To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Galant VR4 E88A 92-96 - VR4 z Wrocławia na sprzedaż

Saqu - 26-03-2012, 22:22

będzie egzotyk :D
Wojciech Bogacz - 27-03-2012, 00:49

Saqu napisał/a:
będzie egzotyk :D


To już jest egzotyk hehe. Jeżeli już o zmianie silnika mowa to ja jedynie myślałem o 3,0 V6 z Sigmy, ale ten 2,0 TT to chyba lepiej by ciągnął.

Zasadniczo - cieszę się, że samochodzik trafił w dobre ręce.

Frost - 27-03-2012, 09:51

czy dobre to sie okaże :D w sobote bede oglądał i jeździł to wam powiem jakie wrażenia, może skręce jakiś filmik onBoard :)
Wojciech Bogacz - 27-03-2012, 13:07

Frost napisał/a:
czy dobre to sie okaże

Aha - a już sądziłem, że to ktoś miał na celu zadbanie o autko :)
Frost napisał/a:
w sobote bede oglądał i jeździł to wam powiem jakie wrażenia, może skręce jakiś filmik onBoard

Opisz koniecznie - filmik jakoś chyba nie da takiego jasnego wyobrażenia jak to jeździ, ale jak się da to nie chętnie obejrzę.

Darti - 02-04-2012, 17:37

Cześć

Nie wiem czy jest jakieś miejsce do przywitań więc witam się tutaj :)
Jestem nowym właścicielem Galanta, o którym tutaj mowa i widzę że wywołał on niezłą dyskusję ... o może napiszę o nim więcej.

Jest to galant z 94 (93 modelowo) po "na szybko" malowaniu na granatowo (wcześniej chyba też był granat) z przełożonym silnikiem 6a12tt (oryginalnie był 2,5 v6) i napędem na 4 , gazem i paroma gadżetami (chiński pilot centralnego i czujki cofania w lusterku, trzeszczące CB itp).
Długo się zastanawiałem czy kupić taki wynalazek bo i te dziwne gadżety i LPG i wysoka cena ... ale co tam, po to się pracuje żeby się bawić :D
Po zakupie pierwszą rzeczą była wymiana reduktora podtlenku LPG bo był założony od wollnossaka, wywaliłem jakieś namotane podgrzewacze do wody zamontowane na silikon, nawigację wmontowaną w licznik, podstawkę na telefon ...
Wymieniona już też została sonda lambda (error 11) i niedługo na pewno rozbiorę górę silnika bo trochę cieknie spod pokrywy zaworów i przy okazji wymienię rozrząd, świece itd
Dalej trzeba zadbać o trzeszczącą tapicerkę na drzwiach pasażera i półce z tyłu, amorki i sprężyny oraz doprowadzić lakier do porządku (lakiernicy się mocno spieszyli i oprócz paru zacieków zostały ślady po paście do polerki).
Auto jeździ ... i chyba tyle :) wcześniej jeździłem Calibrą 3.0 v6 i w porównaniu mocy jest mniej więcej tyle samo (Calibra lepiej ciągnie na dole a Galant > 3k obrotów).
Na trasie Galant trochę tańczy na koleinach i jest za miękki jak na mój gust -> stąd pomysł nowych sprężyn i amorków, przy wyprzedzaniu zachowuje się dobrze do 5,5 tys obrotów a powyżej trochę szarpie (świece, przewody), jest ciszej niż miałem w Calibrze a człowiek z wiekiem szuka spokoju, wyciszenia ... dlatego sąsiad mechanik już mnie namówił na tubę w bagażnik ;)
Jak wrócę z roboty to pokażę VIN

Nie mam jeszcze zdjęć Galanta, ale pokażę Wam Calibrę na dowód że o swoje auto lubię dbać (chce ktoś kupić ?? :twisted: )

przed:




w trakcie:




po:


Frost - 02-04-2012, 17:49

Darti ja tam sie do was wybieram i pewnie na dniach zajade :) W niedziele dzwoniłem do Sitka, ale chyba spał o 11 jeszcze :) Chętnie Ci doradze jak bedzie w czym :)
Darti - 02-04-2012, 18:19

