[07-XX]Lancer CYxA Techniczne - Zdarte klocki po 12tys ?!?!
jaca71 - 03-11-2011, 09:35
majcher, Może tutaj:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=33610
majcher - 03-11-2011, 09:44
dziekuję
Exlusiv1 - 05-11-2011, 08:02
Ja wymienilem klocki przy 45 tys
A jakos nie jezdze bardzo ostro i nie hamuje co chwile
ale mysle ze 45 tys to wcale nie tak zle
MartinMM - 07-11-2011, 11:54
Ja zmieniłem po 40 tysiącach. Spokojnej i ostrej jazdy. Przy pierwszym aucie, jak nie umialem zabardzo jezdzic tzn nie mówie, że teraz umiem ale sie uczyłem. To zjechałem klocki po 20tys. i zostałem okrzykniętym rekordzistą w oplu.
lukas1 - 08-11-2011, 13:03
Jam mam juz 49 tys i ciagle na oryginalnych, podejzewam ze do 60 - 65 dociagne. A auta nie glaskam, lubie go pocisnac. Hamuje czesto silnikiem. wiec jak niektorym to sie zdarza po 12 -ub nawet 20 tys ? no jak ?
Luk - 08-11-2011, 13:10
lukas1 napisał/a: | wiec jak niektorym to sie zdarza po 12 -ub nawet 20 tys ? no jak ? |
Wystarczy, że ktoś większość przebiegu robi w mieście, w gęstym ruchu.
Ja zawsze hamuję silnikiem, hamulców używam rzadko, a i tak zmieniałem na 2-gim przeglądzie.
george2 - 08-11-2011, 16:34
Wymiana klocków na drugim przeglądzie po 40 tys. Przejechane 30 tys po Warszawie i 10 tys trasa.Auto to Lancer 1.8 CVT. Tak na oko to klocki by jeszcze wytrzymały jakieś 3-4 tys.
olosoft - 08-11-2011, 16:44
george2 napisał/a: | Lancer 1.8 CVT |
Niestety przy CVT należy się liczyć z tym, że nastąpi to szybciej niż w manualu.
Starły się do "czujnika" mechanicznego czy zostały wymienione bo zaraz by się starły?
george2 - 08-11-2011, 20:08
Nie starły się do uruchomienia czujników. Zostały wymienione po informacji,że zostało jeszcze kilka milimetrów.Dziwnym trafem miałem w bagażniku własne klocki TRW i zostały zamontowane
lukas1 - 09-11-2011, 15:00
Cytat: | Wystarczy, że ktoś większość przebiegu robi w mieście, w gęstym ruchu. |
ja mieszkam w kopenhadze, i swiatel na skrzyzowaniach i na obzezach miasta co tu nastawiali to pewnie szybko nie zobaczysz chyba ze sie wybierzesz ( doslownie paranoja ) wiec czesto musze zatrzymywac auto , ruch gesty wiec nie pisz tak bo jezdzimy w podobnych warunkach. a jak bylem na drugim przegladzie to miale zuzyte klocki do po0lowy.
nie piluj i gwaltownie nie hamuj !
gzesiolek - 09-11-2011, 15:13
no u mnie 50tys peklo i klocki do 60tki dociagna i na przegladzie zmienie... chyba ze jednak zona je wczesniej wykonczy bo niestety mniej o nie dba niz ja a czesciej ona teraz jezdzi... sama jazda to 1/3 korki w Kraku, 1/3 obwodnica Kraka i Kraków bez korków tylko światła itd., a 1/3 trasa... na drugim przeglądzie po 38800km zużycie ok.50%...
Do 32000 jeździłem praktycznie tylko ja, a od tego czasu 70% żona 30% ja...
Generalnie jak mowili w serwisie to zazwyczaj 40-60k klocki w tych lancerkach spokojnie wytrzymuja, chyba ze ktos ma problem z tarczami lub problem sam ze soba... zwykle wymiana jest przy trzecim przegladzie, ale rzadko kto wtedy ma wiecej niz 50k km zrobione...
gershar - 04-04-2012, 21:50
To i ja się podzielę informacją o wymianie
Jutro jadę na wymianę klocków, bo już prawie ich nie widać
Przebieg 27 000km
bastek - 04-04-2012, 23:07
100.000 i nadal stare klocki....
Beny_s - 05-04-2012, 01:10
Tak a propo tych wymian na przeglądach..
Przed 1 przeglądem (po 1 zimie) zwichrowane tarcze - w serwisie stwierdzili, że Pan źle jeździ i zaraz klocki będą do wymiany (oczywiście po obejrzeniu klocków);
Na 1 przeglądzie dali im już najwyżej 5kkm i tak po kolejnej ziemie znów zwichrowane tarcze - oczywiście serwis standard jak Pan tak jeździ to pewnie nie ma już czego przetaczać i trzeba komplet wymienić - przetoczyli
Na 2 przeglądzie już w innym ASO dają im czas jeszcze do kolejnego przeglądu
A teraz pytanie, na które nie mogę doczekać się odp. w innym wątku
Jak są mocowane tarcze hamulcowe?
Z tego filmiku wynika, że wcale nie są
http://www.youtube.com/watch?v=SXRrhPXiNd0
krzychu - 05-04-2012, 07:23
A po co maiły by być mocowane? Tam powinna być jedna taka śrubka, która ma utrzymać tarczę głównie w samochodach gdzie są szpilki, a nie nakrętki (żeby się nie obracała przy wymianie kół). A tak to ją dociska felga do piasty przez nakrętki dokręcone sporą siła ~100-110Nm.
|
|
|