To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II GEN Techniczne - Napęd Outlander II

dab - 05-01-2011, 12:10

mitsu00 napisał/a:
Uppsala jest nonstop zasypana z białymi drogami i śniegiem do kostek w centrum miasta. Jeżdżę zatem na Locku i napęd dziala bezproblemowo. jeśli byłoby inaczej to coś jest nie teges.

wlasnie =D>
Olej pod outkiem? Jaki olej? U mnie tak szybko sie spala ze nie ma szans na wycieki :lol: :D

AndrzejKrok - 05-01-2011, 14:21

tak dużo bierze ten silnik??
Gunner - 05-01-2011, 14:31

Dodam cos od siebie,moze to w czyms pomoze.
Kupujac outka ponad 3 i pol roku temu tez tak bylem wlasnie poinformowany.4 Lock -stosowac tylko w kopanym sniegu , piachu i z wylaczona kontrola trakcji -tryb jazdy chwilowy.np wyciaganie innego auta z rowu :) mialem ostatnio,outi spisal sie wspaniale!
Znam mechanika ktory od lat pracuje w 3 city miedzy innymi przy terenowkach i twierdzi ze jezdzac na tym trybie w normalnych warunkach gdzie snieg po kostki,zwiekszamy tylko w naszych outkach chwilowe spalanie i zupelnie niepotrzebnie grzejemy uklad,zas wszelkie niedogodnosci jazdy codziennej niweluje tryb 4wd. Twierdzi tez ze tego typu uklad napedowy ,czesto aby zapobiec przegrzaniu sie przy ostrzejszej jezdzie w trybie 4lock spowoduje chwilowe samoczynne przejscie w tryb auto nawet przy b.niskiej predkosci.
A u mnie stuknelo 100 tys/km ponad i wciaz bez awarii-odpukac. :lol:

Mariusz4 - 05-01-2011, 15:27

Gunner napisał/a:

A u mnie stuknelo 100 tys/km ponad i wciaz bez awarii-odpukac. :lol:

a u mnie 35 tys i właśnie stoi w ASO - docisk sprzęgła i walnięty uszczelniacz w skrzyni rozdzielczej. trwają poszukiwania nowego uszczelniacza :evil:

mitsu00 - 05-01-2011, 16:10

Gunner napisał/a:
A u mnie stuknelo 100 tys/km ponad i wciaz bez awarii-odpukac.
I oby tak dalej. Moim nawinąłem właśnie 97kkm i silnikowo i napędowo nadal igła. Zawieszenie przód mi sie sypnęło, ale mimo ze zostało 2 dni do końca gwarancji to MMC Sweden bez piśnięcia wymieniło oba wahacze, wcześniej oba amortyzatory. To jest serwis.... :mrgreen: W Polsce cwaniaki pewnie by odburkneli że TTTM przy takich przebiegach i że to z powodu złej eksploatacji czy cuś w tym stylu. Ile ja zdrowia i czasu się natraciłem jeżdżąc po warszawskich ASO z zawieszeniem. W Szwecji 1 wizyta i problem usunęli.
rezon - 05-01-2011, 17:04

mitsu00 napisał/a:
Moim nawinąłem właśnie 97kkm i silnikowo i napędowo nadal igła.
Nie wymieniałeś sprzęgła?
dab napisał/a:
wlasnie
Olej pod outkiem? Jaki olej? U mnie tak szybko sie spala ze nie ma szans na wycieki
to zdejmij nogę z gazu. Do 120km/h przecież prawie nie bierze, jedynie powyżej 140km/h to zaczyna braki paliwa uzupełniać olejem z silnika ;)
mitsu00 - 05-01-2011, 17:22

rezon napisał/a:
mitsu00 napisał/a:
Moim nawinąłem właśnie 97kkm i silnikowo i napędowo nadal igła.
Nie wymieniałeś sprzęgła?
A fakt. Zapomnialem o tym.
13zbyszek13 - 06-01-2011, 09:53

mitsu00 napisał/a:
A fakt. Zapomnialem o tym.


Pamięć bywa zawodna . :lol:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group