To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Techniczne - Zdarte klocki po 12tys ?!?!

jaca71 - 03-11-2011, 09:35

majcher, Może tutaj:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=33610

majcher - 03-11-2011, 09:44

jaca71 napisał/a:
majcher, Może tutaj:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=33610

dziekuję :D

Exlusiv1 - 05-11-2011, 08:02

Ja wymienilem klocki przy 45 tys
A jakos nie jezdze bardzo ostro i nie hamuje co chwile

ale mysle ze 45 tys to wcale nie tak zle

MartinMM - 07-11-2011, 11:54

Ja zmieniłem po 40 tysiącach. Spokojnej i ostrej jazdy. Przy pierwszym aucie, jak nie umialem zabardzo jezdzic ;) tzn nie mówie, że teraz umiem :) ale sie uczyłem. To zjechałem klocki po 20tys. i zostałem okrzykniętym rekordzistą w oplu.
lukas1 - 08-11-2011, 13:03

Jam mam juz 49 tys i ciagle na oryginalnych, podejzewam ze do 60 - 65 dociagne. A auta nie glaskam, lubie go pocisnac. Hamuje czesto silnikiem. wiec jak niektorym to sie zdarza po 12 -ub nawet 20 tys ? no jak ?
Luk - 08-11-2011, 13:10

lukas1 napisał/a:
wiec jak niektorym to sie zdarza po 12 -ub nawet 20 tys ? no jak ?

Wystarczy, że ktoś większość przebiegu robi w mieście, w gęstym ruchu.
Ja zawsze hamuję silnikiem, hamulców używam rzadko, a i tak zmieniałem na 2-gim przeglądzie.

george2 - 08-11-2011, 16:34

Wymiana klocków na drugim przeglądzie po 40 tys. Przejechane 30 tys po Warszawie i 10 tys trasa.Auto to Lancer 1.8 CVT. Tak na oko to klocki by jeszcze wytrzymały jakieś 3-4 tys.
olosoft - 08-11-2011, 16:44

george2 napisał/a:
Lancer 1.8 CVT


Niestety przy CVT należy się liczyć z tym, że nastąpi to szybciej niż w manualu.

Starły się do "czujnika" mechanicznego czy zostały wymienione bo zaraz by się starły?

george2 - 08-11-2011, 20:08

Nie starły się do uruchomienia czujników. Zostały wymienione po informacji,że zostało jeszcze kilka milimetrów.Dziwnym trafem miałem w bagażniku własne klocki TRW i zostały zamontowane :mrgreen:
lukas1 - 09-11-2011, 15:00

Cytat:
Wystarczy, że ktoś większość przebiegu robi w mieście, w gęstym ruchu.


ja mieszkam w kopenhadze, i swiatel na skrzyzowaniach i na obzezach miasta co tu nastawiali to pewnie szybko nie zobaczysz chyba ze sie wybierzesz ( doslownie paranoja ) wiec czesto musze zatrzymywac auto , ruch gesty wiec nie pisz tak bo jezdzimy w podobnych warunkach. a jak bylem na drugim przegladzie to miale zuzyte klocki do po0lowy.

nie piluj i gwaltownie nie hamuj !

gzesiolek - 09-11-2011, 15:13

no u mnie 50tys peklo i klocki do 60tki dociagna i na przegladzie zmienie... chyba ze jednak zona je wczesniej wykonczy bo niestety mniej o nie dba niz ja a czesciej ona teraz jezdzi... sama jazda to 1/3 korki w Kraku, 1/3 obwodnica Kraka i Kraków bez korków tylko światła itd., a 1/3 trasa... na drugim przeglądzie po 38800km zużycie ok.50%...
Do 32000 jeździłem praktycznie tylko ja, a od tego czasu 70% żona 30% ja...

Generalnie jak mowili w serwisie to zazwyczaj 40-60k klocki w tych lancerkach spokojnie wytrzymuja, chyba ze ktos ma problem z tarczami lub problem sam ze soba... zwykle wymiana jest przy trzecim przegladzie, ale rzadko kto wtedy ma wiecej niz 50k km zrobione...

gershar - 04-04-2012, 21:50

To i ja się podzielę informacją o wymianie :)
Jutro jadę na wymianę klocków, bo już prawie ich nie widać :mrgreen:
Przebieg 27 000km

bastek - 04-04-2012, 23:07

100.000 i nadal stare klocki....
Beny_s - 05-04-2012, 01:10

Tak a propo tych wymian na przeglądach..
Przed 1 przeglądem (po 1 zimie) zwichrowane tarcze - w serwisie stwierdzili, że Pan źle jeździ i zaraz klocki będą do wymiany (oczywiście po obejrzeniu klocków);
Na 1 przeglądzie dali im już najwyżej 5kkm i tak po kolejnej ziemie znów zwichrowane tarcze - oczywiście serwis standard jak Pan tak jeździ to pewnie nie ma już czego przetaczać i trzeba komplet wymienić - przetoczyli
Na 2 przeglądzie już w innym ASO dają im czas jeszcze do kolejnego przeglądu :mrgreen:

A teraz pytanie, na które nie mogę doczekać się odp. w innym wątku
Jak są mocowane tarcze hamulcowe?

Z tego filmiku wynika, że wcale nie są
http://www.youtube.com/watch?v=SXRrhPXiNd0

krzychu - 05-04-2012, 07:23

Beny_s napisał/a:

A teraz pytanie, na które nie mogę doczekać się odp. w innym wątku
Jak są mocowane tarcze hamulcowe?

Z tego filmiku wynika, że wcale nie są
http://www.youtube.com/watch?v=SXRrhPXiNd0


A po co maiły by być mocowane? Tam powinna być jedna taka śrubka, która ma utrzymać tarczę głównie w samochodach gdzie są szpilki, a nie nakrętki (żeby się nie obracała przy wymianie kół). A tak to ją dociska felga do piasty przez nakrętki dokręcone sporą siła ~100-110Nm.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group