[92-96]Galant E5xA - Luźne rozmowy o naszych galantach 7 generacji
Motofreak - 15-09-2011, 15:05
k@rol napisał/a: | fajnie ale jak dla mnie to bardziej by mi pasowała ramka ala ferrari |
rzeczywiście ramka ferrari wygląda fajnie, ale do Gala by nie pasowała, lepsza ta z EVO
I obowiązkowo czarna deska co prawda ja mam brązową, ale w moim kolejnym e5xx musi być czarna + skóra
No i jeszcze zegary HC, a dałoby się zrobić coś takiego jak w Subaru, że najpierw zapalają się wskazówki, lecą do końca skali, wracają i wtedy zapalają się cyferki
Wszyc - 18-09-2011, 01:09
Motofreak napisał/a: | No i jeszcze zegary HC, a dałoby się zrobić coś takiego jak w Subaru, że najpierw zapalają się wskazówki, lecą do końca skali, wracają i wtedy zapalają się cyferki |
Ja mam zegary pełen custom własnej roboty jak skończę to pokaże prawie jak HC będą docelowo test wskaźników jest ale tylko na temp. wody i w przyszłości na wskaźniku ciśnienia oleju który też zmieściłem schludnie w zegary
jeszcze dorwać bym chciał to
http://www.club4g.com/ind...ch=194532;image
bo mam japońskie lusterka elektrycznie kładzione ale nie mam panelu sterowania nimi i jeszcze nie wiem czy silniczki żyją i taki panelik trzeba tez by przerobić bo występował tylko w japońskiej wersji z jednym przyciskiem przeciwmgielnych przednich bo tylnych u nich nie ma ale myślę że by wlazły te dwa przyciski z europejczyka do tego panelu w miejscu tego jednego przycisku
k@rol - 26-09-2011, 21:09
http://otomoto.pl/mitsubi...-C20632275.html
ktoś na forum pisał że klimatronika z EAx nie da się wcisnąc do E5 czy mi się wydaje?
chyba że takie vr4 miało taki wynalazek w środku...może mnie ktoś oświeci
jacek11 - 26-09-2011, 21:20
k@rol napisał/a: |
http://otomoto.pl/mitsubi...-C20632275.html
ktoś na forum pisał że klimatronika z EAx nie da się wcisnąc do E5 czy mi się wydaje?
chyba że takie vr4 miało taki wynalazek w środku...może mnie ktoś oświeci |
miało
robertdg - 26-09-2011, 21:21
k@rol napisał/a: | http://otomoto.pl/mitsubishi-galant-galant-twin-turbo-vr4-legnum-C20632275.html
ktoś na forum pisał że klimatronika z EAx nie da się wcisnąc do E5 czy mi się wydaje?
chyba że takie vr4 miało taki wynalazek w środku...może mnie ktoś oświeci | To nie jest climatronic od EA, brakuje mu jednego przycisku
k@rol - 26-09-2011, 21:25
ale namieszali z tymi panelami
areksz121 - 27-09-2011, 08:47
A swoją drogą to te modele szły na Europę? Czy to wozidło dostało swapa kierownicy/badź przekładkę na europejską budę? E74A jak dobrze rozkminiam?
Ja chcę to serducho
Wszyc - 27-09-2011, 13:20
Jedyny galant 4x4 jaki występował z kierownicą po lewej to E88A który był właśnie na rynki skandynawskie
E84A i E74A nigdy nie występowały z kierownicą po lewej stronie
Tak samo jak wszystkie inne galanty 7 generacji będące 4x4
czyli:
E72A 1.8 4x4
E75A 2.0 4G63 4x4
E74A w wersji wolnossącej czyli jak E54A tylko że 4x4
i E77A czyli 2.0TD 4x4
Wszystkie te modele nie występowały po za rynkiem japońskim nie wiem jak VR4 czy przypadkiem nie były oferowane też w Angli są jakieś plotki że była jakaś krótka seria E84A na rynek amerykański z kierownicą po lewej ale to puki co nie potwierdzona plota
Tak samo nie występowały u nas jeszcze 2 modele galanta takie jak
E53A czyli 1.8 V6 (135KM) i E54A VX-R ( 2.0 V6 Mivec-MD 200KM )
mitsu_pl - 29-09-2011, 23:31
Wszyc napisał/a: | Jedyny galant 4x4 jaki występował z kierownicą po lewej to E88A który był właśnie na rynki skandynawskie
E84A i E74A nigdy nie występowały z kierownicą po lewej stronie
Tak samo jak wszystkie inne galanty 7 generacji będące 4x4
czyli:
E72A 1.8 4x4
E75A 2.0 4G63 4x4
E74A w wersji wolnossącej czyli jak E54A tylko że 4x4
i E77A czyli 2.0TD 4x4
Wszystkie te modele nie występowały po za rynkiem japońskim nie wiem jak VR4 czy przypadkiem nie były oferowane też w Angli są jakieś plotki że była jakaś krótka seria E84A na rynek amerykański z kierownicą po lewej ale to puki co nie potwierdzona plota
Tak samo nie występowały u nas jeszcze 2 modele galanta takie jak
E53A czyli 1.8 V6 (135KM) i E54A VX-R ( 2.0 V6 Mivec-MD 200KM ) |
I tu się mylisz Krzysiu, model E75A występował na rynku europejskim, tylko tak samo rzadko jak i moje E38A, sam osobiście jeszcze ze 2-3 lata temu widziałem takowe na allegro z kierownicą po lewej stronie... Co do reszty nie wiem, nie widziałem i się nie wypowiadam...
