To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - 3000GT 94/SL - reaktywacja

piotr_bb - 28-08-2012, 21:17

mazda10000 napisał/a:
A ja bym go nie zglebiał. Jest śliczna w pełnej swej japońskiej oryginalności. A tak poza tym kozacko wyglądają te opony, a prowadzenie też pewnie jest na nich dobre


Oponki te mają dwie wady :

1. cena
2. jeżeli są koleiny to jadą jak chcą

i być może trzecia wada to przyczepność na mokrym coś za coś , aż strach sie bać co będzie przy intensywnych opadach :? bo na suchym rewelacja , oponka klei się tak że ciężko spalić gumę na dwójce . Na razie nie mogę pokozaczyć bo nowe muszą trochę zrobić przebiegu , ale z dzisiejszej jazdy jest rewelacyjnie takich kapci jeszcze nie miałem :mrgreen: :mrgreen:

BeNeK - 28-08-2012, 21:36

R1R podobno dość szybko znika :)
piotr_bb - 28-08-2012, 21:50

BeNeK napisał/a:
R1R podobno dość szybko znika :)


ale nie tak szybko jak R888 i R1R dużo lepsza na mokrym , przy moim przebiegu 5k rocznie starczy na parę latek . :P

Tomii - 09-09-2012, 21:20

Auto rooooobi wrażenie na żywo, wygląda jak z salonu :)
piotr_bb - 09-09-2012, 21:29

Tomii napisał/a:
Auto rooooobi wrażenie na żywo, wygląda jak z salonu :)


Twojemu też nic nie brakuje zwłaszcza , że masz miśka w przepięknym kolorze :rolleyes: no i dzięki za mini spota .

lukasz12 - 17-09-2012, 00:16

t0m3k napisał/a:
bielsko przyjedzie na ogólnopolski za rok :) obiecujemy :mrgreen: :mrgreen:


Trzymam za słowo ;)

piotr_bb - 11-10-2012, 21:32

Nowy mały modzik w misku , przednia w trakcie produkcji . :wink:






i jeszcze wynik z hamowni

215 HP / 5862 obr - seria 225 HP
289 Nm / 4950 obr - seria 272 Nm




lukasz12 - 11-10-2012, 22:41

[quote="piotr_bb"]Nowy mały modzik w misku , przednia w trakcie produkcji . :wink:

[...]

i jeszcze wynik z hamowni

215 HP / 5862 obr - seria 225 HP
289 Nm / 4950 obr - seria 272 Nm


Wynik godny pozazdroszczenia jak na wolnossące 3.0

Moje wyniki -> tutaj

Zastanawiałem się od zlotu gdzie mi uciekło 40 NM (seria 270NM wyszło 230 NM) i nasuwają mi się 2 myśli - lekko zapieczone wtryski (jeżdżę na LPG) albo przytkany katalizator. Sam juz nie wiem...ewentualnie być może pomógłoby zresetowanie pamięci komputera.

piotr_bb - 11-10-2012, 23:03

30 niutków to troche dużo ja wywaliłem kata założyłem stożek , kolektor wydechowy owinięty bandażem bazaltowym żeby tak nie podgrzewał pod maską , może na tym parę Nm zyskałem , mocy co prawda mniej ale po osiemnastu latach te 5 % to chyba dobrze . :wink: Tylko mój misiek gazu nie powąchał nigdy może w tym zasługa tych wyników .

Szkoda że po zakupie nie byłem na hamowni , miałbym porównanie .

lukasz12 - 11-10-2012, 23:44

piotr_bb napisał/a:
30 niutków to troche dużo ja wywaliłem kata założyłem stożek , kolektor wydechowy owinięty bandażem bazaltowym żeby tak nie podgrzewał pod maską , może na tym parę Nm zyskałem , mocy co prawda mniej ale po osiemnastu latach te 5 % to chyba dobrze . :wink: Tylko mój misiek gazu nie powąchał nigdy może w tym zasługa tych wyników .

Szkoda że po zakupie nie byłem na hamowni , miałbym porównanie .


Nie demonizowałbym znowu instalacji gazowej - ten silnik nie jeździł na gazie wcześniej - gaz zakładałem sobie sam (i zrobiłem może 4000 km) więc raczej wykluczone jest zużycie głowic. Kompresja też ksiązkowa (po 14-15 bar)

Prędzej układ wydechowy lub może brudny filtr powietrza ;)
Tak czy inaczej przydałoby się inne Sigmy 24V zmierzyć, no ale brakowało jakoś chętnych na zlocie ;)

!GRUBY! - 12-10-2012, 01:14

Super wyszło. Przepiękny misiek! Gratuluję :D
Xsystoff - 12-10-2012, 08:29

piotr_bb napisał/a:

Szkoda że po zakupie nie byłem na hamowni , miałbym porównanie .

Sprobuj zalozyc seryjny dolot i odwiedz hamownie, jestem na 99% pewien ze bedzie znowu seryjna moc :P Nie mowiac ze olejki do nawilazania stozka zabijaja przeplywki eskpresowo.

piotr_bb - 12-10-2012, 09:56

Xsystoff napisał/a:

Sprobuj zalozyc seryjny dolot i odwiedz hamownie, jestem na 99% pewien ze bedzie znowu seryjna moc :P Nie mowiac ze olejki do nawilazania stozka zabijaja przeplywki eskpresowo.


To że olej do nawilżania stożka może załatwić przepływomierz :doubt: to mnie zaskoczyłeś pierwsze słyszę . Seryjnego dolotu juz nie mogę założyć bo przeniosłem puszkę z bezpiecznikami i zamontowałem Cach Tank właśnie w miejsce gdzie był dolot , szkoda .

Xsystoff - 12-10-2012, 18:08

Zawsze jakies drobinki leca do srodka, nie ma sily zeby bylo inaczej, a pozniej wszystko sie do tego przykleja. Nie wiem jak Mitsu, ale VAG`owskie przeplywki sa znane z tego, ze lubia zaliczyc zgona, pamietam tez jakas dyskusje na forum Alfy ze w stozek markowy z olejkiem killowal przeplywki w tempie jedna na pol roku.

W kazdym razie ja sie wyleczylem ze stozka po tym jak znajomy walczyl z dolotem:

Seria wedlug katalogu to 107hp, 135Nm.



Pom 1 to najtanszy Filtron za 14zl.
Pom 2 to sportowy wklad w seryjna puszke.
Pom 3 to stozek bardzo dobrze odizolowany termicznie.

piotr_bb - 09-12-2012, 23:32

Nadeszła zima a że misiek nie ma obuwia zimowego więc dłubanie czas rozpocząć :

Polerowanie kolektora ssącego nie tylko z zewnątrz ale i od środka , lakierowanie pokrywy zaworowej z wymianą popychaczy ( jeżeli starczy kasy ) no i wymiana świec bo nie wymieniane 18 lat + przewody zapłonowe i zimny dolot chyba wszystko i byc może nowa pompa paliwa . Pożądny alarm z domykaniem szyb i lekka gleba ale chyba na to w tym roku kasiorki zabraknie .








Tu już kolektor po renowacji .





Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group