To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Czterołapa pantera

rosomak1983 - 15-11-2010, 23:56

Wymieniłem oliwę, dokupiłem jeszcze litr tego QUAZARA (kosztował 50zł za litr :roll: ) co okazało sie zupełnie niepotrzebne :| bo weszły niecałe 4 litry :shock:

pozatym ogladałem dokaładnie autko na kanale, jest OK było konsewowane. jutro znów wjezdzam na kanał dodac troszke Bolla tu i uwdzie sie poscierało :D

robertdg - 16-11-2010, 15:15

rosomak1983 napisał/a:
dokupiłem jeszcze litr tego QUAZARA (kosztował 50zł za litr :roll: )
Royal Purple w tej samej cenie wychodzi ;-) coś się nie postarałeś przy spuszczaniu oleju, jezeli ledwo 4l Ci weszły.
rosomak1983 - 16-11-2010, 15:53

robertdg napisał/a:
rosomak1983 napisał/a:
dokupiłem jeszcze litr tego QUAZARA (kosztował 50zł za litr )
Royal Purple w tej samej cenie wychodzi coś się nie postarałeś przy spuszczaniu oleju, jezeli ledwo 4l Ci weszły.

A to co miałem wlac troche Quazara i troche Royala :P 4 litry kupiłem za pół ceny.
Co do spuszczenia oleju to odkreciłem korek i filter i ok 30 minut czekałem do niemal ostatniej kropli. Tak dzis rozkminiałem i patrze a tam chłodnica oleju jest :shock: moze w niej zostało te 200-300ml :oops: :roll:

Kleju - 16-11-2010, 16:57

rosomak1983 napisał/a:
Co do spuszczenia oleju to odkreciłem korek i filter i ok 30 minut czekałem do niemal ostatniej kropli



Na ciepłym silniku? :mrgreen:

rosomak1983 - 16-11-2010, 19:02

Kleju napisał/a:
Na ciepłym silniku?

A to trzeba na ciepłym :P :wink: przeciez to trzeba jak płyn chodniczy na zimnym nie :lol: :lol: :lol:

Na serio to niewiem czemu moze z chłodnicy oleju nie zeszło, trzeba odkrecac waz z niej przy wymianie ???

robertdg - 16-11-2010, 20:17

rosomak1983 napisał/a:
A to trzeba na ciepłym
Wiesz, znam ludzi co twierdzą, że przy zlewaniu oleju z silnika, najlepiej odpalic silnik, bo olej spłynie w całości :D
Krzyzak - 17-11-2010, 07:56

robertdg napisał/a:
Wiesz, znam ludzi co twierdzą, że przy zlewaniu oleju z silnika, najlepiej odpalic silnik, bo olej spłynie w całości

zdarzyło mi się tak zrobić kiedyś - jednak nie odpalałem, lecz zdjąłem przewód cewka-aparat zapłonowy i dałem kilka obrotów rozrusznika...
cośtam wyciekło, ale tak niewiele, że nie warto silnika niszczyć

viader - 17-11-2010, 09:04

Piękna sztuka oby się spisywała. Gdybym nie miał swojego to chętnie bym przytulił taką wersję. Trochę się tu naczytałem dziwnych teorii, więc napiszę conieco. Eclipse były produkowane wyłącznie w USA w fabryce DSM (Diamond Star Motors), nigdy nie były produkowane w japonii. Wersja, którą posiadasz była wysyłana głownie do Kanady oraz w Europie do Austrii. Z tego co się orientuję to skrzynia jest taka jak w wersji GSX ale ma krótsze przełożenia, aby silnik N/A jakotako się odpychał. Nie wiem czemu zalałeś do silnika taki szajs, rekomendacja subaru to nic innego jak marketing i stojące za tym duże pieniądze. Moim zdaniem olej o lepkości 10w30 nie nadaje się do tego silnika. Przy mocnym pałowaniu ten silnik lubi wziąć trochę oliwy i bardzo mocno się rozgrzewa dlatego warto mieć olej o wysokiej odporności na temperaturę. Jedne z lepszych olejów do tego silnika to VALVOLINE. Jeśli syntetyk to 5W40 albo przy mocniejszej eksploatacji 5W50 - taki ja mam zalany -VALVOLINE VR1 RACING. Do skrzyni biegów najlepszy olej dostępny w PL to REDLINE MTL, kto raz zalał go do skrzynki w ecli albo evo nie zamieni już na żaden inny.

