To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Lancer C68A GTi

rosomak1983 - 19-04-2011, 00:36

R-Man napisał/a:
No i "nowa" atrapa:

skad taka wytrzasnałes ?????

R-Man - 19-04-2011, 00:42

Zielu175 napisał/a:
prawie jak w "dziupli" :D

jeśli po widoku tablic rejestracyjnych widzisz prawie "dziuple", to lepiej nie wchodź głębiej :lol:

spokojnie, będzie to szlifowane potem, na to podkład tlenkowy, na to zwykły i dalej zobaczymy co będzie...
Generalnie jak to będzie dobrze zabezpieczone to woda nie ma prawa tam wejść, więc...
Mase na łączenia oczywiście mam ;)


A. I prawdopodobnie będę lakierował od razu całego lancera, każdy element. Bo wkurza mnie taki widok: https://lh5.googleusercontent.com/_YZYNeW4NNZ0/TIetydzw3xI/AAAAAAAADwA/3K05xPKS6qM/s1024/Obraz%20073.jpg

R-Man - 19-04-2011, 00:43

rosomak1983 napisał/a:
R-Man napisał/a:
No i "nowa" atrapa:

skad taka wytrzasnałes ?????

Wyrwałem ze złomu :mrgreen:

Zielu - 19-04-2011, 01:08

Uuu....mocno się odcina kolor w słońcu. Malowanie całego to dużo roboty. Ja to u siebie robię z konieczności (blacha i ogólne rysy) i po części z fanatyzmu do C6xx :) Ty mógłbyś z cieniować elementy sąsiednie, polerka i nie powinno się odcinać. Chyba że chcesz robić na "jak z fabryki" :P
Nawet lepiej dla Twojego Lanca :)

R-Man - 19-04-2011, 06:38

U mnie też można powiedzieć że z konieczności. Mam do lakierowania przedni i tylni zderzak, grill, maskę do wymiany i lakierowania, dach porysowany (kochany kuzynek położył mi świetlówkę na dachu mówiąc że to policja, i przeciągnął ją po brudnym dachu :evil: ), lewą ćwiartkę z tyłu, prawe tylne drzwi, przód drzwi góra, tylna klapa. Więc lepiej dopłacić kilka zł do lakieru i prysnąć całość, aby nie było różnic w odcieniu lakieru ;)
Ile poleci na lancera? 1.3l bazy?

Zielu - 19-04-2011, 11:45

Wszystko zależy od umiejętności "malarza" :P Oraz kompresora, pistoletu...Myślę że samej bazy Ci wyjdzie ok. 2 litrów, zależy jeszcze czy chcesz malować tez wnęki drzwi, karoserii..
Najlepiej jakbyś się spytał w sklepie z lakierami, albo fachmana który to będzie robił. Chyba że bierzesz się za to sam, wobec tego polecam poczytać www.lakiernik.info.pl jest tam bardzo dużo ciekawych porad. Żeby nie było że reklamę robię.. :)

A z maską co się stało że do wymiany? Przecież była "nowa" tzn. dobra :) patrząc po zdjęciach z ostatniego remontu..

R-Man - 19-04-2011, 14:42

"nowa" tzn prosta :P
Wtedy kasy nie miałem, i to była jedyna maska za 50zł jaką znalazłem w okolicy. Niestety gnije z przodu, głównie w okolicach bolca zamka. No i rozwarstwiła się - tzn puścił klej trzymający wzmocnienie do blachy...

Krzyzak - 19-04-2011, 21:35

R-Man napisał/a:
puścił klej trzymający wzmocnienie do blachy

możesz to skleić klejem do szyb samochodowych - to niestety norma w tych modelach (C5x/C6x), u siebie też tak kleiłem (listwy w drzwiach też :) )

Mithrill - 21-04-2011, 00:21

O, u mnie to samo z tymi listwami. Powoli wszystkie odłażą...
Dobrze wiedzieć o tym kleju do szyb. :lol:

R-Man - 21-04-2011, 19:01

Klejem do szyb to nawet w autoryzowanym serwisie Renault montowali sport pakiet do fabrycznie nowej Megany ;]

Jednak klej do szyb jest zbyt elastyczny aby utrzymać blachę maski do wzmocnienia. Próbowałem masą uszczelniającą do nadwozi, wytrzymała więcej od kleju do szyb, ale niestety po 3 miesiącach znów puściło...

Zielu - 21-04-2011, 22:57

A jakby punktowo pod spawać migomatem? Wywiercić mały otwór we wzmocnieniu i lekko spawnąć w miejscu styku z poszyciem maski...Coś jak zgrzewy. Chociaż może nie, trzeba by potem z wierzchu maskę pewnie szpachlować, a i możliwe że by zaczęło rdzewieć od środka, wginać się..

Heh, też mi się wydawało że klej do szyb, chyba że jest jakiś specjalny do klejenia elementów blachy..?

mkm - 02-05-2011, 01:36

Zielu175, połączenie musi być elastyczne, więc spawanie odpada.
robertdg - 02-05-2011, 06:47

R-Man napisał/a:
Klejem do szyb to nawet w autoryzowanym serwisie Renault montowali sport pakiet do fabrycznie nowej Megany
Nigdy w zyciu, no chyba, że ratowali się czym mieli, do takich rzeczy są gotowe - inne środki. Przy umiejętnym jego zastosowaniu ciężko byłoby usunąć tak przyklejony element, wiem, bo kolega sobie przykleił spojler na tylnej klapie w pugu 406, po czym po kilkuletniej bezszkodowej jeździe przy cofaniu go potrzaskał, chciał odkleić - zeszedł razem z farbą.
R-Man - 02-05-2011, 09:41

robertdg, Mówię Ci że tak było, bo nawet jedną ja z kumplem wyposażaliśmy w ten sposób. W ciągu miesiąca praktyk wyszły takie 4.
Ale nie ma co się dziwić - To jest ASO, tam wszystko robią po kosztach i po najmniejszej linii oporu :lol:

Zielu - 10-07-2011, 21:47

I jak tam, dzieje się coś nowego w temacie? :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group