Carisma - Techniczne - sworzeń wahacza
plecho1 - 17-06-2016, 14:06
Ten sworzeń powinien pasować, wersja z czpieniem z gwintem była stosowana w Carismie I jak u Ciebie. W Carismie II sworzeń jest inny i zamiennie nie pasują.
Ziemba. - 16-12-2016, 22:00
Sworznie w Cari I są wkręcane? Nie będę musiał zdejmować wahaczy do ich wymiany? Czy trzeba go jednak wprasować?
Hugo - 16-12-2016, 22:03
Ziemba. napisał/a: | Sworznie w Cari I są wkręcane? Nie będę musiał zdejmować wahaczy do ich wymiany? Czy trzeba go jednak wprasować? | Źle to zrozumiałeś. Oba typy sworzni wahaczy występujących w Carismach trzeba wprasowywać w wahacz. Są różne sposoby mocowania sworzni w zwrotnicach, jeden sworzeń posiada stożek i jest dokręcany nakrętką od góry, drugi typ po lifcie nie ma stożka tylko wałek z nacięciem i jest blokowany w zwrotnicy poprzeczną śrubą.
Przedliftowy:
http://allegro.pl/sworzen...6636924196.html
Poliftowy:
http://allegro.pl/sworzen...4952305623.html
plecho1 - 16-12-2016, 22:13
Wahacz i tak będziesz musiał wyjąć ale w Carismie robi się to w kilka minut jeśli oczywiście szybko pójdzie wypięcie sworznia wahacza ze zwrotnicy.
remi - 16-12-2016, 23:39
Z tego co pamiętam, to po wprasowaniu zabezpiecza się go od góry segerem...no ja tak miałem.
Ziemba. - 17-12-2016, 13:29
Upewnię się - po złożeniu wszystko dokręcać "na kołach".
Ze sworzni to tylko Lemforder, Feli Bilstein oraz Delphi trzymają poziom czy jest jeszcze coś wartego uwagi?
Hugo - 17-12-2016, 20:16
Ziemba. napisał/a: | Ze sworzni to tylko Lemforder, Feli Bilstein oraz Delphi trzymają poziom czy jest jeszcze coś wartego uwagi? | delphi to śmieć. Oprócz wcześniej wymienionych polecam sworznie firmy rts. remi napisał/a: | Z tego co pamiętam, to po wprasowaniu zabezpiecza się go od góry segerem...no ja tak miałem. | Zgadza się.
|
|
|