Nasze Miśki - Mitsubishi Galant E39A VR4 2.0 16V Turbo
swinks_UK - 03-04-2012, 21:29
Maerk, ja miałem na myśli charaklterystykę sygnału jaki MAF daje na kompa. Jest stockowo kalibrowany tą śrubką na dajmy na to na 100cfm, co daje tyle i tyle Hz (stała). Jak pogmerasz w dolocie albo innych zmianach to ta stała w Hz będzie juz nie 100cfm ale np. 120 cfm.
Hm... nie wiem czy właściwie ubieram to w słowa.
W każdym razie spróbuj zabawy tą zalakowaną śrubką u dołu maf'u. Tylko najpierw zapamietaj fabryczne ułożenie.
Maretzky85 - 03-04-2012, 21:34
A ja mówię, że przepływka z 2g działa bezproblemowo I nie mam potrzeby jej regulować.
Zobaczymy jak 1g będzie działać z kompem od evo5
A przepływka z 1g chyba nie ma takiej śrubki
Poza tym jeśli chodzi o przepływkę z ecli 1g turbo, to była z seryjnym dolotem i seryjnym filtrem i puchą
Misiek :) - 03-04-2012, 22:50
a ja podziwiam i gratuluję wynikow
A mam tu małe pytanko, podzielisz się spalaniem na forum??
Ja na wolnossącym dziś zmierzyłem (dystans 120km) 14,7l/100km
Torp12 - 03-04-2012, 22:55
Misiek napisał/a: |
Ja na wolnossącym dziś zmierzyłem (dystans 120km) 14,7l/100km |
Misiek Ty masz wszystko sprawne w tym Swoim Lancelocie?? Bo ja przeciez tez na 2.0 powyzej 11 litrow w miescie na krotkich trasach nie wchodze.... A buda wieksza...
mystek - 04-04-2012, 00:48
Bardzo dobry wynik niuta strasznie dużo! Przebieg wykresu bardzo przypomina z mojego Mirage'a, ba, nawet identycznie osiągamy moment i moc (3200 - 6500rpm), ale to chyba dlatego, że to przecież ta sama seria silników 4g6x
Maretzky85 - 04-04-2012, 06:50
Misiek , musiałbym zalać pełen bak. Jakbym miał strzelać mniej więcej to około 15 w mieście przy normalnej w miarę jeździe
mystek, Dzięki Czy ja wiem czy tak strasznie dużo, w końcu to 2l
A Ty masz jakiś wykres ? I jaką turbinkę ten Twój 1.6 napędza ?
mitsu_pl - 04-04-2012, 11:14
Spoko, ja mam u siebie ok. 50% mocy Twojego Gala (jakieś 110KM ze zwykłego 2.0 4G63 OHC), a pali prawie tyle samo...
mystek - 04-04-2012, 11:27
#Maretzky - symbol turbiny to TD04-11B4, malutki ślimak, ale daje radę
Wykres - http://img401.imageshack....4/aaaaaaaim.jpg
Maretzky85 - 04-04-2012, 12:18
mystek, td04 jest chyba większe niż t-25
mitsu_pl, no cóż, wnioski nasuwają się same
Hubeeert - 04-04-2012, 12:25
Maretzky85 napisał/a: | mystek, td04 jest chyba większe niż t-25 | Otwórz bagażnik Mirage - tam taka leży.
Nie jest większa.
swinks_UK - 04-04-2012, 18:04
Maretzky85 napisał/a: | mystek, td04 jest chyba większe niż t-25
|
Chyba nie...
To ten sam rząd wielkości. A w przypadku TD04-11B, to raczej stawiałbym na to, że T25 jest większe
Maretzky85 - 04-04-2012, 20:06
To porównam sobie na stole jutro Ale skoro tak mówicie to pewnie tak jest
mystek - 05-04-2012, 11:19
#Maretzky - Ty masz TD04-11B4 w domu? Jeśli tak, to w jakich celach? żebym w razie czego wiedział do kogo się zgłaszać po zakup
Hubeeert - 05-04-2012, 11:30
mystek napisał/a: | Ty masz TD04-11B4 w domu? Jeśli tak, to w jakich celach? |
Ma, ale moją starą w bagażniku mojego Mirage.
mystek - 05-04-2012, 12:25
Ah, to zmienia postać rzeczy
A jak z regeneracją tego typu turbawek? Czytałem w Twoim temacie, że w polskich realiach nierealne, ale... to było kilka lat temu. Coś się zmieniło?
|
|
|