To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Diablo 2.0 GTi c68

Hubeeert - 08-01-2011, 23:54

rosomak1983 napisał/a:
poj. 1600 (ale siedzi chyba 4g67 rozwiercony na tłoki z eclipse... no chyba ze to 4g61 ??? )
wałek ubezpieczeniowy. Albo faktycznie siedział tam 4G61 - sprawdzisz to albo po oznaczeniu bloku albo po jego wysokości.
rosomak1983 napisał/a:
padłą decyzja rozwiert na 2.0 w bdb zakładzie w Rzeszowie.
Różnica pomiedzy 4G61 a 4G63 to skok tłoka. I 1mm średnicy cylindra.
rosomak1983 napisał/a:
Tuz po zalaniu oleju okazło sie ze cieknie solidnie z uszczleniacza wałka balansowego...
4G61 nie miały NIGDY wałków balansowych więc to jednak 4G67.
rosomak1983 napisał/a:
Nastepnie zatarly sie wałki balansowe wiec jeden został zaspawany drugi jest bez paska...
... Są kity do likwidacji balansów. Polecam kontakt z kiepuczim.
rosomak1983 - 09-01-2011, 00:04

Hubeeert napisał/a:
wałek ubezpieczeniowy. Albo faktycznie siedział tam 4G61

po numerze VIN był tam 1.6 jaki to niewiem jaki, ale auto jest 100% Gtikiem zaciski z tyłu , ABS (nie działajacy) itp
Hubeeert napisał/a:
... Są kity do likwidacji balansów. Polecam kontakt z kiepuczim.

z eclispe forum ??? ale jak zaspawane to juz chyba po frytach
Hubeeert napisał/a:
więc to jednak 4G67.

rozwiałes moje watpliwosci, pomogł dla Ciebie za poszerzenie mojej i nie tylko wiedzy, tak właśnie myslełem ze o silnikach 4g6x to masz rozeznanie :wink:

Hubeeert - 09-01-2011, 00:11

rosomak1983 napisał/a:
po numerze VIN był tam 1.6 jaki to niewiem jaki, ale auto jest 100% Gtikiem zaciski z tyłu , ABS (nie działajacy) itp

4G61 DOHC 16V :D a samochód to C63A Lancer GTi tak jak Colt GTi 1.6 C53A
rosomak1983 napisał/a:
ale jak zaspawane to juz chyba po frytach
Jeden można drugi nie, do tego drugiego warto.
rosomak1983 napisał/a:
tak właśnie myslełem ze o silnikach 4g6x to masz rozeznanie
Bartek - od niego się uczyłem. :)
rosomak1983 - 09-01-2011, 15:51

Hubeeert napisał/a:
rosomak1983 napisał/a:
ale jak zaspawane to juz chyba po frytach
Jeden można drugi nie, do tego drugiego warto.

Dlaczego warto tzn co to da ?

rosomak1983 - 09-01-2011, 22:11

Skrobne nieco o diablo, dzis nim nieco pojezdziłem. :wink:
Jezdzi mi sie nim świetnie, lekkosc i łatwosc z jaka auto wkreca sie na obroty sprawia duza frajde. :)
Troche jest do zrobienia ale jak narazie jestem z zakupu bardzo zadowolony.

Stan obecny;

Mechanicznie, silnik tak jak pisalem po remoncie , bardzo ładnie wchodzi na obroty niewiem czego to zasługa, chodzi równo, popychaczy niemal nie słychać, naprawde niezle sie zbiera, czuc moc i mała mase pojazdu.
czasem trzesie jak obroty spadna (pewnie brak balansu) a jak trzyma te 900-100 to nie trzesie nic, pasowałoby podkrecic o 100-200,
Skrzynia jest nieco tragiczna dwojka niemal zawsze zgrzyta nieraz problem zeby wrzucić. Ale mam skrzynie w drugim i ja własnie założe, moze sprzegiełko też.
Pasuje wkelic szybe bo jest peknieta, srodek kompletny z fajnymi schowkami.