Jak chcesz to śmiało pytaj na PW bo mam ecli już ponad 3 lata i trochę doświadczenia w serwisowaniu tego auta.

rosomak1983 - 17-11-2010, 18:09

viader napisał/a:
oraz w Europie do Austrii.

moja własnie z Austrii. :wink:
viader napisał/a:
Z tego co się orientuję to skrzynia jest taka jak w wersji GSX ale ma krótsze przełożenia

gadałem z kolesiem ogarniajacym temat i tak napedy sa te same wg niego a skrzynia ma inne przełozenia (wg niego dłuzsze u mnie na 5 biegu przy 100km/h jest 3 tyś obrotów) Mówił takze ze skrzynia czy naped spokojnie wytrzyma moc silnika uturbionego. :wink:
viader napisał/a:
Moim zdaniem olej o lepkości 10w30 nie nadaje się do tego silnika

raczej 5W30 :wink: a dlaczeg nie nadaje sie ten olej jest polecany w katlogu własnie do teog silnika.
viader napisał/a:
Do skrzyni biegów najlepszy olej dostępny w PL to REDLINE MTL, kto raz zalał go do skrzynki w ecli albo evo nie zamieni już na żaden inny.

własnie taki mam zamiar zalac ale czystym MTL ???? Bo słyszełem ze robi sie mieszanke Red linów 2litry 75W90 plus 1 litr MTL -a czy jakos tak...
Masz zalane samym MTL-em ???

viader - 17-11-2010, 19:13

5W30 pasuje bardziej do klimatów USA u nas mało kto taki zalewa. Z doświadczenia napiszę, że lepiej miśkowi służą oleje z dużą liczbą po W.

Masz rację, że podobno lepsza jest mieszanka MTL z MT90 właśnie do skrzynek 4x4. Ja mam samego MTL i jest świetnie podobno sam MT90 też daje radę.

rosomak1983 - 19-11-2010, 00:00

Troszkę własnoręcznych zdjęć pantery 8)









I tak wiec po wnikliwych badaniach tematu moja eclipsa rózni sie od GSX-a tylko brakiem turba oraz prawdopodobnie innymi przełozeniami w skrzyni.
Zarowno zderzaki jak i srodek (regualcja zagłowka i lędzwiowa) oraz wyposarzenie i napedy sa takie same.

Ja_good - 19-11-2010, 11:42

bez kitu, stan powala.piekny jest 8)
viader - 19-11-2010, 22:04

Zaglądam zgodnie z prośbą, masz prawdopodobnie ten typ foteli co ja tylko w innym kolorze. Regulacja podudzia polega na kręceniu pokrętłem po lewej stronie siedziska. Część siedziska pod udem podnosi się(uwypukla) lub opuszcza. W mieście wygodniej mieć opuszczone a w trasie podniesione.
rosomak1983 - 20-11-2010, 04:14

viader napisał/a:
Regulacja podudzia polega na kręceniu pokrętłem po lewej stronie siedziska. Część siedziska pod udem podnosi się(uwypukla) lub opuszcza

rzeczywiscie to mam, a gdzie szukac regulacji szerokosci o której pisałes ???

viader - 20-11-2010, 20:00

Regulację trzymania bocznego masz w oparciu po prawej stronie fotela. Pokrętło jest podwójne. Kręcąc tym większym zewnętrznym pokrętłem regulujesz podparcie lędźwiowe. Wewnątrz tego pokrętła masz takie mniejsze, jak nim pokręcisz to masz szersze lub węższe podparcie boczne.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group