To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Lancer jeszcze 1.6, ale już prawie 2.0 by Piotras88

rosomak1983 - 11-01-2012, 23:06

Piotras88 napisał/a:
rosomak1983 jak wygląda sytuacja z półosiami, wytrzymują te lancerowskie?

no raczej wytrzymuja, ja chyba zalozylem z protona... juz sam nie wiem :wink:
Ale chlopakom co swapowali 1.8 Gti wytrzymuja wiec i tutaj powinny.

Piotras88 - 11-01-2012, 23:41

rosomak1983 napisał/a:
Piotras88 napisał/a:
rosomak1983 ma ten z Evo IV, muszę się dowiedzieć ile kosztuje, nie chcę naprawdę, żeby był za głośny.

no to nie kupuj :lol: :lol: :lol: Moj swiszczy, a powyzej 3 tys ryczy :P
Moge Ci filmik nagrac, wielu ludziom sie podoba choc twierdza ze to dzwiek silnika mi sie wydaje ze bardziej wydechu...


Lancer jest niestety wielozadaniowy, musi latać w trasy, więc by mnie zamęczył. A jako, że jestem trochę tancerzem lubię słuchać muzyki, w czym może mi ten tłumik wybitnie przeszkadzać :D
Jak miałem 2 samochody (lancer + skoda 120) to skodzianka była po swapie i miała własnoręcznie zrobiony tłumik, więc wiem, co to znaczy :twisted:
Teraz lancer ma służyć jako zabawka, jako samochód rodzinny, dupowóz i nie wiadomo jeszcze co, więc muszę pójść na kompromis...
Filmik chętnie obejrzę ;)

Tylko co w takim razie polecacie na tył?

rosomak1983 napisał/a:
iotras88 napisał/a:
Z tego wynika, że silnik od eclipsa będę musiał wkładać oddzielnie i skrzynię oddzielnie.

oj niewygodnie bedzie potem nakładac ta skrzynie na silnik. Od góry powinien wejsc bez problemu albo odkrec co nieco i wsadz dolem,


wygląda na większy, a stary nie chciał górą wyjść :/ chyba, że odkręcę kompresor klimy i wejdzie górą...

Cytat:

Piotras88 napisał/a:
rosomak1983 jak wygląda sytuacja z półosiami, wytrzymują te lancerowskie?

no raczej wytrzymuja, ja chyba zalozylem z protona... juz sam nie wiem :wink:
Ale chlopakom co swapowali 1.8 Gti wytrzymuja wiec i tutaj powinny.


1.8 od GTi to będzie prawie to samo, więc już się nie martwię. A z ciekawości, podeszłyby mi te półosie, jakbym wkładał oryginalna skrzynię od eclipsa?

rosomak1983 - 12-01-2012, 01:11

Piotras88 napisał/a:
Tylko co w takim razie polecacie na tył?

ori z eclipse albo lancera GTi :P
Piotras88 napisał/a:
jako zabawka, jako samochód rodzinny, dupowóz i nie wiadomo jeszcze co

cały lancer czyz to nie jest najwspanialsze auto na ziemi :P :P :P
Piotras88 napisał/a:
wygląda na większy, a stary nie chciał górą wyjść :/ chyba, że odkręcę kompresor klimy i wejdzie górą...

no cóz ja nie mam klimy... ale wymowalismy 1,6 ze skrzynia góra bez problemów. :wink: 1.8 takze góra był pare razy wyciagany :roll: :P
Piotras88 napisał/a:
A z ciekawości, podeszłyby mi te półosie, jakbym wkładał oryginalna skrzynię od eclipsa?

hmmm raczej tak. Tj podeszły by z 1.6 (z eclipse albsolutnie nie)
Piotras88 napisał/a:
lubię słuchać muzyki,

wiec po co kombinowac z tłumikiem kup mocniejsze głosniki :lol: :lol: :lol:

Piotras88 - 12-01-2012, 09:46

rosomak1983 napisał/a:
Piotras88 napisał/a:
Tylko co w takim razie polecacie na tył?

