To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Galant E5xA - Luźne rozmowy o naszych galantach 7 generacji

Motofreak - 15-09-2011, 15:05

k@rol napisał/a:
fajnie ale jak dla mnie to bardziej by mi pasowała ramka ala ferrari :mrgreen:

rzeczywiście ramka ferrari wygląda fajnie, ale do Gala by nie pasowała, lepsza ta z EVO :mrgreen:

I obowiązkowo czarna deska :mrgreen: co prawda ja mam brązową, ale w moim kolejnym e5xx musi być czarna + skóra

No i jeszcze zegary HC, a dałoby się zrobić coś takiego jak w Subaru, że najpierw zapalają się wskazówki, lecą do końca skali, wracają i wtedy zapalają się cyferki

Wszyc - 18-09-2011, 01:09

Motofreak napisał/a:
No i jeszcze zegary HC, a dałoby się zrobić coś takiego jak w Subaru, że najpierw zapalają się wskazówki, lecą do końca skali, wracają i wtedy zapalają się cyferki


Ja mam zegary pełen custom własnej roboty jak skończę to pokaże prawie jak HC będą docelowo :) test wskaźników jest ale tylko na temp. wody i w przyszłości na wskaźniku ciśnienia oleju który też zmieściłem schludnie w zegary

jeszcze dorwać bym chciał to

http://www.club4g.com/ind...ch=194532;image

bo mam japońskie lusterka elektrycznie kładzione ale nie mam panelu sterowania nimi :P i jeszcze nie wiem czy silniczki żyją :P i taki panelik trzeba tez by przerobić bo występował tylko w japońskiej wersji z jednym przyciskiem przeciwmgielnych przednich bo tylnych u nich nie ma :P ale myślę że by wlazły te dwa przyciski z europejczyka do tego panelu w miejscu tego jednego przycisku :P

k@rol - 26-09-2011, 21:09

http://otomoto.pl/mitsubi...-C20632275.html

ktoś na forum pisał że klimatronika z EAx nie da się wcisnąc do E5 czy mi się wydaje?
chyba że takie vr4 miało taki wynalazek w środku...może mnie ktoś oświeci :mrgreen:

jacek11 - 26-09-2011, 21:20

k@rol napisał/a:

http://otomoto.pl/mitsubi...-C20632275.html

ktoś na forum pisał że klimatronika z EAx nie da się wcisnąc do E5 czy mi się wydaje?
chyba że takie vr4 miało taki wynalazek w środku...może mnie ktoś oświeci :mrgreen:

miało 8)

robertdg - 26-09-2011, 21:21

k@rol napisał/a:
http://otomoto.pl/mitsubishi-galant-galant-twin-turbo-vr4-legnum-C20632275.html

ktoś na forum pisał że klimatronika z EAx nie da się wcisnąc do E5 czy mi się wydaje?
chyba że takie vr4 miało taki wynalazek w środku...może mnie ktoś oświeci :mrgreen:
To nie jest climatronic od EA, brakuje mu jednego przycisku
k@rol - 26-09-2011, 21:25

ale namieszali z tymi panelami :wink:
areksz121 - 27-09-2011, 08:47

A swoją drogą to te modele szły na Europę? Czy to wozidło dostało swapa kierownicy/badź przekładkę na europejską budę? E74A jak dobrze rozkminiam?

Ja chcę to serducho :twisted: :twisted: :twisted:

Wszyc - 27-09-2011, 13:20

Jedyny galant 4x4 jaki występował z kierownicą po lewej to E88A który był właśnie na rynki skandynawskie

E84A i E74A nigdy nie występowały z kierownicą po lewej stronie

Tak samo jak wszystkie inne galanty 7 generacji będące 4x4

czyli:
E72A 1.8 4x4
E75A 2.0 4G63 4x4
E74A w wersji wolnossącej czyli jak E54A tylko że 4x4
i E77A czyli 2.0TD 4x4

Wszystkie te modele nie występowały po za rynkiem japońskim nie wiem jak VR4 czy przypadkiem nie były oferowane też w Angli są jakieś plotki że była jakaś krótka seria E84A na rynek amerykański z kierownicą po lewej ale to puki co nie potwierdzona plota

Tak samo nie występowały u nas jeszcze 2 modele galanta takie jak
E53A czyli 1.8 V6 (135KM) i E54A VX-R ( 2.0 V6 Mivec-MD 200KM )

mitsu_pl - 29-09-2011, 23:31

Wszyc napisał/a:
Jedyny galant 4x4 jaki występował z kierownicą po lewej to E88A który był właśnie na rynki skandynawskie

