ASX Techniczne - ASX chiptuning
joachim69 - 01-08-2011, 22:54
| Derpin napisał/a: | | joachim69 napisał/a: | bi turbo w mitsu |
| joachim69 napisał/a: | | dobre dobre z tym biturbo |
radzę zorientować się w temacie bi/twin turbo innych modelach Mitsubishi zanim zaczniesz szydzić. | tylko że tutaj rozmawiamy o dieslu a nie o benzynie
Anonymous - 02-08-2011, 00:02
| joachim69 napisał/a: | | Derpin napisał/a: | | joachim69 napisał/a: | bi turbo w mitsu |
| joachim69 napisał/a: | | dobre dobre z tym biturbo |
radzę zorientować się w temacie bi/twin turbo innych modelach Mitsubishi zanim zaczniesz szydzić. | tylko że tutaj rozmawiamy o dieslu a nie o benzynie |
jeżeli korporacja Mitsubishi jest w stanie wyłożyć grube miliony na zaprojektowanie pierwszego na świecie diesla z Miveciem, to na pewno gdy tylko zajdzie potrzeba dołożą kilka $ i będzie pierwszy na świecie mivec bi/twin turbo diesel. Kwestia czasu/zapotrzebowania rynku.
kamil508 - 08-03-2021, 20:00
Odgrzeje kotleta
Jest ktoś na forum kto chip-ował ASX-a 1,8 DID ?
Jakie rezultaty, jakieś wykresy, jak osiągnięcia, zużycie paliwa ?
Dodam że ja jestem po testach chip-boxa od Proracing, model CR2, i odczucia negatywne, większe zużycie paliwa (jazda mieszana 8L/100km, test na dystansach 300, 500 i 300 km), częstsze wypalanie DPF-a. Wymienili mi box-a na model CR-10map i testuje. Zacząłem od mapy 10 (nic nie czuć), a teraz jestem na mapie 9.
Klajusz - 19-04-2021, 20:37
| kamil508 napisał/a: | Odgrzeje kotleta
Jest ktoś na forum kto chip-ował ASX-a 1,8 DID ?
Jakie rezultaty, jakieś wykresy, jak osiągnięcia, zużycie paliwa ?
Dodam że ja jestem po testach chip-boxa od Proracing, model CR2, i odczucia negatywne, większe zużycie paliwa (jazda mieszana 8L/100km, test na dystansach 300, 500 i 300 km), częstsze wypalanie DPF-a. Wymienili mi box-a na model CR-10map i testuje. Zacząłem od mapy 10 (nic nie czuć), a teraz jestem na mapie 9. |
Porozmawiaj z kolega Tokyo.
Ponoc pare koni mozna dorzucic bez jakis tam chip-tuningow.
kamil508 - 22-04-2021, 12:38
Już rozmawiałem, mam to nawet przez Niego załączone ale to tak max 5-7KM, ja chce więcej.
Testuje ten powerbox od proracing i na mapach 6-8 jest naprawdę dynamiki i zastrzyk mocy, zobaczę jak zużycie paliwa wyjdzie bo na tych słabszych mapach (10-5) to przyrost jakiś tam był ale spalanie wzrastało do 8,5L/100km. Dlatego teraz testuje to wyższe mapy bo to jednak silnik o niskim stopniu sprężania więc inaczej się zachowuje niż normalne TDI-ki.
em_es - 24-04-2021, 17:42
Jakiś czas temu sprawdzałem możliwości i w tym silniku optymalna jest mapa na 175KM (+25) i 360Nm(+60) przy zachowaniu liniowego wzrostu.
Na ile zmienia to żywotność, nie wiem, ale w ASO mieli klienta, który na takim silniku niemal od nowości śmiga i ma już ponad 200kkm przejechane bez niespodzianek. Ponoć różnicę czuć, spalanie na tempomacie 140km/h 0,5l w dół.
Fredi1 - 24-04-2021, 22:49
| kamil508 napisał/a: | Już rozmawiałem, mam to nawet przez Niego załączone ale to tak max 5-7KM, ja chce więcej.
Testuje ten powerbox od proracing i na mapach 6-8 jest naprawdę dynamiki i zastrzyk mocy, zobaczę jak zużycie paliwa wyjdzie bo na tych słabszych mapach (10-5) to przyrost jakiś tam był ale spalanie wzrastało do 8,5L/100km. Dlatego teraz testuje to wyższe mapy bo to jednak silnik o niskim stopniu sprężania więc inaczej się zachowuje niż normalne TDI-ki. |
Zrób normalny program pod twój silnik u jakiegoś ogarnietego tunera i nie baw się w jakieś powerboxy a napewno bedziesz zadowolony. Na jednej mapie każdy samochód może inaczej jeździć ,bo to wtrysk troche podlewa a to turbo niedomaga itp.itd No chyba że ten box jest pod twoje auto to co innego .
kamil508 - 19-05-2021, 16:38
No i box się nie sprawdził, został zdemontowany. W prawdzie przyrost mocy był ale kosztem częstego wypalania DPF (co 40-100km).
Fredi1 - 20-05-2021, 12:05
Normalne , podlane paliwo i sadzo miotacz a że masz Fap to nie było tego widać. Dobrze że w porę to odłączyłeś bo mogło by ci narobić więcej szkód niż korzyści.
kamil508 - 20-05-2021, 13:36
Dokładnie dawał większą dawkę i auto lepiej jechało, ale za to generowało tyle sadzy że zapychał bardzo szybko dpf-a. Co ciekawe taki sam box CR10MAP zamontowany w VW Polo 1.2 TDI 75KM (też common rail) i poza przyrostem mocy (ewidentnie odczuwalna dynamika i brak turbo dziury) nie ma żadnych negatywnych skutków. Nie kopci, dpf wypala się tak jak wcześniej co 400-500km. (do VW jest aplikacja VAG-DPF na androida która łączy się po ELMie i widać wszytsko o dpf-ie).
Zrobię jeszcze jedno podejście - box podpinany pod OBD.
|
|
|