Nasze Miśki - Galant EA2A '97 by arturj123
arturj123 - 15-09-2012, 18:58
W ostatnim czasie denerwuje mnie pojedyncze stuk przy ruszaniu autem, głównie przy skręconych kołach.
To co wykluczam:
- nowe łączniki stabilizatora, dolny prosty (on nie stuka)
Sworzeń wahacza górnego jest luźny, nie jestem pewien ale czy on powinien być sztywny i nie dać się łatwo wyginać? (w tej chwili poruszam sobie w każdą stronę i bez problemu zrobię stuk). Z obu stron jest podobnie. Od tego zacząć?
Tomek - 15-09-2012, 18:59
arturj123 napisał/a: | Sworzeń wahacza górnego jest luźny, |
to może być przyczyna
m6riano - 16-09-2012, 16:38
arturj123, u mnie tak właśnie sie objawiało zuużycie podków,teraz idą obie do wymiany, więc to może być sworzeń którejś z podkowy..
arturj123 - 18-10-2012, 20:24
Ostatnimi czasy zregenerowałem reduktor Tomasetto Arctic - zestawem naprawczym (55zł z wysyłką) oraz wymieniłem plastikowe trójniki na metalowe. Ciśnienie gazu 1,4 Bara. Stara membrana była bardzo sztywna.
Po tej operacji poprawił się mnożnik, nie przełącza na PB do odcinki - ale mimo wszystko reduktor nadaje się do starego Poloneza - spadki i duża rozbieżność ciśnienia.
Spalanie na oponach 215-225/45/17 - 11,5 L/100KM
W najbliższym czasie wymiana fajek i przewodów WN
m6riano - 19-10-2012, 00:56
arturj123 napisał/a: | W najbliższym czasie wymiana przewodów WN |
polecam niebieskie NGK+fajki Mobletron
arturj123 napisał/a: | regeneracja "podków". |
nie lepiej kupić nowe?Ja za MOOG dałem 300zł
Marcino - 19-10-2012, 10:07
m6riano napisał/a: | arturj123 napisał/a:
regeneracja "podków".
nie lepiej kupić nowe?Ja za MOOG dałem 300zł |
Najczęsciej siada sworzeń, wstawi 555 za pewnie około 80złi bedzie smigał dalej.
Pozdrawiam
arturj123 - 14-11-2012, 15:05
Galant trafił na główną na motokilerze:)
http://motokiller.pl/2863...nic-specjalnego
arturj123 - 17-03-2013, 14:37
Ostatnie naprawy to: wymienione uszczelniacze gniazd świec szt. 4 firma Stone. Stare uszczelniacze twarde jak skała. Przy okazji wymienione świece na Denso K20TT.
Regeneracja górnych wahaczy, wymiana sworzni 555, wymiana uszkodzonych osłon gumowych lewy przód.
Zbliża się wiosna, a więc czas na kolejne naprawy, ważne i mniej ważne.
Na początek chciałbym w końcu zakończyć temat problemów z LPG.
Na dzień dzisiejszy, po wizycie w serwisie LPG potwierdzam kolejne przypuszczenie o wadliwości nowego reduktora KME Silver TUR. Odsyłam na gwarancję i zobaczymy co dalej...
W planach dalsza regeneracja/wymiana przednich wahaczy - do sprawdzenia co i jak
Sprzęgło - do sprawdzenia.
Z drażniących ale mniej istotnych elementów to:
- schowek - coś w nim skrzeczy, drażni ucho;)
- przełącznik kierunkowskazów - rozkręcić, przeczyścić - z serii świerszcz nr1 namierzony
- złączka ABS-u pod osłoną nadkola - przymocować - świerszcz nr 2 namierzony
- napinacz paska wieloklin-owego wspomagania/klimatyzacji - co jakiś czas "ćwierka" - muszę doczytać, czy jest on do naprawy, czy tylko wymiana
m6riano - 18-03-2013, 06:01
arturj123 napisał/a: | - sprzęgło komplet (exide, sachs) |
zapomnij że dostaniesz EXEDY,bierz VALEO.
mkm - 18-03-2013, 07:14
czemu ma nie dostać Exedy?
ja bym jednak od Valeo trzymał sie z daleka, chyba, że masz szczęście w hazardzie
arturj123 - 18-03-2013, 09:09
Tak na szybko znalazłem choćby taki komplet Exedy: http://allegro.pl/sprzegl...3063788392.html
Ale puki co nawet nie mam co zaprzątać tym głowy;)
m6riano - 18-03-2013, 09:30
mkm, arturj123, TARCZA "EXEDY" Średnica 225mm
DOCISK "EXEDY" Średnica 225mm
dlatego.........
sveno - 18-03-2013, 11:22
m6riano napisał/a: | dlatego......... | a jaśniej można?
Ja u siebie zakładałem komplet EXEDY
Tomek - 18-03-2013, 11:25
sveno napisał/a: | m6riano napisał/a: | dlatego......... | a jaśniej można?
Ja u siebie zakładałem komplet EXEDY |
no, ale w 2.0, chyba do któregoś tam roku.miesiąca jest tarcza 215
i dlatego
m6riano - 18-03-2013, 18:03
"Auto: Galant 2.0 EA2A'97"
jeśli dobrze pamiętam to do 09.98 szły tarcze 215mm w 2litrówkach...
|
|
|