Uwaga!!! wyposarzenie auta 1988 rok
elektyczne szyby x4
elektyczne lusterka
centralny zamek
ABS (wprawdzie nie działa :P )
wspomaganie kierownicy

Wszystko hula poza wspomnianym ABSem.

Zawieszenie dobrze trzyma nieco za twarde dla mnie (choc nie ma tragedii) ale mam w rezerwie seryjny zawias. 8)
Hamulce trzymały na poczatku ale juz nieco rozjezdziłem, heble skuteczne bez zarzutów, cos z tyłu słychac czasem albo łożysko albo zacisk trzyma troszke i obciera.

Środek podoba mi się, pasuje posprzątać ale są fajne schowki (szczególnie kierowca obok drzwi) jest fajna kierownica mitsu skórzana (taka co ma kleju i ja tzn moja juz trzecia taka :P ) tylko podniszczona ktos wyrył na niej napis HKS :lol: Ogólnie po posprzataniu bedzie gitarka,

Najblizsze plany;
-wymienic szybe
-wymienic skrzynie ze sprzeglem
-sprawdzic podwozie (ma byc bez rdzy ale naocznie zobacze to powiem)
-sprawdzic spalanie

Hubeeert - 09-01-2011, 22:56

skrzynia - TTTM, zalać dobry olej i przywyknąć do zmiany 1-2 gdy obroty spadną o około 2000 a 3-2 z międzygazem.
rosomak1983 napisał/a:
czasem trzesie jak obroty spadna
kable? zapłon? Wałek czułbyś za każdym razem ;-)
rosomak1983 napisał/a:
cos z tyłu słychac czasem albo łożysko albo zacisk trzyma troszke i obciera.
norma, jak nie jeżdżone to trzeba przeczyścić i uruchomić. Warto.
cns80 - 10-01-2011, 09:09

rosomak1983 napisał/a:
Celem byłoby 200kM Na porzednia oś.
Szpery sobie do niego poszukaj ;)
rosomak1983 - 10-01-2011, 23:01

Pojezdziełem diablo nieco i musze powiedziec ze odkrylem ze Diablo moze byc autem ekonomicznym, przynajmniej po miescie bo na trasie to ma krótka skrzynie, Mianowicie mozna nim jezdzic ok 1500 tys obrotów i silnik wogóle nie odczuwa obciazenia na 1,2,3.4 wiec na miasto mysle ze spalanie mozna by ładnie zminimalizować. Z drugiej kusi bo musniecie gazu podkreca natychmiast obroty...
Pare fot


Okazało sie ze bagaznik jest bardzooo pojemny, bardzo mi sie to podoba!!!


W białych laczkach mu do twarzy nie :)


Z jednej opony ciegle ucieka powietrze, wiec pewnie wymienie na przodzie, dodatkowo olej pasuje przypomniało mi sie :P

BeNeK - 11-01-2011, 09:33

Rosomak , To może wrzucił byś jakiś filmik ? ;P
rosomak1983 - 11-01-2011, 20:12

BeNeK napisał/a:
Rosomak , To może wrzucił byś jakiś filmik ? ;P

chyba nie wolno :wink:

BeNeK - 11-01-2011, 21:58

No oficjalnie nie ,ale......... :D Na pw dla chętnych to chyba można , niee? :D Bo ciekawi mnie ten twój Lancelot :D Klasyk gatunku :P
gigant87 - 11-01-2011, 23:47

Jeśli napiszesz, że na zamkniętej drodze itd to będzie OK.
Mi wystarczy jak pokażesz film z autostrady- 0-130 :)

Saqu - 12-01-2011, 00:12

gigant87 napisał/a:
film z autostrady- 0-130

autostrada do 140 :) , też jestem ciekaw jak to śmiga

mkm - 12-01-2011, 00:30

rosomak1983 napisał/a:
BeNeK napisał/a:
Rosomak , To może wrzucił byś jakiś filmik ? ;P

chyba nie wolno :wink:

Z umiarem wolno :wink:

j-rules - 12-01-2011, 07:40

rosomak1983, jako ze do autostrady masz kwałek zapraszam do Tarnowa :D Stąd blizej :D


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group