To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Colt CJO 1800 16V 140 KM GTI

FTOrek - 08-11-2011, 19:32

Odpalił bez problemów.Byliśmy zdziwieni ,że hydraulika nie klepie co jest typowe dla tych silników.Co trzeba jeszcze zrobić?.
Obniżyć i usztywnić budę.
Dać stabilizator na tył.
Większe tarcze na przód.
Panowie teraz to to auto jedzie.

FTOrek - 10-11-2011, 08:52

Wczoraj był dzień prawdy. Mivecjo-CJ5A na kresce-jak to mówi Kamil.
Zasuwałem jak wariat i mogę powiedzieć, że Mivecjo ma ładny tył.
1,2 lekki świst i po ptokach.Było wiadome,że taki będzie finał,ale ciekawość zwyciężyła.
Teraz czekam na zestawienie Eclipse-CJ5A.Myślę ,że ktoś tu nie ma szans. :lol: :lol:

harpagan - 10-11-2011, 09:24

FTOrek napisał/a:
Zasuwałem jak wariat i mogę powiedzieć, że Mivecjo ma ładny tył.
1,2 lekki świst i po ptokach.Było wiadome,że taki będzie finał,ale ciekawość zwyciężyła.

Duża różnica ? :)
Startowo CJ5A wcale nie powinien ustepowac bo przecież trochę lżejszy i pewnie łatwiej o trakcję

Oby zeżarł klipsa :)

Xsystoff - 10-11-2011, 09:28

Wynik do przewidzenia, mocowo to jednak jest spora roznica :) Mivecjo to i mnie powinien zjesc od 3 biegu, bo na pierwszych 2 moge sie bronic jeszcze masa ;)
FTOrek - 10-11-2011, 09:43

Na pierwszych 2 biegach Mivecjo uciekł o długość auta.Kierowca o lepszej technice jazdy zmniejszyłby różnice odległości.Póżniej to i technika już nie pomoże.
mystek - 10-11-2011, 10:15

wynik to był raczej pewniak, natomiast nie zmienia to wciąż faktu, że to 2 najszybsze CJtki w Polsce i obie robią robotę :)
harpagan - 10-11-2011, 10:19

mystek napisał/a:
wynik to był raczej pewniak, natomiast nie zmienia to wciąż faktu, że to 2 najszybsze CJtki w Polsce i obie robią robotę :)

Teraz należy oczekiwać na galowe 2.5 V6 jako trzeciego nietypa

mystek - 10-11-2011, 10:33

Tu już ingerencja w łapy dochodzi i półosie z tego co wiem, nie wiem czy ktoś się podejmie, imo lepiej polować już w to 2.0MIVEC ewentualnie 1.8GDI, jak zrobił jeden user MM, którego ksywki nie mogę nigdy zapamiętać;P
_Slawek_ - 10-11-2011, 10:44

FTOrek napisał/a:
Na pierwszych 2 biegach Mivecjo uciekł o długość auta.Kierowca o lepszej technice jazdy zmniejszyłby różnice odległości.Póżniej to i technika już nie pomoże.

Ale chyba jak wrzucasz 3-ke to Mivecjo dopiero się zaczyna rozkręcać na 2 biegu? Bo na 2-ce ciągnie pewnie 130-140km/h?
A co by się dopiero działo gdyby Mivecjo był w manualu :rolleyes:

Rafal_Szczecin - 10-11-2011, 10:46

Panowie, FTO 2,0 Mivec na automacie 200km robie galem :) , tylko pytanie, w jakim stanie jest FTO ...


co by ni bylo, bardzo gratuluje swapow, jestescie mistrzami :)

FTOrek - 10-11-2011, 11:34

Harpagan-Nasza zasada to zero ingerencji w konstrukcję auta.Spawamy jedynie wydech ,gdy nie uda się dopasować oryginału.
Sławek-Mivecjo widziałeś i słyszałeś.Czas obejrzeć CJ5A.Zapraszam.
Jeśli idzie o swapy nie mówimy stop,chociaż w domu robi się coraz ciaśniej.
Teraz czas na Eclipse.

Xsystoff - 10-11-2011, 12:48

Rafal_Szczecin napisał/a:
Panowie, FTO 2,0 Mivec na automacie 200km robie galem :) , tylko pytanie, w jakim stanie jest FTO ...

CJ0 1.6 jest 200kg lzejsze niz FTO Mivec, nawet dokladajac na silnik i inne graty kilkadziesiat kilo to dalej jest przewaga conajmniej 150kg ;) Mysle, ze raczej Gal nie podola Mivecjo. Sprawdzimy Gala z moim C59A ;)

Rafal_Szczecin napisał/a:

co by ni bylo, bardzo gratuluje swapow, jestescie mistrzami :)

Dokladnie, szacunek. Sam wiem ile sie trzeba narzezbic :-X :-X :-X


Eclipse jest ciezki, dopiero grzebniete 4g63T napedza ta bude jakos sensownie i to raczej grzebniete mocniej niz sam soft ;)

harpagan - 10-11-2011, 20:29

Cytat:
Harpagan-Nasza zasada to zero ingerencji w konstrukcję auta.Spawamy jedynie wydech ,gdy nie uda się dopasować oryginału.

Robiliście jakieś rozeznanie w tym temacie ?
4G63 też miało nie wejść do CAx bez rzeźby, a okazuję się że nie pasującą łapę/poduszkę można dobrać od evo ...
O ile dobrze pamiętam to ktoś podrzucał informację, że pod 6A13 idzie podpiąć skrzynie od cejotkowego 1.3 co powinno rozwiązać temat 3 poduszek i półosiek.
Rzucam temat z ciekawości w ramach rozszerzenia wiedzy, ale w związku z tym, że te silniki dobrze znoszą gaz to o ile taki swap wykonalny jest bez większej rzeźby to jest to ciekawy pomysł na połączenie przyzwoicie jeżdzącej małej popiardółki z ekonomią.

rosomak1983 - 10-11-2011, 21:15

harpagan napisał/a:
a okazuję się że nie pasującą łapę/poduszkę można dobrać od evo ...

a ja mówie ze nie tylko jak sprawdze i sie potwierdzi dam znac :P

Wszyc - 11-11-2011, 02:51

Eclipse to wolnossący GS? :P jeżeli tak to nie rób jaj Eclipse GS to ma problem z Coltem 1.3 :P a nawet jak to GSX czy GST to nie wiem czy podoła :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group