[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - [CY3A 1.8] Zarezerwowałem auto, ale mam jedno pytanie :)
johny - 25-04-2012, 15:33
no dobra, bo przód plus spojler to mamy temat z głowy, pod progi listwy może się wepchnie, natomiast jeszcze dyfuzor pod tylny zderzak i wloty na masce ale mogę się założyć że właściciele prawdziwych Evelin to mnie rozstrzelają
Luk - 25-04-2012, 15:38
johny napisał/a: | natomiast jeszcze dyfuzor pod tylny zderzak i wloty na masce |
A to już zajeżdża wiejskim tuningiem. O ile poprawiony zderzak z przodu wygląda lepiej i bardziej agresywnie, lekki spoiler z tyłu dodaje proporcji (ale nie ta deska do prasowania z Evo), to wloty na masce nie mają żadnego uzasadnienia. Podobnie jak dyfuzor.
Moim zdaniem.
johny - 25-04-2012, 15:42
ŻARTOWAŁEM z tymi wlotami :D:D
Luk - 25-04-2012, 15:55
johny,
No! Chyba że tak!
Modyfikuj póki nowy, ja też sobie myślałem czego to ja nie zrobię, a później wszystko olałem
michaello - 25-04-2012, 16:12
gzesiolek napisał/a: | ale moj bez dechy jest piekny, a nie "paskudny" |
przyznaję, trochę przegiąłem
tomekrvf - 25-04-2012, 23:28
michaello napisał/a: | tomekrvf napisał/a:
powyżej 140 km/h można rozmawiać z osobą siedzącą obok bez potrzeby używania interkomu.
tomekrvf wyluzuj troche, albo zaparz sobie meliske. amen |
Ja jestem bardzoooo wyluzowany. Piszę tylko i wyłącznie o własnych odczuciach i na podstawie porównania z innymi autami którymi mam/miałem okazję jeździć.
Na początku Lancer, z roku modelowego 2007, dopiero był głośny! Później zmieniono układ wydechowy i dorzucono nadkola tłumiące hałas. Fakt, zrobiło się tochę ciszej, ale moja żona wolała w dłuższą podróż jechać Galantem z 1999 niż nowym Lancerem w wersji Intense.
Powiem tylko tyle, że jak jechałem do Holandii to w Niemczech myślałem że głowa mi wybuchnie i mimo że lubię jeździć szybko to zwolniłem do 140 żeby jakoś to przetrwać i nie tracić czasu na tankowanie co chwilę (w okolicach 200km/h średnia na poziomie 18l/100). A jako że jechałem autem z pierwszą wersją ECU klimy, to miałem mega ubaw jak to ustrojstwo ustawić żeby nie marznąć lub nie zagotować się (-15 na zewnątrz).
Ale jak już mówiłem, Lancer jest bardzo poprawnym, trwałym i niezawodnym samochodem. Tyle że brakuje tej kropki nad i.......
prosto - 26-04-2012, 00:56
tomekrvf, tomekrvf napisał/a: | Na początku Lancer, z roku modelowego 2007 | masz tu na myśli juz lancera X czy jego poprzednią wersje ?
RalfPi - 26-04-2012, 07:25
tomekrvf napisał/a: | ...
Ale jak już mówiłem, Lancer jest bardzo poprawnym, trwałym i niezawodnym samochodem. Tyle że brakuje tej kropki nad i....... |
Myślę, że to zdanie bardzo dobrze oddaje jaki jest Lancer.
michaello - 26-04-2012, 09:04
tomekrvf napisał/a: | . A jako że jechałem autem z pierwszą wersją ECU klimy, to miałem mega ubaw jak to ustrojstwo ustawić żeby nie marznąć lub nie zagotować się (-15 na zewnątrz). |
Od 4 lat tak sie mecze z tymi ustawieniami, ni jak sie da sie tego w miare idealnie wyregulowac przy mrozach lub upalach. Temperatura ustawiona na 21 stopni, po 50 kilometrach zaczyna sie robic albo za zimno, albo za goraco i krecenie wajcha.
Luk - 26-04-2012, 10:45
tomekrvf napisał/a: | Na początku Lancer, z roku modelowego 2007, dopiero był głośny! Później zmieniono układ wydechowy i dorzucono nadkola tłumiące hałas. |
A to bardzo ciekawe. Nie orientujesz się jak to jest w przypadku Sportbacka? Też później zmieniali wygłuszenie? Ja mam z początku produkcji, kupowany pod koniec 2008r. To by tłumaczyło zdziwienie poniektórych, że u innych jest głośno.
jaca71 - 26-04-2012, 11:03
tomekrvf napisał/a: | Ale jak już mówiłem, Lancer jest bardzo poprawnym, trwałym i niezawodnym samochodem. Tyle że brakuje tej kropki nad i....... |
Już dawno to napisałem. Z daleka prawie idealny, ale czym podchodzimy bliżej tym jest gorzej. Brakuje smaczków i wisienki na czubek tortu. Po prostu widać, że to budżetowy pojazd jest
tomekrvf - 26-04-2012, 15:13
prosto napisał/a: | masz tu na myśli juz lancera X czy jego poprzednią wersje ? |
Mam na myśli Lancera CY (sedan).
Luk napisał/a: | Nie orientujesz się jak to jest w przypadku Sportbacka? Też później zmieniali wygłuszenie? |
Sportback tj. CX od samego początku miał zmodyfikowany wydech i wygłuszenia.
Nie dla wszystkich to wystarczyło i niektóre kraje np. Łotwa, w serii wygłuszali Lancera matami STP (mam gdzieś foty)
michaello napisał/a: | Od 4 lat tak sie mecze z tymi ustawieniami, ni jak sie da sie tego w miare idealnie wyregulowac przy mrozach lub upalach. |
Podaj numer VIN - sprawdzę która masz wersję ECU klimy.
Luk - 26-04-2012, 17:09
tomekrvf napisał/a: | Sportback tj. CX od samego początku miał zmodyfikowany wydech i wygłuszenia. |
To w sedanach było jeszcze głośniej?!?
))
prosto - 26-04-2012, 17:43
tomekrvf napisał/a: | w serii wygłuszali Lancera matami STP (mam gdzieś foty) |
jakbys znalazł i wrzucił foty było by fajnie. Strasznie drazni mnie ten szum opon i dzwiekow z zewnatrz jakie dochodzą do wnetrza samochodu. to jeden z glosniejszych samochodow tej klasy jakimi jezdzilem (nie mowie tu o silniku, bo akurat ten dzwiek mi nie przeszkadza)
a wiec mam pytanie czy wie ktos moze gdzie sa firmy (najlepiej na slasku) zajmujące sie wytlumieniem nadkoli ? (bo wytlumienie drzwi za niedlugo juz bede mmial gotowe)
mjsystem - 26-04-2012, 19:28
Luk napisał/a: | A to już zajeżdża wiejskim tuningiem. O ile poprawiony zderzak z przodu wygląda lepiej i bardziej agresywnie, lekki spoiler z tyłu dodaje proporcji (ale nie ta deska do prasowania z Evo), to wloty na masce nie mają żadnego uzasadnienia. Podobnie jak dyfuzor. |
A niby czemu dyfuzor to wiejski tuning?
|
|
|