To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Colt - Ogólne - Stozek!!! i przyspieszenie!!!!

Anonymous - 01-12-2006, 15:04

cns80 napisał/a:

NIE WIERZĘ W STOŻKI !


nikt nie wierzy oprocz kleju :D

Kleju - 01-12-2006, 17:04

Ok ok ok to moze zaloze nowy temat pt: "kto wierzy w stozki" :) nie wiem co mam juz piac i znowu powtarzac ale ja nie mowie ze stozek mi dal +30KM pisalem ze nie widac roznicy jak sie jedzie! Ale okej bede dalej sledzil posty!!!! Ale najwczesniej napisze w poniedzialek bo mnie nie bedzie! Nie zebym sie bal czy cos :lol:
Anonymous - 01-12-2006, 22:09

cns80 napisał/a:
IE WIERZĘ W STOŻKI !

To uwierz. To ze colt to du powoz a nie auto sportowe nie oznacza ze na inne auta to nie dziala. Zreszta otworz sobie link, ktory wczesniej podalem.
To juz nawet slowo du powoz jest cenzurowane?? :lol:

Anonymous - 01-12-2006, 22:34

on powiedzial w stozki, a nie w doloty ze stozkiem a to wielka roznica :idea:
Anonymous - 01-12-2006, 22:59

Napisal ze nie wierzy w sozki. Nie wazne czy sa na fabrycznym czy na nie fabrycznym dolocie.
Anonymous - 05-12-2006, 19:57

Kleju!!! Ja bym chcial ten twoj poprzedni zapchany filtr na którym mialeś 8,5sek do 100! Przeciez jak go przeczyszcze to powinienem zejsc do 6 sek! :-)
Kleju - 05-12-2006, 22:42

bbmac napisał/a:
Kleju!!! Ja bym chcial ten twoj poprzedni zapchany filtr na którym mialeś 8,5sek do 100! Przeciez jak go przeczyszcze to powinienem zejsc do 6 sek! :-)


hahaha no napewno zejdziesz!!! Tak on byl juz tak zapchany ze nawet przegrod nie bylo widac!!!! Mowie Ci raz bys przedmuchal juz bys mial sek mniej i tak dalej!!!! Ale jakis jasnowidz z Ciebie nie widzac filtra wiesz juz ze byl zapchany...

Anonymous - 05-12-2006, 22:48

jezdzijcie bez filtra bedzie 5 sek do 100 :mrgreen:
tomusn - 05-12-2006, 22:52

bbmac, fakty, a nie osobiste wycieczki :!:

witaj na forum


proszę o jakiekolwiek wyliczenie z Gtecha (czy czegoś innego), jakiś wydruk danych, pomiary drogi, czasu, prędkości... i tego co jeszcze się mierzy oraz określenie błędów pomiarów.
metoda dowolna może być różniczka zupełna, lub jakieś odchylenie standardowe oraz określenie przedziału ufności dla prawdopodobieństwa 0.95.
odpowiedzi mailem, kolokwium w piątek :D

Kleju - 06-12-2006, 00:54

ok:-) tak tylko zamieszcze to zdjecie! mialem wkleic wczesniej ale tak od razu mnie zjechaliscie ze hoho... :roll:

czarnuch23 - 06-12-2006, 05:29

Patrzac na te wymniki ktore tu padaja to ja chyba jednak mam 1,3 a ne 1,6 bo moj przy dobrym trafieniu moze 10 ma do 100 a tu padaja czasy osiagane jak w 1,8....
czyli znowu dalem ciala przy kupnie samochodu:> kupilem wolniejszy niz wszyscy inni maja:(

Kleju powiedz mi jak to mozliwe ze 1,6 osiagnal czas niewiele gorszy od 1,8 GTi rozumiem ze kupno samochodu i zachwyt nim w pierwszej fazie posiadania nie zna granic... ale na zdrowy rozsadek po co robili by wersje GTi ktora byla by raptem o 0,5 s szybsza od 1,6? mogli przecierz dokleic zamiast GLXi GTi jak to ma sie w Peugeot 205 GTi ktory ma silnik 1,6 16V i nominalnie 115KM czyli teoretycznie to co ja i ty w Colcie?