ori z eclipse albo lancera GTi :P


No to tak będę szukał. Tylko jeszcze nie wiem, gdzie w warszawie można dostać tłumik w miarę rozsądnej cenie.

rosomak1983 napisał/a:
Piotras88 napisał/a:
jako zabawka, jako samochód rodzinny, dupowóz i nie wiadomo jeszcze co

cały lancer czyz to nie jest najwspanialsze auto na ziemi :P :P :P


Dokładnie :) 5 osób nad może jedzie, samemu można polatać ostro po ciasnych zakrętach i nie wiem, co jeszcze. Jedyne, do czego mógłbym się przyczepić to wnętrze.

rosomak1983 napisał/a:
Piotras88 napisał/a:
wygląda na większy, a stary nie chciał górą wyjść :/ chyba, że odkręcę kompresor klimy i wejdzie górą...

no cóz ja nie mam klimy... ale wymowalismy 1,6 ze skrzynia góra bez problemów. :wink: 1.8 takze góra był pare razy wyciagany :roll: :P


no właśnie, gdyby nie kompresor klimy, to by bezproblemowo wyszedł.

Hubeeert - 12-01-2012, 10:50

Piotras88 napisał/a:
A na koniec jeszcze jedno pytanko. Seryjna zawiecha z przodu wytrzyma takie obciążenie, silnik od Eclipsa jest sporo cięższy jednak...

Mała wskazówka - zarówno Colt C5 jak i Galant E3 w wersji GTi miały montowane dokładnie te same elementy co wersja z dużo cięższym silnikiem diesla. Łącznie ze stabilizatorem.
Poszukaj kogoś z dostępem do CAPSa i niech to sprawdzi.

Piotras88 - 12-01-2012, 15:15

Hubeeert napisał/a:
Piotras88 napisał/a:
A na koniec jeszcze jedno pytanko. Seryjna zawiecha z przodu wytrzyma takie obciążenie, silnik od Eclipsa jest sporo cięższy jednak...

Mała wskazówka - zarówno Colt C5 jak i Galant E3 w wersji GTi miały montowane dokładnie te same elementy co wersja z dużo cięższym silnikiem diesla. Łącznie ze stabilizatorem.
Poszukaj kogoś z dostępem do CAPSa i niech to sprawdzi.


Bardzo możliwe, to jest też do sprawdzenia zapewne w katalogu inter cars-u.
Sprawdziłem różnicę między CB0 1.6 i 1.8 GTi i rzeczywiście, tak jak pisał rosomak1983 różnią się, czyli można wstawić mocniejsze.
Na razie zostawię tak jak jest, bo muszę zbierać pieniądze na przerobienie instalacji gazowej. A jak stara konfiguracja wytrzyma, to zostaje na stałe.

rosomak1983 - 12-01-2012, 16:03

Piotras88 napisał/a:
Jedyne, do czego mógłbym się przyczepić to wnętrze.

pokazuj, bo ja moim jestem zachwycony :D
Piotras88 napisał/a:
gdzie w warszawie można dostać tłumik w miarę rozsądnej cenie.

z eclipsa jakis mam :wink: powinien wejsc tylko wiadome ze trzeba zrobic przeróbki. Jesli nowy to kupuj z lancera GTi tylko ciekawe czy dostepny.

Piotras88 - 12-01-2012, 17:17

rosomak1983 napisał/a:
Piotras88 napisał/a:
Jedyne, do czego mógłbym się przyczepić to wnętrze.

pokazuj, bo ja moim jestem zachwycony :D


No ja mam serię totalną, poza wyłamaniem klapki w podłokietniku i wstawieniem CB w miejsce po schowku w tunelu centralnym, przy radiu nic nie zmieniałem :D

rosomak1983 napisał/a:
Piotras88 napisał/a:
gdzie w warszawie można dostać tłumik w miarę rozsądnej cenie.
z eclipsa jakis mam :wink: powinien wejsc tylko wiadome ze trzeba zrobic przeróbki. Jesli nowy to kupuj z lancera GTi tylko ciekawe czy dostepny.

