Nasze Miśki - Diablo 2.0 GTi c68
Hubeeert - 08-01-2011, 23:54
rosomak1983 napisał/a: | poj. 1600 (ale siedzi chyba 4g67 rozwiercony na tłoki z eclipse... no chyba ze to 4g61 ??? ) | wałek ubezpieczeniowy. Albo faktycznie siedział tam 4G61 - sprawdzisz to albo po oznaczeniu bloku albo po jego wysokości. rosomak1983 napisał/a: | padłą decyzja rozwiert na 2.0 w bdb zakładzie w Rzeszowie. | Różnica pomiedzy 4G61 a 4G63 to skok tłoka. I 1mm średnicy cylindra. rosomak1983 napisał/a: | Tuz po zalaniu oleju okazło sie ze cieknie solidnie z uszczleniacza wałka balansowego... | 4G61 nie miały NIGDY wałków balansowych więc to jednak 4G67. rosomak1983 napisał/a: | Nastepnie zatarly sie wałki balansowe wiec jeden został zaspawany drugi jest bez paska... | ... Są kity do likwidacji balansów. Polecam kontakt z kiepuczim.
rosomak1983 - 09-01-2011, 00:04
Hubeeert napisał/a: | wałek ubezpieczeniowy. Albo faktycznie siedział tam 4G61 |
po numerze VIN był tam 1.6 jaki to niewiem jaki, ale auto jest 100% Gtikiem zaciski z tyłu , ABS (nie działajacy) itp
Hubeeert napisał/a: | ... Są kity do likwidacji balansów. Polecam kontakt z kiepuczim. |
z eclispe forum ??? ale jak zaspawane to juz chyba po frytach Hubeeert napisał/a: | więc to jednak 4G67. |
rozwiałes moje watpliwosci, pomogł dla Ciebie za poszerzenie mojej i nie tylko wiedzy, tak właśnie myslełem ze o silnikach 4g6x to masz rozeznanie
Hubeeert - 09-01-2011, 00:11
rosomak1983 napisał/a: | po numerze VIN był tam 1.6 jaki to niewiem jaki, ale auto jest 100% Gtikiem zaciski z tyłu , ABS (nie działajacy) itp |
4G61 DOHC 16V a samochód to C63A Lancer GTi tak jak Colt GTi 1.6 C53A rosomak1983 napisał/a: | ale jak zaspawane to juz chyba po frytach | Jeden można drugi nie, do tego drugiego warto. rosomak1983 napisał/a: | tak właśnie myslełem ze o silnikach 4g6x to masz rozeznanie | Bartek - od niego się uczyłem.
rosomak1983 - 09-01-2011, 15:51
Hubeeert napisał/a: | rosomak1983 napisał/a:
ale jak zaspawane to juz chyba po frytach
Jeden można drugi nie, do tego drugiego warto. |
Dlaczego warto tzn co to da ?
rosomak1983 - 09-01-2011, 22:11
Skrobne nieco o diablo, dzis nim nieco pojezdziłem.
Jezdzi mi sie nim świetnie, lekkosc i łatwosc z jaka auto wkreca sie na obroty sprawia duza frajde.
Troche jest do zrobienia ale jak narazie jestem z zakupu bardzo zadowolony.
Stan obecny;
Mechanicznie, silnik tak jak pisalem po remoncie , bardzo ładnie wchodzi na obroty niewiem czego to zasługa, chodzi równo, popychaczy niemal nie słychać, naprawde niezle sie zbiera, czuc moc i mała mase pojazdu.
czasem trzesie jak obroty spadna (pewnie brak balansu) a jak trzyma te 900-100 to nie trzesie nic, pasowałoby podkrecic o 100-200,
Skrzynia jest nieco tragiczna dwojka niemal zawsze zgrzyta nieraz problem zeby wrzucić. Ale mam skrzynie w drugim i ja własnie założe, moze sprzegiełko też.
Pasuje wkelic szybe bo jest peknieta, srodek kompletny z fajnymi schowkami.
