Małopolskie - Byłem na hamowni
karolgt - 07-07-2010, 15:55
ok dzięki, tylko zacytowany link nie działa ;/
możesz poprawić? bo nie moge znaleść żródła skąd cytowałeś
Tomek - 07-07-2010, 17:52
karolgt napisał/a: | ok dzięki, tylko zacytowany link nie działa ;/
możesz poprawić? bo nie moge znaleść żródła skąd cytowałeś |
karolu, tożto jest zaraz niedaleko p. Leszka
nie powinieneś mieć żadnych problemów z trafieniem, choćby na podstawie mapy ze strony tej hamowni, albo po wpisaniu adresu w google maps.
swinks_UK - 07-07-2010, 19:07
G-CS napisał/a: |
-nie chciałbym na wstępie nikomu umniejszać ...
-autka hamujemy zazwyczaj na przedostatnim biegu...ponieważ to b. ciężka inercja (ok. 600kg)...więc na najwyższym autka poniżej 200KM męczyły by sie b. długo aby osiągnąć odcinke
Jeśli są jeszcze jakieś pytania...służę pomocą
Pozdrawiam
Grzegorz |
Ja też nie...
Ale czy przypadkiem, nie powinno się robić pomiaru na 3 biegu?
Z tego co wiem, to jest warunek prawidłowego pomiaru w UK.
G-CS - 07-07-2010, 21:20
...właściwie pomiar teoretycznie można by robić na każdym biegu...ale najlepiej robić to na biegu gdzie przełożenie jest najbliżej bezpośredniego...a dlaczego w UK tak muszą robić nie mam pojęcia
karolgt - 08-07-2010, 21:57
ok, ja jak to na moderatora Mitsumaniaków byłem moim Volvo, wraz z kolegami w Audi A4 i Astrą
wyniki - słabo ;/ , no i czekamy na wykresy na maila
G-CS - 09-07-2010, 00:49
karolgt napisał/a: | no i czekamy na wykresy na maila |
...poszło
Kamil_Ziomek - 10-10-2010, 13:32
Chłopaki był ktoś Galem 2,0 sohc 16V na tej hamowni. Bardzo chciałbym zobaczyć wykres kilkunastoletniego Gala.
Anonymous - 24-10-2010, 21:36
przepraszam a na tej hamowni można 4pędne auto sprawdzic ?
mkm - 24-10-2010, 22:39
Póki co-tylko ośka... chyba, że coś się zmieniło
Anonymous - 24-10-2010, 23:43
szkoda, dzięki
karolgt - 12-11-2010, 13:45
a jak z automatem?
można hamować czy nie da rady?
Bartek - 12-11-2010, 14:26
karolgt, hamować można, ale wykresy są równie wiarygodne, jakbyś sobie je w Exelu narysował
lukasz12 - 19-11-2010, 21:10
Bartek napisał/a: | karolgt, hamować można, ale wykresy są równie wiarygodne, jakbyś sobie je w Exelu narysował |
Właśnie to chciałem napisać, wyszło że niby mam 150 koników na benzynie (pomijam na gazie bo jedyne co ten pomiar mi uświadomił to fakt istnienia dziury, ale to jest jakby inna bajka) co raczej zaprzecza rzeczywistości gdzie buda została rozbujana do 220 kmh (na GPS), oczywiście na niemieckiej autostradzie . Przy okazji to zna ktoś hamownię gdzie można zmierzyć automat?
G-CS - 09-01-2011, 22:56
...oczywiście że można mierzyć automaty...ale te starsze...w trakcie pomiaru mają duże straty na konwerterze...więc nie przenoszą całej mocy na koła...co skutkuje zaniżonymi pomiarami o ok. 4...10%...nowoczesne automaty nie mają takich strat...i mierzą się b. dokładnie (mam trochę takich wykresów w bazie)
...a co do rozpędzania na drodze benzyniaka o mocy 150...160KM, to każde bez problemów zrobi 220km/h...więc to żaden odnośnik do mocy
karolgt - 10-01-2011, 00:27
kolega ma Audi A4 90 koni (mu zostalo ) i mówi ze 180 wyciąga, więc czemu auto z mocami rzędu 150-160 mialo by nie robic 200.
|
|
|