Nasze Miśki - Carisma 1.6 90KM
Adamo02 - 26-07-2011, 11:31
tyle, że żadna część nam nie została
wichura1 - 26-07-2011, 11:38
No to zła kolejność, poduszka na dół miseczka na górę i juz masz luz 3cm. na trzpień amortyzatora zakładasz (pomijam osłony i odbijacze) na dole miseczkę, poduszkę, kielich z gumą pod sprężynę, u góry 2 poduszkę dużą podkładkę i nakrętkę.
edit: jak podjedziesz ze zdemontowanym to ci zdiagnozuję.
Adamo02 - 26-07-2011, 11:43
Kurcze... ale myśmy tego nie rozbierali na części... wykręciliśmy całość z kielicha, zdjęliśmy i spowrotem założyliśmy tak jak ściągneliśmy nie wiem co mogło pójść nie tak... ale rozbiorę to jak tylko znajdę chwile!
wichura1 - 26-07-2011, 11:45
A ty mieszkasz już na Sokoła, czy jeszcze nie? Jak w miarę blisko to ja podjadę wieczorem.
Mówiłem ci że ja też złożyłem w swoim idealnie jak było, a później się okazało, że przełożyłem 1 poduszkę na dół i miałem dwie na dole.
robertdg - 26-07-2011, 11:46
Adamo02 - 26-07-2011, 11:49
wichura1 napisał/a: | a ty mieszkasz już na Sokoła, czy jeszcze nie? Jak w miarę blisko to ja podjadę wieczorem. |
Nie mieszkam jeszcze na sokoła... tam dopiero ok połowy sierpnia się wprowadzimy. Teraz mieszkam na os. Władysława Łokietka w naramowicach. I dzisiaj wieczorem jestem do 24 w pracy, jutro kończę o 20:55, ale zanim dojadę do chaty będzie koło 21:30... i w sumie tylko w piątek kończę ok 20:15. Dlatego mam problem!
Tak tak, pamiętam tyle że ja nic nie przekładałem przyrzekam
wichura1 - 26-07-2011, 11:49
Z tego co pamiętam na 41415 jest dolna stalowa miseczka podpierająca dolną poduszkę, czyli 41406C.
Adamo02 - 26-07-2011, 12:07
A czy przyczyną może być zła osłona amortyzatora?
Bo w cari zamontowana była taka z odbojem osobno zakończona takim metalowym kapturkiem

a w Japamoto podal mi takie coś bardzo podobnego do tego co jest tu na allegro, firmy Magnum http://allegro.pl/oslona-...1688805778.html i powiedział, ze to na 100% będzie pasować.
Ale one nie są zakończone takim metalowym kapturkiem i może poprostu przeleciało przez tą osłone? Dobrze myślę?
EDIT:
Ale ze mnie głupek, przecież to jest ta część 41415 i to nie jest połączone z osłoną!! czyli już wiemy czego brakuje hahaha, dobrze, że tego nie wyrzuciłem!!
wichura1 - 26-07-2011, 12:44
Nawet widać ten metalowy kapturek , na twojej fotce .
Adamo02 - 26-07-2011, 12:48
tak, rozłożyłem to przed chwilą... to moje pytanie, czy muszę kupić nowe osłony z odbojami czy tamten wynalazek się sprawdzi jak dołożę ten kapturek?
wichura1 - 26-07-2011, 14:51
A po co to w ogóle wymieniałeś? przecież jest OK nie jest rozerwane, to osłania tylko górę amortyzatora przed błotem i piaskiem. Jeżeli odbojnik jest OK to załóż go z powrotem (odbojnik działa tylko gdy zawiecha dobije do końca).
Saqu - 26-07-2011, 15:53
m6riano napisał/a: | 10w40 to na pewno nie full..to półsyntetyk, miałem taki |
wichura1 napisał/a: | Jeżeli 10W40 to jak napisał "m6riano" na pewno półsyntetyk. |
a ja jeżdżę na 15w50 i co powiecie na to? podpowiem, że na pewno nie mineralny..
albo dobra, odpowiem, pełen syntetyk
nie każde 10w musi oznaczań półsyntetyk, owszem w większości, ale są i inne oleje które mogą mieć inną specyfikacje.
m6riano - 26-07-2011, 16:11
Adamo02 napisał/a: | Jeszcze mam pytanie, muszę wymienić olej i zastanawiam się nad
http://moto.allegro.pl/ol...1727106264.html
tyle, że wcześniej używałem Orlenowskiego Platinum Semisyntetic 10W40, a na valvoline jest napisane, że to syntetic i nie wiem co zrobić?! |
Zobacz co jest opisane na bańce:
"synthetic blend" czyli mieszanka z syntetykiem...
Adamo02 - 27-07-2011, 09:56
a jest valvoline półsyntetyk
m6riano - 27-07-2011, 10:45
oczywiście..ja brałem maxlajfa za 24zł(10w40)
|
|
|