To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Matejo i Colt GTI

mkm - 12-12-2010, 17:14

kartomaniak gti, :?:
macieekg - 12-12-2010, 17:34

Matejo, w jaki sposób uzyskałeś świecenie licznika na fioletowo?
To są diody, czy zwykle żarówki?
Czemu przyciski ci świecą na pomarańczowo, a potencjometr podświetlania na biało?

Hugo - 12-12-2010, 17:50

Piwor napisał/a:
Matejo, ursusy są wolnossące
Nie wszystkie. Większe silniki w Ursusach są na turbinach.
kartomaniak gti - 12-12-2010, 17:57

przeciez napisałem :) ponoć turbiny z biedronki polecają sie do coltów 8)
Matejo - 12-12-2010, 23:22

macieekg napisał/a:
Matejo, w jaki sposób uzyskałeś świecenie licznika na fioletowo?
To są diody, czy zwykle żarówki?
Czemu przyciski ci świecą na pomarańczowo, a potencjometr podświetlania na biało?

W podświetleniu licznika nic nie było zmieniane, wszystko jest tak jak zakupiłem,
więc może coś w Szwajcarii pozmieniali.
Przyciski świecą na pomarańczowo (czyli słabiej)
bo są tak zwykłe żarówki, żeby za bardzo się nie odbijały na szybie
i zasłaniały lusterko boczne.
A potencjometr jak i nawiewy świecą mocniej ponieważ są tam diody.

Ja_good - 14-12-2010, 20:17

jak wymienic zaroweczki i jakie podchodza do przyciskow od podgrzewania szyby awaryjnych,halogenow itp ?
bo u mnie kurde ani eden nie swieci :|

Jogurt - 14-12-2010, 20:47

Ja_good, zapoznaj się z tym tematem :arrow: http://forum.mitsumaniaki...?t=8355&start=0
Matejo - 14-12-2010, 21:29

Jogurt napisał/a:
Ja_good, zapoznaj się z tym tematem :arrow: http://forum.mitsumaniaki...?t=8355&start=0

Proszę pozwoliłem sobie skopiować post z Coltmanii, niewiem czy pojdą zdjęcia jak nie to na końcu wkleję też link do tematu.

"Jak obiecałem tak robię - jest tutorial.

Na początek zalecam uzbroić się w niezbędny zestaw narzędzi tj:
- 2 bardzo małe płaskie śrubokręty
- pęseta
- obcęgi do paznokci

Żarówki jakie trzeba kupić są na pierwszej fotce. Zwykłe, malutkie 12V. Ale moja uwaga jest taka: KUPCIE LED'y. Chwilę po zrobieniu ostatniego zdjęcia tego tutoriala wysiadła mi żarówka od podgrzewania szyby. Pochodziła kilkanaście minut.




A tak wyglądają żarówki od suwaków, zapalniczki i popiołki (też warto zainwestować w LEDy:


Na początku zdejmujemy panel środkowy. Trzyma się na dwóch śrubach nad suwakami oraz czterech zatrzaskach. Podważajcie delikatnie, bo można łatwo ułamać.

Po zdjęciu panela najpierw odczepiamy 2 górne przyciski, a potem linka od nawiewu (siedzi na dwóch zatrzaskach).

Jak zostanie nam w rękach sam panel odkręcamy przyciski. Żeby wyjąć przycisk z obudowy należy podhaczyć zatrzaski z jednej i z drugiej strony, a następnie pchnąć do przodu:



Wyjęty przycisk ma na sobie jeszcze jedną obudowę, którą podważamy w podobny sposób w miejscu zaznaczonym na fotce:



Po zdjęciu obudowy nie pogubcie wszystkich części bo będzie kaszana. Róbcie to delikatnie, bo jak coś połamiecie to będzie również kaszana

Po zjeciu górnej obudowy ukaże się nam mini, mini żaróweczka. W tym momencie niezbędne okaże się wyżej wymieniona pęseta:



Żarówkę wraz z obudową zdejmujecie z blaszek i zobaczycie takiego małego skurczysynka, sprawcę całego zamieszania:



W miejscu zaznaczonym zielonym czymś podważacie pęsetą lub mini śrubokrętem druciki i "odwiązujecie supełek". Gdy będziecie wkładać nową żarówkę robicie to samo, ale w odwrotnej kolejności. To łatwe, ale za pierwszym razem trzeba to "zakumać". Resztki drucika nowej żarówki przycinacie obcęgami.

Wszystkie przyciski w kabinie działają na podobnej zasadzie, więc potem lecicie już coraz szybciej.

Teraz przyciski pod podświetlenia suwaków, popiołki i zapalniczki.

Na pierwszy ogień idą od suwaka, bo najłatwiej. Po zdjęciu kratek nawiewu będą w tym miejscu co zaznaczyłem na fotce. Odkręcacie leciutko czarną obudowę i wyjmujecie żarówkę z tejże obudowy:



To banalne. Potem przechodzimy do podświetlenia zapalniczki i popiołki. Zapomniałem pstryknąć fotki, ale na tej zaznaczyłem rozmieszczenie zatrzasków i żarówek. Na zielono zaznaczone 2 śrubki (bliżej) i 2 mocowania (dalej). W miejscu gdzie są czerwone zaznaczenia powinny znajdować się żarówki. Demontuje się je tak samo jak te od nawiewu.



Po skończonej pracy cieszymy się pięknie naświetloną kabiną:




Mi zabrakło już żarówki na popielniczkę dlatego radzę kupować Wam z dużym zapasem, bo i tak nigdy nie starcza. Ja byłem w sklepie 3 razy, a i tak jednej zabrakło. Zdrowie"

http://www.coltmania.pl/viewtopic.php?t=983

Matejo - 16-12-2010, 18:53

dziś zacząłem szukać opona przy okazji jakiś nowych felg na sezon wiosenno letni i wpadły mi o to takie egzemplarze co o nich sądzicie(przewiduje dwa warianty kolorystyczne albo złote albo białe) narazie tylko felgi:
1. w złocie
2. w bieli lub złocie
3.w złocie lu bieli
4. w złocie
5.

co sądzicie zmieniać czy narazie zostawiać te co są hehe

mystek - 16-12-2010, 20:04

Białe koty :)
londolut - 17-12-2010, 01:09

1 i 5 są ok ale obecna felga jest najlepsza.
Anonymous - 17-12-2010, 12:15

matejo ty sprzedajesz swojego gieta za 2,5 bo moim oczom wczoraj sie ukazalo ogloszenie na alledrogo.Dokladka zderzaka fachowa :)
mystek - 17-12-2010, 15:32

Co tak tanio?! Popychacze dają o sobie znać? Ktoś klepnie Kup Teraz i nie będzie zmiłuj, prawo jest prawo.
robertdg - 17-12-2010, 15:40

Browar, cos Ci się chyba pomyliło, przede wszystkim inny rocznik i róznica we wnętrzu
Anonymous - 17-12-2010, 15:56

robertdg napisał/a:
Browar, cos Ci się chyba pomyliło, przede wszystkim inny rocznik i róznica we wnętrzu

faktycznie cos mi sie pokrecilo to samochód wenclubmx z coltmani sorry ;p



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group