To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - srebrny Mclaren

kartomaniak gti - 13-11-2011, 20:42

londolut napisał/a:
ty łyknąłeś graty z GTi od pyjte
tak jakos wyszło :P
mkm - 13-11-2011, 21:03

Wziąłeś całość czy części?
kartomaniak gti - 14-11-2011, 07:36

tylko to co na fotach
kartomaniak gti - 14-11-2011, 16:14

małe odchudzanie


pyjte - 20-11-2011, 16:59

rosomak1983 napisał/a:
to Pytje rozwalił tego colta dzitaja ???


Nie to nie ja

Cytat:
Jogurt, ale wiesz ze ktos go rozwalił Widocznie w nie za dobre rece trafił...


Cóż, nie prowadziłem interview przed sprzedażą. Przyjechał klekotem TDI zapłacił i pojechał. Kilka "znawców" (pewnie forumowych, coltmaniakowych itd.) dzwoniło. Chyba chcieli kupić auto za 2000 zł, dodatkowo sugerując że wymiana rozrządu kosztuje 1600zł :lol: . Czerwien też niezliczoną ilość razy wsiadał do pociągu i jechał po auto, ale nigdy go nie zastałem na stacji, chociaż szukałem :mrgreen: .

BTW. Silnik masz w super kondycji, zmień uszczelki bo gdzie niegdzie się pocił no i rozrząd. Nie wiem czy nowy właściel ogarnoł obroty (pewnie nie bo szybko strzelił dzwona). Według mojej diagnozy padniety jest TPS. Chociaż jak podmienisz to się dowiesz. Skrzynia też jest w dobrym stanie. A jak założysz wydech nakręć jakiś filmik :twisted: - zobaczymy czy tak samo świszczy.

Serce mi się krajało, chciałem go odkupić ze szrotu za 1500, ale zwyciężył rozsądek. Zresztą mam inne plany co do auta do zabawy 8) . Cieszę się ze część auta trafiło do Ciebie.

kartomaniak gti - 20-11-2011, 17:37

pyjte napisał/a:
Silnik masz w super kondycji
ciśnienie po 12 atm więc mogłoby być lepiej, poza tym przy strzale oberwała łapa od mocowania i nie wiem czy da sie to uratować
kartomaniak gti - 23-11-2011, 19:37

rozglądam się za zawiasem do colta.... i moją uwage przykuły amory z EVO IV+ i tak myślę czy dużo jest roboty przy adaptacji takiego zestawu
kartomaniak gti - 24-11-2011, 14:03

środek wypruty



zastanawia mnie ten szyber... ktoś go sobie załozył czy co ? przeciez fabryka nie
zostawia tak wyciętej lipy

Andrew - 24-11-2011, 15:20

kartomaniak gti napisał/a:
zastanawia mnie ten szyber... ktoś go sobie załozył czy co ? przeciez fabryka nie
zostawia tak wyciętej lipy

Nie jest to oryginalnie wstawiony szyber przez fabrykę :wink:
Ktoś się uczył szlifierką wycinać chyba...

Xsystoff - 24-11-2011, 15:52

kartomaniak gti napisał/a:

zastanawia mnie ten szyber... ktoś go sobie załozył czy co ? przeciez fabryka nie
zostawia tak wyciętej lipy

Taka byla moda w latach `90, jak nie bylo klimty to niemiaszki szyberdachy montowaly. Moj tez ma identyko wyciety szyber, auto z `91, a na plastikach szyberdachu `94 :/ to mnie uszczesliwili teraz tylko przeszkadza :evil:

kartomaniak gti - 30-11-2011, 17:08

prace trwają, najgorsze to skrobanie więc pomagam sobie palnikiem :)




jak już uporam sie ze środkiem i ogołocam komorę silnika :P

rosomak1983 - 30-11-2011, 23:34

ale po co zdzierasz uszczelnienia ??? :shock:
kartomaniak gti - 01-12-2011, 12:20

rosomak1983 napisał/a:
po co zdzierasz
trzeba pozbyć sie całkowicie konserwacji na zgrzewach blach żeby to potem obspawać :wink:
kartomaniak gti - 08-12-2011, 18:05

po pozbyciu sie konserwacji trzeba dokładnie wyszlifować żeby mig dobrze "złapał"



mkm - 11-12-2011, 17:28

kartomaniak gti, Ty uważaj, żebys tym "migiem" go bardziej nie osłabił zamiast wzmocnić :wink:
Rozejrzyj sie za profilami z jakiegoś dostawczaka. Czasem sprytnie wspawany kątowniczek lub inny profil bardziej usztywnia niż obspawanie wszystkich fabrycznych zgrzewów. :wink:
Bardziej sie skup na podłodze od strony zewnętrznej, bo tam masz więcej punktow odpowiedzialnych za sztywność :wink:
Kilelichy podwójne czy tylko zgrzewy?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group