W niedzielę trzeba było odpocząć bo w sobotę do 3-ciej była walka z sondą lambda u mnie + zegarek , mnie z reguły w Dobiegniewie nie ma, raz może dwa razy w miesiącu na weekend jestem.
VIN: JMBLNE88APZ000262

mitsu_pl - 03-04-2012, 00:13

"Powitujemy" :P nowego właściciela super furki :D
Dużo zdjęciów poprosimy ;) , zwłaszcza z pod maski :D
Z czasem możesz pomyśleć o założeniu tematu w dziale "Nasze miśki", jeżeli jest tak jak mówisz - dbasz "ponad przeciętnie o swoje auta" i będziesz miał chwilę czasu, to myślę, że zawsze będziemy mieli (my jako "miłośnicy E5" i nie tylko) coś ciekawego do poczytania ;)
Niech się sprawuje :D

Wszyc - 03-04-2012, 14:36

kurcze VR4 :P muszę się szybciej zbroić ze swoim bo mocniejsze galanty 7generacji się pojawiają na forum :P

Miło kolegę widzieć na forum :)

davyjohn - 07-04-2012, 18:34

Witamy, witamy :)
Ciekaw jestem parametrów z hamowni 8)

Darti - 15-04-2012, 22:47

znacie jakieś hamownie 4x4 w okolicach wrocławia albo gorzowa ?
edit:
znalazłem, http://www.ecuproject.pl/

Frost - 16-04-2012, 09:15

Darti w okolicy Gorzowa nie ma nic, najbliżej Poznań :) także dla Ciebie jednak najlepiej jechać we Wrocku na hamownie
Darti - 08-05-2012, 10:52

W długi weekend pogrzebaliśmy trochę przy Galancie i sporo tajemnic się wyjaśniło.
Na pewno silnikiem zarządza oryginalny komputer od 6g73 2,5 więc jest nieciekawie, na benzynce silnik jest praktycznie cały czas przelany i całe szczęście że auto ma LPG bo udało się uzyskać na komputerze od gazu w miarę normalne 14,7 AFR - ale wniosek jest że trzeba jak najszybciej ECU ogarnąć bo sterowania turbinami brak. Dostałem od poprzedniego właściciela oryginalny ECU z 6a12tt ale okazuje się, że nie podaje sygnału na 1,2 i 5 wtryskiwacz, zakupiłem wczoraj G-Reddie'go E-Manage to będzie temat do zabawy.
W czasie weekendu wymieniłem świece na Denso irydowe, kable zapłonowe NGK 7mm, uszczelki pod pokrywami, wszystkie oleje , nowy aku Panasonic (japońskie auto najlepiej działa z japońskimi częściami :D ) i auto zaczęło żyć i skrzynia już nie zgrzyta na synchronizatorach a masa z aku trafiła na właściwe miejsce - heh ktoś masę przykręcił między gumowe amortyzatory podstawki akumulatora . Przy okazji też wyszło że konsola była kilka razy zdejmowana a w niektórych miejscach ktoś pomylił śrubki - swoją drogą jakim cudem można pomylić śrubki w Mitsu ???
Niestety mam ciche podejrzenie że silnik ma swoje ostatnie dni :( powyżej 150 praktycznie nie przyspiesza (a może mi się po prostu wydaje ?), w ogóle wszystko było zalane silikonem, ehh nóż się otwiera :axe:
W każdym bądź razie szykuję się powoli na 6g72tt jak uda się calibrę sprzedać - wymienię w zasadzie tylko blok i dmuchawki a kompa zestroję na greddym.
A i poczytałem trochę w internecie że blok 6a12tt wielkością jest taki sam jak 6g72 ... prawda to ??
A fotki - pojadę dzisiaj umyć autko to kilka fotek w końcu strzelę :)

Wszyc - 08-05-2012, 13:04

skrzynia biegów od 6G12tt nie podejdzie pod 6G72tt

Ty mówisz że nie ma sterowania turbinami komp od 2,5 litra i mówisz że silnik może mieć dość :P ja nie wiem jakim cudem w ogóle to jeździ na takim zestawie :P

przy swapie na 6G72 masz tyle samo rzeczy do wymiany co ja jak bym wrzucał 6G72 do diesla ;) nawet nie wiem czy na łapy podejdzie ale może ;)

Frost - 08-05-2012, 13:19

tez sie dziwie ze to jezdzi wogole po takim swapie :-) Wg. mnie to idz do Sitkowego 3k wypnij mu Ecu i sprawdz czy dasz rade wpiac do siebie, jak tak to kupuj ecu z 3kgt tt i po klopocie ze sterowaniem. Co do blokow to sa takie same ale w moim galu i w 3kgt, co do 2,0v6 to blok a na pewno glowice sa mniejsze. Zrob cos tylko jeszcze jak Ci sie chce - sprawdz jak najszybciej panewki


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group