To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - sworzeń wahacza

plecho1 - 17-06-2016, 14:06

Ten sworzeń powinien pasować, wersja z czpieniem z gwintem była stosowana w Carismie I jak u Ciebie. W Carismie II sworzeń jest inny i zamiennie nie pasują.
Ziemba. - 16-12-2016, 22:00

Sworznie w Cari I są wkręcane? Nie będę musiał zdejmować wahaczy do ich wymiany? Czy trzeba go jednak wprasować?
Hugo - 16-12-2016, 22:03

Ziemba. napisał/a:
Sworznie w Cari I są wkręcane? Nie będę musiał zdejmować wahaczy do ich wymiany? Czy trzeba go jednak wprasować?
Źle to zrozumiałeś. Oba typy sworzni wahaczy występujących w Carismach trzeba wprasowywać w wahacz. Są różne sposoby mocowania sworzni w zwrotnicach, jeden sworzeń posiada stożek i jest dokręcany nakrętką od góry, drugi typ po lifcie nie ma stożka tylko wałek z nacięciem i jest blokowany w zwrotnicy poprzeczną śrubą.

Przedliftowy:
http://allegro.pl/sworzen...6636924196.html

Poliftowy:
http://allegro.pl/sworzen...4952305623.html

plecho1 - 16-12-2016, 22:13

Wahacz i tak będziesz musiał wyjąć ale w Carismie robi się to w kilka minut jeśli oczywiście szybko pójdzie wypięcie sworznia wahacza ze zwrotnicy.
remi - 16-12-2016, 23:39

Z tego co pamiętam, to po wprasowaniu zabezpiecza się go od góry segerem...no ja tak miałem.
Ziemba. - 17-12-2016, 13:29

Upewnię się - po złożeniu wszystko dokręcać "na kołach".

Ze sworzni to tylko Lemforder, Feli Bilstein oraz Delphi trzymają poziom czy jest jeszcze coś wartego uwagi?

Hugo - 17-12-2016, 20:16

Ziemba. napisał/a:
Ze sworzni to tylko Lemforder, Feli Bilstein oraz Delphi trzymają poziom czy jest jeszcze coś wartego uwagi?
delphi to śmieć. Oprócz wcześniej wymienionych polecam sworznie firmy rts.
remi napisał/a:
Z tego co pamiętam, to po wprasowaniu zabezpiecza się go od góry segerem...no ja tak miałem.
Zgadza się.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group