To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę Kupić Outlandera - moje przemyślenia po sprzedaży outladera

Muciek - 23-01-2011, 21:25

lexus napisał/a:
Za 45 tyś outek :shock: to chyba w starej budzie :roll:


Wersja Invite czemu nie?

KowaliK - 23-01-2011, 22:24

lexus napisał/a:
Za 45 tyś outek :shock: to chyba w starej budzie :roll:


Oczywiście, kolega nawet pisał w innym temacie, że przymierza się do jedynki Turbo... :wink:

Muciek - 23-01-2011, 22:28

KowaliK napisał/a:
lexus napisał/a:
Za 45 tyś outek :shock: to chyba w starej budzie :roll:


Oczywiście, kolega nawet pisał w innym temacie, że przymierza się do jedynki Turbo... :wink:


W 2007 jeszcze wychodziły?

mitsu00 - 23-01-2011, 23:02

Muciek napisał/a:
W 2007 jeszcze wychodziły?
TURBO sprzedawany byl rownolegle z OII jeszcze 2 lata po premierze tego ostatniego, tj. 2006.
Muciek - 23-01-2011, 23:24

mitsu00 napisał/a:
Muciek napisał/a:
W 2007 jeszcze wychodziły?
TURBO sprzedawany byl rownolegle z OII jeszcze 2 lata po premierze tego ostatniego, tj. 2006.


No to ładnie, bo z ciekawości zajrzałem na alledrogo i nie było żadnego, no chyba jeden tylko z 2007 Turbo w starszej budzie.

mitsu00 - 23-01-2011, 23:41

Muciek napisał/a:
mitsu00 napisał/a:
Muciek napisał/a:
W 2007 jeszcze wychodziły?
TURBO sprzedawany byl rownolegle z OII jeszcze 2 lata po premierze tego ostatniego, tj. 2006.


No to ładnie, bo z ciekawości zajrzałem na alledrogo i nie było żadnego, no chyba jeden tylko z 2007 Turbo w starszej budzie.
Tu masz Turbiaka z 2007 ze szwedzkiego OtoMoto:
http://www.bytbil.com/bil...HVyYm8v68MATgA!

maczbil - 24-01-2011, 00:10

Myślalem wlasnie o outku I. Wydaje mi się choć na razie nie na tezę żadnych argumentów, że outek I turbo prowadzi się najlepiej ze wszystkich outków. Oczywiście mam na myśli dynamiczną jazdę pseudosportową.
Jest lżejszy i ma niżej osadzony środek ciężkości.
Jak sądzicie? Czy mam rację?

AndrzejKrok - 24-01-2011, 01:55

To wnetrze wyglada jak z poczatku lat 90 przy tej desce wnetrze pandy to mistrzostow desingu
Krzyzak - 24-01-2011, 07:35

AndrzejKrok napisał/a:
To wnetrze wyglada jak z poczatku lat 90

najlepsze lata motoryzacji - miękkie plastiki, dobra kolorystyka, bez udziwnień i kulfonów, które nie są ani praktyczne ani ładne
wnętrze nowych aut jest paskudne i tyle - i nie ma znaczenia czy to panda czy coś innego

AndrzejKrok - 24-01-2011, 13:19

Tak ,zwlaszcza ze samochod jest z 2007 a jego wnetrze przypomina hujdaja pony z 1991, o ile przy europejskich samochodach widac duzy progres w stosunku do lat 90 o tyle japonczyki stoja w miejscu od jakis 25 lat , w audi ksenon mozna bylo zamowic w 95 roku natomiast w Mitsu wielka nowoscia byly w 2007 roku
sampler - 24-01-2011, 13:36

akurat znam pare osob ktore po zakupie xenonow i jezdzie w mokre wieczory z checia zamienili by je na stare dobre halogeny :)
sibkods - 24-01-2011, 15:27

Ja nie zauważyłem niczego w czym żarówka byłaby lepsza w stosunku do xenonów. No może to, że oswietlenie żarówkowe jest prostsza w budowie.
sampler - 24-01-2011, 19:45

widmo swiatla bialego, ktore emituje xenon ma tendencje do latwego odbicia od powierzchni mokrych. Po prostu lampa zarowkowa zdecydowanie lepiej sie zachowuje na mokrym asfalcie niz xenon. Zjawisko to nasila sie jesli xenon ma barwe od 4300 w gore. Natomiast zarowka w takich warunkach im wiecej daje swiatla zoltego tym lepiej swieci na mokrym i we mgle.
Krzyzak - 24-01-2011, 20:01

sampler napisał/a:
akurat znam pare osob ktore po zakupie xenonow i jezdzie w mokre wieczory z checia zamienili by je na stare dobre halogeny

niestety fakt - mam bixenon w rekinie i w deszczu jest fatalnie
AndrzejKrok napisał/a:
o ile przy europejskich samochodach widac duzy progres w stosunku do lat 90 o tyle japonczyki stoja w miejscu od jakis 25 lat

musisz być albo ślepy albo zdesperowany - niestety każda firma zmienia design... i to na gorsze



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group