To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Mitsubishi Galant E39A VR4 2.0 16V Turbo

swinks_UK - 03-04-2012, 21:29

Maerk, ja miałem na myśli charaklterystykę sygnału jaki MAF daje na kompa. Jest stockowo kalibrowany tą śrubką na dajmy na to na 100cfm, co daje tyle i tyle Hz (stała). Jak pogmerasz w dolocie albo innych zmianach to ta stała w Hz będzie juz nie 100cfm ale np. 120 cfm.
Hm... nie wiem czy właściwie ubieram to w słowa. :doubt:
W każdym razie spróbuj zabawy tą zalakowaną śrubką u dołu maf'u. Tylko najpierw zapamietaj fabryczne ułożenie. :wink:

Maretzky85 - 03-04-2012, 21:34

A ja mówię, że przepływka z 2g działa bezproblemowo :P I nie mam potrzeby jej regulować.
Zobaczymy jak 1g będzie działać z kompem od evo5 ;)
A przepływka z 1g chyba nie ma takiej śrubki :P
Poza tym jeśli chodzi o przepływkę z ecli 1g turbo, to była z seryjnym dolotem i seryjnym filtrem i puchą :P

Misiek :) - 03-04-2012, 22:50

a ja podziwiam i gratuluję wynikow :)
A mam tu małe pytanko, podzielisz się spalaniem na forum??
Ja na wolnossącym dziś zmierzyłem (dystans 120km) 14,7l/100km

Torp12 - 03-04-2012, 22:55

Misiek napisał/a:

Ja na wolnossącym dziś zmierzyłem (dystans 120km) 14,7l/100km


Misiek Ty masz wszystko sprawne w tym Swoim Lancelocie?? Bo ja przeciez tez na 2.0 powyzej 11 litrow w miescie na krotkich trasach nie wchodze.... A buda wieksza...

mystek - 04-04-2012, 00:48

Bardzo dobry wynik :) niuta strasznie dużo! Przebieg wykresu bardzo przypomina z mojego Mirage'a, ba, nawet identycznie osiągamy moment i moc (3200 - 6500rpm), ale to chyba dlatego, że to przecież ta sama seria silników 4g6x :)
Maretzky85 - 04-04-2012, 06:50

Misiek :) , musiałbym zalać pełen bak. Jakbym miał strzelać mniej więcej to około 15 w mieście przy normalnej w miarę jeździe :D

mystek, Dzięki :) Czy ja wiem czy tak strasznie dużo, w końcu to 2l :P
A Ty masz jakiś wykres ? :) I jaką turbinkę ten Twój 1.6 napędza ?

mitsu_pl - 04-04-2012, 11:14

Spoko, ja mam u siebie ok. 50% mocy Twojego Gala (jakieś 110KM ze zwykłego 2.0 4G63 OHC), a pali prawie tyle samo... :)
mystek - 04-04-2012, 11:27

#Maretzky - symbol turbiny to TD04-11B4, malutki ślimak, ale daje radę :)

Wykres - http://img401.imageshack....4/aaaaaaaim.jpg

Maretzky85 - 04-04-2012, 12:18

mystek, td04 jest chyba większe niż t-25 :P
mitsu_pl, no cóż, wnioski nasuwają się same :P

Hubeeert - 04-04-2012, 12:25

Maretzky85 napisał/a:
mystek, td04 jest chyba większe niż t-25
Otwórz bagażnik Mirage - tam taka leży.
Nie jest większa.

swinks_UK - 04-04-2012, 18:04

Maretzky85 napisał/a:
mystek, td04 jest chyba większe niż t-25 :P

Chyba nie... :mrgreen:
To ten sam rząd wielkości. A w przypadku TD04-11B, to raczej stawiałbym na to, że T25 jest większe :wink:

Maretzky85 - 04-04-2012, 20:06

To porównam sobie na stole jutro :) Ale skoro tak mówicie to pewnie tak jest :)
mystek - 05-04-2012, 11:19

#Maretzky - Ty masz TD04-11B4 w domu? Jeśli tak, to w jakich celach? :P żebym w razie czego wiedział do kogo się zgłaszać po zakup :mrgreen:
Hubeeert - 05-04-2012, 11:30

mystek napisał/a:
Ty masz TD04-11B4 w domu? Jeśli tak, to w jakich celach?

Ma, ale moją starą w bagażniku mojego Mirage.

mystek - 05-04-2012, 12:25

Ah, to zmienia postać rzeczy ;)

A jak z regeneracją tego typu turbawek? Czytałem w Twoim temacie, że w polskich realiach nierealne, ale... to było kilka lat temu. Coś się zmieniło?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group