To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II Ogólne - NA CO JEST GWARANCJA OUTLANDERA?!

rezon - 13-04-2011, 18:16

jorzyk1976 napisał/a:
witam zwracam honor firmie GRAFIX wymienili mi linkę otwierania przedniej maski(moje części) i nie wzięli za robociznę ANI GROSZA!!!!
Widzę Jackie, że dalej na przekór wielu bronisz dobrego imienia ASO Mitsubishi :) . Tak trzymaj. Ani na chwilę nie wątpiłem, że tak może się ta sprawa zakończyć.
bonito napisał/a:
stosuję po prostu WD-40
to niekoniecznie najlepszy środek. Lepiej delikatny smar w aerozolu.
Jackie - 14-04-2011, 10:06

rezon napisał/a:
Widzę Jackie, że dalej na przekór wielu bronisz dobrego imienia ASO Mitsubishi :)

Ty wiesz, bo ja taki zwyczajnie uparciuch jestem ;) i jak się zawezmę to Ci mówię ;)
Pozdrawiam

13zbyszek13 - 14-04-2011, 13:07

jorzyk1976 napisał/a:
witam zwracam honor firmie GRAFIX wymienili mi linkę otwierania przedniej maski(moje części) i nie wzięli za robociznę ANI GROSZA!!!! zrobili to w ramach gwarancji choć ponoć to nie wchodzi w gwarancję. DZIĘKUJE!!!!!


Zadna łaska podlega to gwarancji i koniec.

Grzesq - 14-04-2011, 17:39

Dzisiaj byłem na akcji serwisowej (wiązka) w ASO i przy okazji powiedział, że cięzko chodzi mi linka od otwierania pokrywy silnika. Przyjeli zgłoszenie, czymś posmarowali i jest OK :)
skaut - 14-04-2011, 17:41

Grzesq napisał/a:
Przyjeli zgłoszenie, czymś posmarowali i jest OK :)

Czytają forum i się uczą :lol:

Jackie - 18-04-2011, 10:42

skaut napisał/a:
Czytają forum i się uczą :lol:

Czytają,, czytają ;)
Swoją drogą - to świetnie, że czytają ;)
Pozdrawiam

13zbyszek13 - 19-04-2011, 08:26

Jackie napisał/a:
Czytają,, czytają
Swoją drogą - to świetnie, że czytają
Pozdrawiam


Swiadczy to o tym że umieją czytać :D
tylko czy coś zrozumią :roll:
z tego czytania :wink:

Jackie - 19-04-2011, 09:41

13zbyszek13 napisał/a:
tylko czy coś zrozumią :roll:

Mam nadzieję, że zrozumieją :D ;)
Czego i Wam i sobie życzę ;)
Pozdrawiam

13zbyszek13 - 19-04-2011, 11:18

Jackie napisał/a:
Mam nadzieję, że zrozumieją

"..........." :D

Trik - 21-04-2011, 23:26

Jackie napisał/a:
Mam nadzieję
Nadzieja matką wynalazcow. :twisted:
sylb - 21-04-2011, 23:46

Potrzeba matką wynalazów, a nadzija to raczej matką głupców.
michu300 - 22-04-2011, 08:35

sylb napisał/a:
Potrzeba matką wynalazów, a nadzija to raczej matką głupców.

Sylb, zdaje mi się, że Trik chyba przeskoczył o jeden poziom abstrakcji wyżej...

Trik - 22-04-2011, 16:11

michu300 napisał/a:
zdaje mi się, że Trik chyba przeskoczył o jeden poziom abstrakcji wyżej
A mi wydaje się, ża Jackie ma nadzieje na dobrą kasę i wynalazł Songojonga. Zatem, na cmentarzu widzi same plusy niż "las (verte) krzyży" :mrgreen:
sylb - 15-05-2011, 14:07

Odnoszę wrażenie, że mitsubishi idzie na wojnę ze wszystkimi sowimi klientami. Włączam TVNTurbo o kłopotach klienta, biorę gazetę to samo. Gdyby wsiąść sumaryczna sprzedaż takich firm jak Skoda, Ford, Opel czy Renault to pewna ta czwórka sprzedaje dziennie więcej samochodów niż MMC w całym roku a jakość tylko o Mitsubishi słychać. Więc co jest, spisek czy sami malkontenci kupuję u nich.

Kłopotów CDN.


rezon - 15-05-2011, 15:00

sylb napisał/a:
Więc co jest, spisek czy sami malkontenci kupuję u nich.
Nie, to tylko efekty polityki "Po zakupie mamy was kochani klienci... w głębokim poważaniu". Przecież wspominałem już o tym, że napisałem do Skody Auto Poland reklamację octavii na wycieranie lakieru przez uszczelki drzwi, który jedno ASO chciało ponownie malować - po kilku dniach telefon, zaproszenie do innego ASO na wymianę uszczelek, gratisowe usunięcie rysy na masce jako gift za kłopot. A MMC? - jak się nie podoba to idź do Sądu. Niektórzy wolą jednak AutoŚwiat, TVN Turbo, itd.. MItsubishi Panu Jeżakowi powinno medal dać za darmowe wzmianki o wyrobach w mediach w myśl zasady nie ważne jak o tobie mówią, byle często i głośno.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group