To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EA2A/W 2.0] poszedł rozrząd

swinks_UK - 12-12-2010, 00:50

Na taśmie w Japonii są zakładane paski Dayco.
To co uważasz za sygnowanie przez MMC paska Gates'a to tzw. dowolność sewrwisu MMC w zakładaniu pasków przy tzw. dużym serwisie (wymiana rozrządu). Np. mój lokalny serwis w Peterborough stosuje Conti (w pudełku MMC).

Krzyzak - 12-12-2010, 16:25

przede wszystkim części sygnowane logiem MMC przechodzą rygorystyczną kontrolę jakości i często są wielokrotnie lepsze od "tych samych" części sygnowanych ich producentem
o ile jest spora grupa producentów, którzy niezależnie od miejsca przeznaczenia robią coś dobrze (koyo, aisin, mitsuboshi, gmb, ngk itd.) o tyle często zamienniki słabszych firm, które nie przejdą fabrycznej kontroli jakości trafiają do takich dystrybutorów jak jc czy nipparts w ich pudełkach

KaWu - 13-12-2010, 12:14

misiu-bisi napisał/a:
słyszałem o ori pasku że strzelił w jakiejś renówce-


obstawiam ze na 90% w Thalii :?:

robertdg - 13-12-2010, 17:05

KaWu napisał/a:
obstawiam ze na 90% w Thalii :?:
jakie to ma znaczenia, piszemy o Galancie :?
stig1 - 21-12-2010, 11:47

freefly napisał/a:
a więć:
poszło 10 zaworów i nie stało się nic więcej, do wymiany - 10 zaworów, uszczelki, olej i sam rozrząd.... myślę o kupnie rozrządu mitsuboshi. Pozdrawiam


tak więc nie było tak strasznie, a już chciałeś drugi silnik kupować. Jak możesz to pochwal sie ile za wszystko cie skasowali

ostatnio u znajomego w cordobie też poszedł pasek i nic więcej oprócz zaworów nie poszło. mały koszt naprawy i autko śmiga dalej.

robertdg - 21-12-2010, 12:44

freefly, jak sprawy tematyczne, Galancik już jeździ :?:
Anonymous - 21-12-2010, 15:43

aktualnie silnik jest porobiony, czekamy tylko na uszczelkę kolektora ssącego, koszt całkowity koszt oscyluje około 2100zł dokładnie nie wiem, ale z części poszło:
10 zaworów
uszczelki
uszczelniacze
kompletny rozrząd(rolki, napinacz, paski - wszystko japońskie)
paski klinowe(jap)
pompa wody (jap)
płyn chłodnicy
olej filtr
chyba tyle dokładnie będę wiedział - jutro przy odbiorze misia - mam taką nadzieję.
Pozdro

Arturro-86 - 21-12-2010, 18:48

freefly napisał/a:
aktualnie silnik jest porobiony, czekamy tylko na uszczelkę kolektora ssącego,

Jak już o tym piszesz - gdzie ją dostałeś :?: Bo ja czekałem na nią od Japaneze ponad 2 tygodnie :(
Mam nadzieję, że autko po zrobieniu tego co napisałeś, będzie jeździło tak jak przed "strzałem" albo i lepiej 8)

Anonymous - 21-12-2010, 20:22

Japanmotor tez czekam już prawie dwa tygodnie....
misiu-bisi - 21-12-2010, 23:46

qrde ja nie mogłem nigdzie tej uszczelki do ssącego dostać i złożyłem starą na silikon... jedno jest pewne, będziesz miał przynajmniej silnik jak prawie nowy-ja pośrednio ucieszyłem sie że zajrzałem swojemu w trzewia gdyż od razu oceniłem jego stan na bdb-więc przynajmniej wiem czym jezdżę-Tobie życzę tego samego:)
Anonymous - 26-12-2010, 21:02

Autko jeździ od czwartku;) wszystko gra, i chodzi lepiej - przynajmniej tak mi się wydaje;) koszt całej imprezy 2270zł... miałem dużo szczęścia. Dzięki wszystkim za pomoc i wsparcie.Pozdrawiam
dawidbori - 28-12-2010, 00:32

ja do 2.5 nie mialem wogole problemu z czesciami
liczner18 - 28-12-2010, 18:57

na zywotnosc paska rozrzadu wplywa duzo czynników.... np....w jakich warunkach jest eksploatowany samochod czyli trasa czy miasto, wiadomo ze jak w miescie to pasek bardziej cierpi.... po drugie stan chociazby napinacza ktory tez czesto powoduje probem z paskami.... jesli masz nowe graty na wymiane rozrzadu jak robisz go pierwszy raz w swoim aucie czyli nowa rolka od napinacza nowy napinacz nowa pompa wody i w dobrym stanie koła zebate tzn ze nie powycierane, to nawet i gates bedzie latal..... tak dla odmiany w galancie z silnikiem 6a12 E54A pasek napedza w sumie az 8 kol. , i jak masz jeszcze zdupcony napinacz i pompe wody to pasek nawet nowy jest narazony na wieksze naprezenia przez co moze pekac przed zalecana wymiana.....
Jackall - 21-01-2011, 23:26

liczner18 napisał/a:
na zywotnosc paska rozrzadu wplywa duzo czynników...

dokładnie tak jak piszesz, dodatkowo trzeba brać pod uwagę że pasków nie robią na bieżąco, jak poleży na półce w magazynie, hurtowni a na koniec w sklepie to od produkcji mógł minąć rok, dwa, trzy...
Za tydzień wymieniam u siebie rozrząd na pasek Sun i aż ciekawy jestem jaki mam obecnie

mar111cin - 22-01-2011, 17:24

co do leżenia pasków, to powiem jaką historię odwalił mój ojciec przy swoim pierwszym mitsubishi lancerze 1.3 12V
kupił auto z przebiegiem ok 140tys km i miał wtedy wymienić rozrząd, zakupił wszystkie części, próbował sam wymienić rozrząd, ale czegoś tam nie mógł odkręcić.
rozrząd przelezał na półce jakieś 6-7lat i został dopiero wtedy wymieniony (przebieg auta ook 192tys km [ale trzeba przyznać, mechanik przerwał pasek w rękach ])
jak narazie od tego czasu mineło 6lat, auto ma już ponad 230tys przebiegu i o dziwo jeździ :) (odpukać)

ale to taka mała dywagacja na temat.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group