szpala85 - 29-09-2011, 23:36
czy u was tez fotele w galach kiepsko trzymają na zakrętach ... dzisiaj jadąc mocniej wszedłem w zakręt i o mało nie wypadłem z fotela .... o ile pamiętam to w moim byłym Colcie C53A jakoś tak sam fotel mocniej trzymał na boki ..... czy to ja po prostu schudłem i latam po tej bryce jak worek
Wszyc - 29-09-2011, 23:37
a skąd Twoja pewność że nie przekładka? -_-'
mitsu_pl - 29-09-2011, 23:53
bo komu by się opłacała przekładka zwykłego 4g63? rozumiem VR-4, czy 4g63T o ile takowe by było, ale zwykłego wolnossaka? Zresztą w jednym był opis, że jest to auto przyprowadzone ze Szwajcarii
Co do tych foteli, top fakt, na byle mocniejszym zakręcie można wypaść, dlatego ja się na zawsze nogami ratowałem
Hugo - 30-09-2011, 09:07
mitsu_pl napisał/a: | Co do tych foteli, top fakt, na byle mocniejszym zakręcie można wypaść, dlatego ja się na zawsze nogami ratowałem | Normalne w większości seryjnych japońskich aut.
k@rol - 03-10-2011, 16:57
co do foteli to mi chodzą po głowie te z EAx ale może ktoś kto woził się na takich i takich się wypowie jak jest z tym trzymaniem na zakrętach, słyszałem że te z EAx są mniej wygodne ale jak dla mnie wyglądają ładniej szczególnie że u mnie materiał już jest grubo "wysiedziany" i wygląda jak dla mnie mało zachęcająco (opcja bez skóry mnie interesuje)
Wszyc - 03-10-2011, 17:09
Jak dobrze pamiętam jeszcze pasują fotele z Eclipse 3generacji
[ Dodano: 06-10-2011, 06:04 ]
Mam dylemat dotyczący klatki bezpieczeństwa do galanta bo coraz poważniej nad tym myślę muszę przemyśleć projekt klatki bo niedługo będę robić nadkola przednie żywicą epoksydową i mam teraz taki dylemat bo bym najchętniej wyprowadził zastrzały klatki z kabiny do przednich nadkoli by dodatkowo wzmocnić auto muszę teraz przemyśleć sprawę bo jak już pojadę nadkola żywicą to się do nich już nic nie przyspawa
Muszę sprawdzić pierwsze co to czy da radę w ogóle to zrobić bo pompa sprzęgła i hamulcowa skutecznie to ogranicza jeżeli jednak nie uda się to pomyśle na 3 punkową rozpórką przednią górną łączącą nadkola z grodzią a na dole zepnę 4 punktową
Klatka lekka bardziej mająca zadanie wzmocnienie już leciwego samochodu by utrzymał przewidywany w przyszłości zastrzyk mocy
http://www.importtuner.co...n/photo_11.html
Coś takiego mi się widzi tylko u mnie by to pewnie znacznie gorzej wyszło z prostej przyczyny to evo pewnie robili najlepsi specjaliści w branży i spawali klatę jak widać z założonymi elementami wnętrza ja bym musiał wszystko zdjąć do zrobienia klatki a potem głowić się jak obić znów podsufitówke
[ Dodano: 07-10-2011, 11:21 ]
https://picasaweb.google.com/105781704047022229042/SummerCarsParty2011?authkey=Gv1sRgCKPH8JuFvcWK6AE#5656216800657842514
ooo znajomy Gal
|
|
|