E84A i E74A nigdy nie występowały z kierownicą po lewej stronie

Tak samo jak wszystkie inne galanty 7 generacji będące 4x4

czyli:
E72A 1.8 4x4
E75A 2.0 4G63 4x4
E74A w wersji wolnossącej czyli jak E54A tylko że 4x4
i E77A czyli 2.0TD 4x4

Wszystkie te modele nie występowały po za rynkiem japońskim nie wiem jak VR4 czy przypadkiem nie były oferowane też w Angli są jakieś plotki że była jakaś krótka seria E84A na rynek amerykański z kierownicą po lewej ale to puki co nie potwierdzona plota

Tak samo nie występowały u nas jeszcze 2 modele galanta takie jak
E53A czyli 1.8 V6 (135KM) i E54A VX-R ( 2.0 V6 Mivec-MD 200KM )


I tu się mylisz Krzysiu, model E75A występował na rynku europejskim, tylko tak samo rzadko jak i moje E38A, sam osobiście jeszcze ze 2-3 lata temu widziałem takowe na allegro z kierownicą po lewej stronie... Co do reszty nie wiem, nie widziałem i się nie wypowiadam... ;)

szpala85 - 29-09-2011, 23:36

czy u was tez fotele w galach kiepsko trzymają na zakrętach :lol: ... dzisiaj jadąc mocniej wszedłem w zakręt i o mało nie wypadłem z fotela :lol: .... o ile pamiętam to w moim byłym Colcie C53A jakoś tak sam fotel mocniej trzymał na boki :wink: ..... czy to ja po prostu schudłem i latam po tej bryce jak worek :mrgreen:
Wszyc - 29-09-2011, 23:37

a skąd Twoja pewność że nie przekładka? -_-'
mitsu_pl - 29-09-2011, 23:53

bo komu by się opłacała przekładka zwykłego 4g63? rozumiem VR-4, czy 4g63T o ile takowe by było, ale zwykłego wolnossaka? Zresztą w jednym był opis, że jest to auto przyprowadzone ze Szwajcarii ;)

Co do tych foteli, top fakt, na byle mocniejszym zakręcie można wypaść, dlatego ja się na zawsze nogami ratowałem :D

Hugo - 30-09-2011, 09:07

mitsu_pl napisał/a:
Co do tych foteli, top fakt, na byle mocniejszym zakręcie można wypaść, dlatego ja się na zawsze nogami ratowałem
Normalne w większości seryjnych japońskich aut.
k@rol - 03-10-2011, 16:57

co do foteli to mi chodzą po głowie te z EAx ale może ktoś kto woził się na takich i takich się wypowie jak jest z tym trzymaniem na zakrętach, słyszałem że te z EAx są mniej wygodne ale jak dla mnie wyglądają ładniej szczególnie że u mnie materiał już jest grubo "wysiedziany" i wygląda jak dla mnie mało zachęcająco :| (opcja bez skóry mnie interesuje)
Wszyc - 03-10-2011, 17:09

Jak dobrze pamiętam jeszcze pasują fotele z Eclipse 3generacji

[ Dodano: 06-10-2011, 06:04 ]
Mam dylemat dotyczący klatki bezpieczeństwa do galanta bo coraz poważniej nad tym myślę muszę przemyśleć projekt klatki bo niedługo będę robić nadkola przednie żywicą epoksydową i mam teraz taki dylemat bo bym najchętniej wyprowadził zastrzały klatki z kabiny do przednich nadkoli by dodatkowo wzmocnić auto muszę teraz przemyśleć sprawę bo jak już pojadę nadkola żywicą to się do nich już nic nie przyspawa :P

Muszę sprawdzić pierwsze co to czy da radę w ogóle to zrobić bo pompa sprzęgła i hamulcowa skutecznie to ogranicza :P jeżeli jednak nie uda się to pomyśle na 3 punkową rozpórką przednią górną łączącą nadkola z grodzią :roll: a na dole zepnę 4 punktową :roll:

Klatka lekka bardziej mająca zadanie wzmocnienie już leciwego samochodu by utrzymał przewidywany w przyszłości zastrzyk mocy :P

http://www.importtuner.co...n/photo_11.html

Coś takiego mi się widzi :P tylko u mnie by to pewnie znacznie gorzej wyszło z prostej przyczyny to evo pewnie robili najlepsi specjaliści w branży i spawali klatę jak widać z założonymi elementami wnętrza :P ja bym musiał wszystko zdjąć do zrobienia klatki a potem głowić się jak obić znów podsufitówke :roll:

[ Dodano: 07-10-2011, 11:21 ]
https://picasaweb.google.com/105781704047022229042/SummerCarsParty2011?authkey=Gv1sRgCKPH8JuFvcWK6AE#5656216800657842514

ooo znajomy Gal :P



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group