Uwaga!!! wyposarzenie auta 1988 rok
elektyczne szyby x4
elektyczne lusterka
centralny zamek
ABS (wprawdzie nie działa )
wspomaganie kierownicy
Wszystko hula poza wspomnianym ABSem.
Zawieszenie dobrze trzyma nieco za twarde dla mnie (choc nie ma tragedii) ale mam w rezerwie seryjny zawias.
Hamulce trzymały na poczatku ale juz nieco rozjezdziłem, heble skuteczne bez zarzutów, cos z tyłu słychac czasem albo łożysko albo zacisk trzyma troszke i obciera.
Środek podoba mi się, pasuje posprzątać ale są fajne schowki (szczególnie kierowca obok drzwi) jest fajna kierownica mitsu skórzana (taka co ma kleju i ja tzn moja juz trzecia taka ) tylko podniszczona ktos wyrył na niej napis HKS Ogólnie po posprzataniu bedzie gitarka,
Najblizsze plany;
-wymienic szybe
-wymienic skrzynie ze sprzeglem
-sprawdzic podwozie (ma byc bez rdzy ale naocznie zobacze to powiem)
-sprawdzic spalanie
Hubeeert - 09-01-2011, 22:56
skrzynia - TTTM, zalać dobry olej i przywyknąć do zmiany 1-2 gdy obroty spadną o około 2000 a 3-2 z międzygazem.
rosomak1983 napisał/a: | czasem trzesie jak obroty spadna | kable? zapłon? Wałek czułbyś za każdym razem rosomak1983 napisał/a: | cos z tyłu słychac czasem albo łożysko albo zacisk trzyma troszke i obciera. | norma, jak nie jeżdżone to trzeba przeczyścić i uruchomić. Warto.
cns80 - 10-01-2011, 09:09
rosomak1983 napisał/a: | Celem byłoby 200kM Na porzednia oś. | Szpery sobie do niego poszukaj
rosomak1983 - 10-01-2011, 23:01
Pojezdziełem diablo nieco i musze powiedziec ze odkrylem ze Diablo moze byc autem ekonomicznym, przynajmniej po miescie bo na trasie to ma krótka skrzynie, Mianowicie mozna nim jezdzic ok 1500 tys obrotów i silnik wogóle nie odczuwa obciazenia na 1,2,3.4 wiec na miasto mysle ze spalanie mozna by ładnie zminimalizować. Z drugiej kusi bo musniecie gazu podkreca natychmiast obroty...
Pare fot
Okazało sie ze bagaznik jest bardzooo pojemny, bardzo mi sie to podoba!!!
W białych laczkach mu do twarzy nie
Z jednej opony ciegle ucieka powietrze, wiec pewnie wymienie na przodzie, dodatkowo olej pasuje przypomniało mi sie
BeNeK - 11-01-2011, 09:33
Rosomak , To może wrzucił byś jakiś filmik ? ;P
rosomak1983 - 11-01-2011, 20:12
BeNeK napisał/a: | Rosomak , To może wrzucił byś jakiś filmik ? ;P |
chyba nie wolno
BeNeK - 11-01-2011, 21:58
No oficjalnie nie ,ale......... Na pw dla chętnych to chyba można , niee? Bo ciekawi mnie ten twój Lancelot Klasyk gatunku
gigant87 - 11-01-2011, 23:47
Jeśli napiszesz, że na zamkniętej drodze itd to będzie OK.
Mi wystarczy jak pokażesz film z autostrady- 0-130
Saqu - 12-01-2011, 00:12
gigant87 napisał/a: | film z autostrady- 0-130 |
autostrada do 140 , też jestem ciekaw jak to śmiga
mkm - 12-01-2011, 00:30
rosomak1983 napisał/a: | BeNeK napisał/a: | Rosomak , To może wrzucił byś jakiś filmik ? ;P |
chyba nie wolno |
Z umiarem wolno
j-rules - 12-01-2011, 07:40
rosomak1983, jako ze do autostrady masz kwałek zapraszam do Tarnowa Stąd blizej
|
|
|