Kiedys W Top Gear byl motyw z robieniem Mitsubishi(model nie podam nie pamietam) efekt byl prosty padaka z silnika i wnioski: Miski sa tak dobre jak powinny byc i ingerencja w nie tylko zaburza rownowage.
Polecam poszukanie (i lekturę) posta o wydechu i o dolocie tam pieknie jest napisane (wraz ze wzorami) to co chlopaki probuja przetlumaczyc Dolot i wydech sa liczone pod dany silnik wymiana czegokolwiek na inne bez "pomyslunku" przynosi tylko ujemne korzysci watpie zeby nawet kupujac super stozek dalo sie trafic w parametry silnika i nie zachwiac tej delikatnej rownowagi ktora tak potrzebna jest przy pracy sinika.
Sam twierdzilem ze da sie wszystko zrobic póki nie zobaczylem jak wyglada silnik w colciekonstrukcja tutaj jest zbyt zaawansowana by zmieniajac jeden element szukac zyskow
*po raz kolejny slowa poprzednikow moze i stozek pomaga ale przy zmanie calego dolotu i wydechu a i przy okazji dlubnieciu silnika *
tyle chyba chcialem dorzucic od siebie jako osoby ktora dlubala 1.4 Uno i osiagnela przyrost mocy o 20 koni a boi sie dlubac Miska

cns80 - 06-12-2006, 07:54

dylson napisał/a:
cns80 napisał/a:
IE WIERZĘ W STOŻKI !

To uwierz. To ze colt to du powoz a nie auto sportowe nie oznacza ze na inne auta to nie dziala. Zreszta otworz sobie link, ktory wczesniej podalem.

Czy my tu rozmawiamy o stożku fabrycznym obliczonym pod fabrycznie skonstruowany dolot :?:
Zastanów się najpierw o czym jest dyskusja.

To że szerzej gębę otworzę nie oznacza że będę sr..ł szybciej. Dolot, silnik i wydech to jeden organizm. Dłubanie w zębach nie leczy hemoroidów :lol:

Chcesz profesjonalny tunning to zrób zimny dolot z chwytem powyżej kabiny i wydech uwzględniając długość rury i ilość oraz kąty zagięć rury, dobierz średnicę uwzględniając prędkość przepływu spalin i wydajność silnika, a potem zakuj silnik.
Taki stożek jak tu opisywany (nawet nie wiem jak drogi i profesjonalny) bez reszty przeróbek nadaje się jako wkład filtracyjny do szybkowaru lub ekspresu do kawy :wink: .

Anonymous - 06-12-2006, 07:55

Przeciez w calej dyskusji nie chodzi o wynik z G-kłamtecha bo jak wiadomo to jest urzadzenie, ktorym mozna conajwyzej zmierzyc predkosc spadajacej kupy do klozetu.
Chodzi jedynie o jak tutaj ktos ladnie powiedzial "dysonans pozakupowy".
Ludzki mozg jest niewyobrazalnym chochlikiem i wbrew swojej woli czasami chorujemy bo o tym myslimy.
Co za problem osiagnac czas o 0,3s lepszy poprzez 100 roznych czynnikow.

Dont feed the troll.

Kleju - 06-12-2006, 10:09

ok ok zaraz pojade zmierzyc czas stoperem! mam chwile czasu przed zajeciami a do tego jest ladna pogoda!!! wiec o 16 dam wyniki!


Ok bylem 8 pomiarow stoperem (100% dokladnosci bo ktos wczesniej pisalem ze stoperem sie to mierzy i nie mozna sie pomylic:-)) i wyszly czasy rzedu najgorszy 8.9s najlepszy 8.4s!!! No ale pewnie i tak sa oszukane wiec... :lol:

cns80 - 06-12-2006, 18:06

Tak z ciekawości zapytam:
Jaki dokładnie masz rozmiar opon i średnicę felgi ???



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group