Co do tłumika z Gti to widzę, że nie widzę :/ Może powinienem iść do tłumikarza, żeby mi sprawdził w katalogu, czy jest i ewentualnie ściągnął...
W jakim stanie masz ten tłumik eclipsowy?

Saqu - 12-01-2012, 18:00

albo używkę jakąś poszukać na allegro ;) , tylko wtedy trochę loteria jak ze stanem..
Piotras88 - 12-01-2012, 18:33

Saqu napisał/a:
albo używkę jakąś poszukać na allegro ;) , tylko wtedy trochę loteria jak ze stanem..


Do Lancera GTi to w ogóle nic nie ma :D
Jedna rzecz mi nie pasuje... Mówiąc o lancerze GTi myślimy o budzie CB0? Bo czegoś takiego w ogóle nie znalazłem, colty GTi były CA0.
Lancer GTi na stronie z tłumikami występuje w wersji C68A i do tego jak dla mnie dziwny przedział czasu produkcji...
http://www.iparts.pl/auto...315-100314.html

rosomak1983 - 12-01-2012, 19:54

Były CB5A czyli lancery GTi nawet na forum ma Ja_good. Lata to 92-96
Piotras88 - 16-01-2012, 16:52

rosomak1983 napisał/a:
Były CB5A czyli lancery GTi nawet na forum ma Ja_good. Lata to 92-96


Może i były, ale nic do nich nie można dostać :(

Pytam ciągle o zegary od GTi i nikt nic nie widział, nikt nic nie słyszał...
Może rzeczywiście, jak pisał Macieekg da się zrobić jakąś hybrydę zegarów...

Prace zwalniają, bo koniec semestru i muszę trochę nad książkami i komputerem posiedzieć :/
W tym tygodniu ma mi kolega połączyć silnik ze skrzynią.

Piotras88 - 21-02-2012, 17:17

Zrobiło się cieplej, więc wróciłem do prac przy Lancerze, a tu same niemiłe niespodzianki :(

rosomak1983 powiedział, że u Niego siedzi skrzynia od 1.6, a silnik z zamachem i sprzęgłem od 2.0.
Dzisiaj chciałem to spasować, okazało się, że w żaden sposób nic do siebie nie pasuje, zamach od 2.0. ma średnicę 280 mm, a wewnętrzna średnica skrzyni to 275 mm, średnica zamachu od 1.6 to 270 mm.
rosomak1983 ma 6 bolt, ja mam 7, może dlatego zamach jest inny i u mnie nie da rady tego spasować.
Stary zamach też nie podejdzie, bo bo inaczej jest rozwiązane mocowanie do silnika, nie pasuje też na niego docisk z 2.0.
Skrzynia 1.6 jako taka pasuje do silnika 2.0.

Pytanie do Was, czy macie pomysł, jak rozwiązać ten problem? Jest jakiś zamach, który połączy skrzynie 1.6 z tarczą sprzęgła i dociskiem 2.0? Może coś od diesla?

Może powinienem wziąć po prostu cały zestaw z 2.0 (silnik + skrzynia) i przerabiać łapy od skrzyni? Skrzynię 2.0 mam...

rosomak1983 - 21-02-2012, 21:04

Piotras88 napisał/a:
rosomak1983 powiedział, że u Niego siedzi skrzynia od 1.6, a silnik z zamachem i sprzęgłem od 2.0.
Dzisiaj chciałem to spasować, okazało się, że w żaden sposób nic do siebie nie pasuje, zamach od 2.0. ma średnicę 280 mm, a wewnętrzna średnica skrzyni to 275 mm, średnica zamachu od 1.6 to 270 mm.

u mnie na 100% skrzynia z 1.6 pasuje na silnik 6 bolt zamach z 4x4 NA...

Xsystoff - 21-02-2012, 21:51

Z tego co pamietam, to niestety 7 bolt mial wlasnie inny zamach...


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group