MKV - 10-04-2012, 07:57 Wczoraj przy okazji przekładania kół na zestaw letni pstryknąłem kilka fotek
BeNeK - 10-04-2012, 10:05 Jest moc ! Gratki fury !wookash83 - 10-04-2012, 11:38 noo wygląda SUPER MKV - 08-05-2012, 08:43 W drodze na zlot Klubu Suzuki Polska wyszła niestety chyba fuszerka kolegi który go ostatnio naprawiał i Swift zaczął szarpać i grzać się w korku ale mimo tego udało mi się nakręcić przejazd torem na lotnisku w Rudnikach - niestety silnik sie niezbyt chętnie chciał wkręcać na obroty i miał tylko gdzieś tak z połowę nominalnej mocy niestety :/
MKV - 20-10-2012, 17:28 Problemem okazały się uszkodzone "szklanki" - nie trzymały ciśnienia przez co nie uchylały należycie zaworów. Zostały wymienione i na dniach odbiorę wreszcie Swifta po prawie półrocznej przerwie na jazdę Galantem - zobaczymy jak się będzie spisywał (tylko Ecumastera troszkę pojadę podstroić bo mi się nie podoba wykres powyżej 7500obr/min;) )Morfi - 20-10-2012, 17:45 MKV, masz może zmieniony korektor siły hamowania ?MKV - 20-10-2012, 17:53
Morfi napisał/a:
MKV, masz może zmieniony korektor siły hamowania ?
Nie, seryjny a co ?Morfi - 20-10-2012, 18:29 Bo mi padł w 1.0 i zastanawiam sie nad regulowanym MKV - 20-10-2012, 19:11
Morfi napisał/a:
Bo mi padł w 1.0 i zastanawiam sie nad regulowanym
Ale GTi nie ma regulowanego...
Poza tym jesli nie jzdzisz w rajdach to jest to bez sensu i niezbyt bezpieczne moze byc...Morfi - 20-10-2012, 19:16
Cytat:
Ale GTi nie ma regulowanego...
Wiem dlatego pytałem, czy moze zmieniałeś. Bo nowki są trudno dostępne a używki sie boje dlatego pomyslałem o regulowanych uniwersalnych kosztują 250 - 300 zł, do pracy mam 5 km poza tym swift ma być do zabawy MKV - 20-10-2012, 19:19
Morfi napisał/a:
poza tym swift ma być do zabawy
To najtaniej wyjdzie Ci kupic GTi zamiast 1.0 - serio Morfi - 20-10-2012, 19:27 Taniu kupiłem bude z 2002r bez rdzy robertdg - 20-10-2012, 22:14
Morfi napisał/a:
Wiem dlatego pytałem, czy moze zmieniałeś. Bo nowki są trudno dostępne a używki sie boje dlatego pomyslałem o regulowanych uniwersalnych kosztują 250 - 300 zł, do pracy mam 5 km poza tym swift ma być do zabawy
No to musisz sobie dołozyć stabilizator na przód (3garówa nie miała fabrycznie) a co do korektora siły hamowania to może bym znalazł takiMKV - 21-10-2012, 05:24
Morfi napisał/a:
Taniu kupiłem bude z 2002r bez rdzy
Też powoli się za ładną czerwoną buda rozglądałem i myślałem mk5 ale chyba jednak poszukam GTi z końca produkcji z południa Europy gdzie nie solą dróg i poprzekładam moje graty a resztę sprzedam robertdg - 21-10-2012, 06:52
MKV napisał/a:
Też powoli się za ładną czerwoną buda rozglądałem i myślałem mk5 ale chyba jednak poszukam GTi z końca produkcji z południa Europy gdzie nie solą dróg i poprzekładam moje graty a resztę sprzedam
Widziałem takie, niektóre przekraczały wartośc Galanta, a czy były specjalnie tjuningowane, raczej pare sprośnych dodatków i to wszystko, ale jeżeli chodzi o stan utrzymania i odwzorowania oryginału to wysoki poziom, nawet szkoda byłoby to rozbebeszać, no może jedynie dla zrobienia konserwyn (ja swojego rozebrałem niemalże do śrubki i każde miejsce zardzewiałe wyciąłem i wstawiłem nową blache, zaznacze, że rocznik 02 od pierwszego właściciela, prawidłowo garażowany z przebiegiem 97tkm, dorzuce jeszcze do pieca - była to najczystsza buda jaką oglądałem a każdego parcha jakiego znalazłem musiałem grzebnąć skrobakiem bo na oko wyglądało wporzo )