Sigma/Diamante Techniczne - Problem ze skrzynią automatyczną
lukasz12 - 28-08-2012, 08:44
Z tego co podają w specyfikacji wynika że spełnia Mitsubishi SP-II i SP-III więc powinien się nadawać. Cena podobna jak za Valvoline MAX Life ATF (syntetyczny), który z moich własnych doświadczeń sprawdza się bardzo dobrze.
Rafi5 - 29-08-2012, 11:06
Filtr i olej wymieniałem w tamtym roku .Valvoline Maxlife ATF ( czerwona butelka )
Zastanawiam się czy kiedy wyciągałem płytę sterującą aby ją wyczyścić czy wszystko złożyłem tak jak trzeba. Ale skrzynia pracuje i chodzi. Może trzeba wymienić jakieś tarczki ktoś kiedyś o tym pisał. Co o tym sądzicie?
adpiekar - 07-09-2012, 17:54
No i wszystkie kłopoty ze skrzynią zniknęły. Najpierw chciałem zrobić porządek z silnikiem który mi przerywał po 3tysiącach obrotów, i po podmiance silniczka krok. , przepływki , świec , kabli , cewki , aparatu zapłonu , wszystkie powyższe czynności nic nie dały. Więc podmieniłem ECU silnika , i wszystko wróciło do normy , skrzynia również pracuje jak należy i przycisk pod pedałem gazu również działa. Bardzo mi ulżyło , bo chciałem już skrzynię zmieniać. Po rozebraniu ECU okazało się że oczywiście wylał kondesator . Pozdrawiam wszystkich.
mazda10000 - 04-10-2012, 15:32
Pisałem o tym w swoim temacie, ale brak odzewu, może ktoś nie widział... Ostatnio jadąc w trasie ok 450 km ( wcześniej auto stało ok tygodnia ) po ok 100 km zaraz po wyprzedzaniu, z użyciem kick down'u auto tak jakby odcięło zapłon - już w momencie kiedy byłem przed wyprzedzanym autem - tzn. po hamowaniu silnikiem z ok 140-150 km/h, auto zwolniło do ok 90 km/h ( zero reakcji na gaz), wyłączyłem i włączyłem zapłon i władność do auta wróciła. Dodam że wcześniej jechałem na tempomacie ok 110km/h. Sorry jeżeli piszę to nie we właściwym dziale. Skrzynia w codziennej jeździe bez najmniejszego szarpnięcia zmienia przełożenia, czy opóźnienia i olej jest nowy ( chociaż nie do końca wiem jaki i przy najbliższej wolnej gotówce go zmienię).
|
|
|