[02-06]Lancer CS0 - czas zagazować lancerka
p_k - 06-05-2014, 21:49
Ze swojej strony potwierdzam dobrą opinie o Barracudach mam je w moim Lancerze 1.6 - poprostu lejesz gaz i jedziesz dalej, do tego są bardzo ciche nie ma klekotania jak w dieslu
0lek0lek - 07-05-2014, 08:30
Ja mam ta instalacje:
http://galeria.autonagaz....mbi/1-6-16V-MPI
Jest OK.
b4rt3k91 - 10-05-2014, 09:01
Byłem wczoraj przy okazji przeglądu instalacji w drugim aucie w http://autonagaz.net/, pogadałem z Piotrkiem, pokazał mi zwroty wtryskiwaczy Hana Gold z ostatnich 3 lat (było ich 60, niekoniecznie wszystkie uszkodzone - mówił, że są do przeglądnięcia, bo jak coś się dzieje z wtryskiwaczem to wymieniają z reguły na nowy), co przy zakładaniu 600 instalacji w tym czasie daje bardzo małą awaryjność (ok 1%) W razie czego barracudy też zakładają. Zbornik wejdzie jednak 55 l. Zdecyduję się na instalację u nich bo z montażu w drugim aucie jestem zadowolony.
Student - 10-05-2014, 12:42
http://www.drypa.pl/kateg...cylindrowe.html
Powyżej macie linka, cztery strony o wyższości blondynki nad brunetkami.
Zakładanie co chcecie , jak wam padnie wtrysk to kupujcie nowy.
Ponadto wtryskiwacz nie padają często tylko zapycha sie siteczko i jak zaczyna chodzić nierówno LPG na cylindrze to sie wymienia wtrysk na nowy a nie czyści.
Cała filozofia.
Bojar - 10-05-2014, 12:55
Ja właśnie po 2 przeglądzie (20kkm) na Stagu i Hanach czerwonych
Chodzi super. Spalanie jak w stopce a kapeluszniczo nie jeżdżę.
Instalka trzyma niezmienne parametry od nowości.
Podstawa to dobry gazownik. Ja chwalę Davianti'ego
Indyk - 12-05-2014, 08:05
Witam serdecznie.
Jeśli chodzi o gaz do Lancera 2.0 to polecam Staga 4 i hana wtryski. Zero problemów..
Mam jednak inne pytanko. Mój Lancer od nowości praktycznie jeździ na gazie, ciekawi mnie ile taki Lancer może przejechać bez ingerencji w zawory. Obecnie mam ponad 200tyś. i chodzi jak marzenie.
Pamiętam jak miałem Nissana Primere z silnikiem 2.0 ten 115KM. Przejechał na instalacji 2 czy 3 generacji (bez wtrysków) ponad 500tyś sprzedawałem jak miał 600 tyś .:) i silnik chodził jeszcze jak marzenie.
krzychu - 12-05-2014, 08:09
Edit: błędna informacja.
b4rt3k91 - 12-05-2014, 20:31
krzychu napisał/a: | Sprawdź sobie dla bezpieczeństwa luzy. Samo sprawdzenie nie kosztuje dużo i jest proste.... Bo jak odczujesz podparte zawroty to wtedy będzie już za późno. |
A czy w tym silniku (2.0 16V DOHC - 4G63) nie są już czasem regulowane hydraulicznie?
krzychu - 12-05-2014, 20:54
Otwarłem sobie ze 4 zakładki i myślałem, że to temat w Lancerze CY . Oczywiście, że w Lancerze CS chyba wszystkie silniki mają hydrauliczne kasatory luzów zaworowych...
Indyk - 13-05-2014, 10:48
Tak, potwierdzam. Byłem u mechanika powiedział mi, że są właśnie hyraulicznie kasuje luzy więc nic nie grzebie;) ale dalej mam pytanie ile taki silnik może przejechać. Wydaje mi się, że tyle samo jak na benzynie.
juar_78 - 13-05-2014, 11:44
Indyk napisał/a: | Tak, potwierdzam. Byłem u mechanika powiedział mi, że są właśnie hyraulicznie kasuje luzy więc nic nie grzebie;) ale dalej mam pytanie ile taki silnik może przejechać. Wydaje mi się, że tyle samo jak na benzynie. |
Nie wiem jak 2.0 16V DOHC - 4G63, choć ma opinie bardzo trwałego, także na LPG. Nie sądzę, aby było gorzej niż w Carismie 1.6 a tą zrobiłem 100 tys. km na LPG a przy sprzedaży łączny przebieg auta to 250 tys. km. Od strony silnika zero problemów. Do samego końca na oleju 5W30 i brak zauważalnych ubytków oleju między wymianami co 10-12 tys. km. Wiem, że niektórych przeciwników LPG taki wynika dziwy, bo obiegowa opinia często mówi, że na LPG po 100 tys. km silnik do remontu jest.
plecho1 - 13-05-2014, 11:48
Jeśli instalacja będzie niewłaściwie dobrana, zamontowana i wystrojona to pewnie prędzej czy później silnik to odczuje a jak dokładnie szybko to zależy od konkretnej konstrukcji i od skali nieprawidłowości w instalacji LPG.
Bamber - 13-05-2014, 12:31
dokładnie tak jest,trwałość zależy od stanu silnika w jakim był podczas montażu, instalki i zgrania tego wszystkiego. Mam już 5 auto z LPG lecz w poprzedich 4 zakładałem sam nową. Vectra A miała zwykła mieszalnikową BRC, kolega jeździ do dziś, jest już na LPG przejechane koło 200 tyś i jedyna naprawa to była wymiana uszczelki pod głowicą. Czytałem też gdzieś na portalu że z Lancerka 1,6 jest w dziesiątce silników najlepiej znoszących LPG.
cns80 - 13-05-2014, 13:19
b4rt3k91 napisał/a: | Hana Gold z ostatnich 3 lat (było ich 60, niekoniecznie wszystkie uszkodzone - mówił, że są do przeglądnięcia, bo jak coś się dzieje z wtryskiwaczem to wymieniają z reguły na nowy), co przy zakładaniu 600 instalacji w tym czasie daje bardzo małą awaryjność (ok 1%) | Mnie jakoś inaczej uczyli liczyć, ale:
600 instalacji po 4 wtryskiwacze (zakładam ze jednak znakomita większość to R4) daje 2400 wtryskiwaczy. Czyli jeśli 60 sztuk uszkodzonych to wychodzi mi jednak 2,5%
b4rt3k91 - 13-05-2014, 13:55
cns80 napisał/a: | b4rt3k91 napisał/a: | Hana Gold z ostatnich 3 lat (było ich 60, niekoniecznie wszystkie uszkodzone - mówił, że są do przeglądnięcia, bo jak coś się dzieje z wtryskiwaczem to wymieniają z reguły na nowy), co przy zakładaniu 600 instalacji w tym czasie daje bardzo małą awaryjność (ok 1%) | Mnie jakoś inaczej uczyli liczyć, ale:
600 instalacji po 4 wtryskiwacze (zakładam ze jednak znakomita większość to R4) daje 2400 wtryskiwaczy. Czyli jeśli 60 sztuk uszkodzonych to wychodzi mi jednak 2,5% |
Oczywiście masz rację szczerze to pisałem to na szybko z telefonu w drodze do pracy i nie zastanawiałem się nad przeliczeniem tego dzięki za zwrócenie uwagi. Chociaż wydaje mi się że to 2,5% to i tak mała liczba?
|
|
|