum również nam wszystkim, tylko chip na 180KM jest bez utraty gwarancji, kolejne 20KM dokładamy na własną rękę (jeśli zależy nam na gwarancji oczywiście:-)
[ Dodano: 18-04-2007, 19:54 ]
Są już pierwsze oznaki że podpisano umowę na chip w nowym Outlanderze i już od maja będą mogły być zamawiane i montowane !!!
To dobra wiadomość !!!
Anonymous - 18-06-2007, 11:01
No i stałem się użytkownikiem Outlandera. Jak na razie poza mułowatym silnikiem jest w zasadzie OK. Piszę w zasadzie,gdyż przy lewym przednim światełku jest źle spasowany zderzak - jest większa szczelina niż przy prawym. Trzeba będzie regulować. Ale to przy najbliższej wizycie w ASO.
turek61 - 18-06-2007, 19:13
alvent napisał/a: | No i stałem się użytkownikiem Outlandera. Jak na razie poza mułowatym silnikiem jest w zasadzie OK. Piszę w zasadzie,gdyż przy lewym przednim światełku jest źle spasowany zderzak - jest większa szczelina niż przy prawym. Trzeba będzie regulować. Ale to przy najbliższej wizycie w ASO. |
To z jakim masz silnikiem ?
A tak swoją droga to zazdroszczę Ci jak chol..ra
Anonymous - 19-06-2007, 13:19
Na razie jest tylko jeden silnik 2.0 z pompowtryskiwaczami.
JCH - 19-06-2007, 14:55
alvent napisał/a: | Jak na razie poza mułowatym silnikiem... | Do czego porównujesz tego "muła"? Bo to chyba zasadnicza sprawa
|
|
|